Bekijk volle/desktop versie : Eindelijk naaaa zolang wachten!!!!!!!!!!!! EEN BROEDER GEVONDEN!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

21-06-2012, 13:19
Asalaamou'aleykoum iedereen!
Na zoveel dua's doen en na zoveel wachten, en na zoveel pijn en uitgelachen te worden door sommige "zusters", heb ik eindelijk eindelijk van Allah ta'alla een broeder gevonden, maashaa'allaah.
Die mij heeft geaccepteerd en ik hem. En we hebben serieuze plannen maashaa'Allaah. Ik ben zo blij, ik wil tegen de zusters zeggen die niemand hebben en er depressief van worden, wees geduldig geliefde zuster en je zal de ware snel vinden.Let niet op die dames die al getrouwd zijn en roddelen op marokko.nl ze zullen zeker ongelukkig zijn met hun mannen anders zouden ze geen account maken, mar lmohim.

Ik kwam de goeie nieuws delen, en ookal lachen ze je uit ofzo, blijf hoop houden in Allaah!!! Allahou Akbaar!!! BEn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Binnenkort walimah en mijn mannetje, BAM IN YA FACE HATERSSSSSSSSSS ! ALHAMDOULILAAH!!!!!!!!!

21-06-2012, 13:23



Citaat door Da3wahLilah:
Asalaamou'aleykoum iedereen!
Na zoveel dua's doen en na zoveel wachten, en na zoveel pijn en uitgelachen te worden door sommige "zusters", heb ik eindelijk eindelijk van Allah ta'alla een broeder gevonden, maashaa'allaah.
Die mij heeft geaccepteerd en ik hem. En we hebben serieuze plannen maashaa'Allaah. Ik ben zo blij, ik wil tegen de zusters zeggen die niemand hebben en er depressief van worden, wees geduldig geliefde zuster en je zal de ware snel vinden.Let niet op die dames die al getrouwd zijn en roddelen op marokko.nl ze zullen zeker ongelukkig zijn met hun mannen anders zouden ze geen account maken, mar lmohim.

Ik kwam de goeie nieuws delen, en ookal lachen ze je uit ofzo, blijf hoop houden in Allaah!!! Allahou Akbaar!!! BEn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Binnenkort walimah en mijn mannetje, BAM IN YA FACE HATERSSSSSSSSSS ! ALHAMDOULILAAH!!!!!!!!!
Wat is dit nu weer voor een belachelijke reactie
Voor de rest mabroek

21-06-2012, 13:25

Citaat door Da3wahLilah:
Asalaamou'aleykoum iedereen!
Na zoveel dua's doen en na zoveel wachten, en na zoveel pijn en uitgelachen te worden door sommige "zusters", heb ik eindelijk eindelijk van Allah ta'alla een broeder gevonden, maashaa'allaah.
Die mij heeft geaccepteerd en ik hem. En we hebben serieuze plannen maashaa'Allaah. Ik ben zo blij, ik wil tegen de zusters zeggen die niemand hebben en er depressief van worden, wees geduldig geliefde zuster en je zal de ware snel vinden.Let niet op die dames die al getrouwd zijn en roddelen op marokko.nl ze zullen zeker ongelukkig zijn met hun mannen anders zouden ze geen account maken, mar lmohim.

Ik kwam de goeie nieuws delen, en ookal lachen ze je uit ofzo, blijf hoop houden in Allaah!!! Allahou Akbaar!!! BEn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Binnenkort walimah en mijn mannetje, BAM IN YA FACE HATERSSSSSSSSSS ! ALHAMDOULILAAH!!!!!!!!!
Moest enorm lachen over hoe je het hier allemaal beschrijft maar ik ben oprecht blij voor je!
Mabrouk!!

21-06-2012, 13:26
waarom werd je uitgelachen dan

21-06-2012, 13:27


Je doet net alsof je een plek in de Paradijs is gegarandeerd. Doe eens heel gauw normaal. Het is maar een man..

21-06-2012, 13:27
Zo je laat er geen gras over groeien zeg..
De hoeveelste is dit al in 1 jaar tijd?

21-06-2012, 13:28
oh de dames kennen haar vorige topics vol leugens niet

21-06-2012, 13:29

BAM in ya face??? U gotta be kiddin'


Je komt echt wanhopig over, meskiena, alsof je de eerste of laatste bent die trouwt, maar alsnog gefeliciflapstaart


21-06-2012, 13:29

Citaat door Shaziaa:
Zo je laat er geen gras over groeien zeg..
De hoeveelste is dit al in 1 jaar tijd?


Wallah eeerlijk waar ik schrok van haar mededeling, ik dacht er is iets aan de hand

Vooral het laatste stukje....

21-06-2012, 13:29

Citaat door Yasmina_b:
Wat is dit nu weer voor een belachelijke reactie
Voor de rest mabroek
echt he? !

ik zou maar niet te hard van stapel lopen meid pas als je op paier getrouwd bent moet je springen en huppelen, voordat je niks hebt moet je niet te hard juichen(althans zo denk/dacht ik ook)

voor de rest, Mabrouk en moge Allah insha allah jou huwlijk en van alle zuster zegenen..

21-06-2012, 13:30
Jij was toch verloofd laatst en toen ging het niet meer door? Of heb ik het nou mis?

21-06-2012, 13:30

Citaat door NietTeStoppuh:
Je doet net alsof je een plek in de Paradijs is gegarandeerd. Doe eens heel gauw normaal. Het is maar een man..
Wuahahahahahahaha Ik dacht precies hetzelfde.

Maar topicstarter, ik wens je veel geluk. Inshaalah wordt je erg gelukkig met hem.

21-06-2012, 13:31


euwkeej Moet spontaan denken aan dat ene plaatje, waarop een vrouw een man vast heeft en roept. I''ve got one..

mohim, Allaah kemal bighair!

21-06-2012, 13:32

Citaat door Doukaliaatj_:
euwkeej Moet spontaan denken aan dat ene plaatje, waarop een vrouw een man vast heeft en roept. I''ve got one..

mohim, Allaah kemal bighair!

21-06-2012, 13:32
oke..Ewa Allahi kemel belgair:S

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30