Bekijk volle/desktop versie : Jongens/mannen/meisjes/vrouwen...



Pagina's : [1] 2

06-12-2004, 16:51
Op welke gevoel beschouw je vriend/vriendin...ben je haar/hem vriend alleen voor leuke dingen of met de wil van Allah...daarmee bedoel ik ten eerste vriendin alleen op stap enz...en ten tweede met de wil van allah dus dat je van haar/hem houdt omwille van Allah s.w.t of alleen voor de dounya?

06-12-2004, 16:59


ik begrijp ed vraag niet

06-12-2004, 17:01
sorry yasmientje, ik begrijp je vraag ook niet

06-12-2004, 17:02

Citaat door mazhar:
ik begrijp ed vraag niet
Kijk ik neem aan dat je vriendinnen hebt....
Hoe beschouw je je vriendin eigelijk?..beschouw je der alleen om mee te genieten zoals naar de bioscoop of uitgaan...
Of beschouw je haar als een goede vriendin omwille van Allah dat je van haar houdt omwille van Allah en dat zij ook jouw vrienin wordt in het hiernamaals of wil je haar als vijand?

06-12-2004, 17:03



Citaat door madame_hind:
sorry yasmientje, ik begrijp je vraag ook niet
Wat begrijp je niet...of lees is mee wat ik beneden jouw heb geschreven...

06-12-2004, 17:04
Ik hou van elke vriendin;

A. Ik kan goed met degene opschieten
B. Ik hou van haar omwille Allah en omdat ze zo is

06-12-2004, 17:04

Citaat door madame_hind:
sorry yasmientje, ik begrijp je vraag ook niet
Hoe beschouw jj je vriendin?

06-12-2004, 17:05

Citaat door sweet_nadoria:
Ik hou van elke vriendin;

A. Ik kan goed met degene opschieten
B. Ik hou van haar omwille Allah en omdat ze zo is
Maar welke van de twee?

06-12-2004, 17:05
Heb maar één vriendin en zij is als een zus voor me.

Nee, het is niet dat ik geen vrienden kan krijgen, ik probeer alleen de beste uit te kiezen. Ik heb er één en ik ken haar bijna mijn hele leven en ben tevreden met haar. Heb geen roddeltrutjes nodig.

06-12-2004, 17:06

Citaat door yamientjexx:
Maar welke van de twee?
Zekersss B !!!

06-12-2004, 17:31

Citaat door yamientjexx:
Hoe beschouw jj je vriendin?
Wel lieverd,

ik heb 2 vriendinnen met wie ik het best kan vinden maar spijtig genoeg zijn ze niet praktiserend, ik spreek veel met hun over geloof maar ze hebben de stap nog niet genomen. Insha'Allah zullen ze dat gauw doen.
Hun zie ik om de paar weken.

Ik heb nog een andere vriendin en van haar houdt ik echt omwille van ALLAH SWT. Zij is echt Masha'Allah!!!! Heel lief en ze doet alles voor het geloof, ze helpt in hulporganisaties, jeugdwerking enz... Als ik bij haar ben voel ik me een ander persoon, ze straalt zo'n kracht uit en heeft zoveel energie voor het geloof. Masha'Allah. Zij studeert en met al dat vrijwilligerswerk heeft ze niet veel tijd over maar om de paar maanden zoek ik haar op of komt ze bij me en dan ben ik zo blij!!!!

Voor dat ik trouwde zag ik mijn vriendinnen regelmatig, nu ik getrouwd ben niet zo veel meer maar ik heb er ook niet zo'n behoefte aan. Als mijn man thuis is ben ik liever bij hem. Maar ik vergeet hen niet want ze hebben veel voor me gedaan en ik sta klaar om hen te helpen als ze me nodig hebben.

Dan heb ik nog mijn schoonzussen, dat zijn mijn beste vriendinnen. Ze geven me altijd goede raad en ik weet van hen dat ze niets slecht met me voorhebben.

08-12-2004, 10:22

Citaat door sweet_nadoria:
Zekersss B !!!
Das dan niks aan de hand maar..weet je vriendin het ook dat ze van je houdt omwille van ALLAh en niet omwille vand e DOUNYA

08-12-2004, 10:24



Citaat door madame_hind:
Wel lieverd,

ik heb 2 vriendinnen met wie ik het best kan vinden maar spijtig genoeg zijn ze niet praktiserend, ik spreek veel met hun over geloof maar ze hebben de stap nog niet genomen. Insha'Allah zullen ze dat gauw doen.
Hun zie ik om de paar weken.

Ik heb nog een andere vriendin en van haar houdt ik echt omwille van ALLAH SWT. Zij is echt Masha'Allah!!!! Heel lief en ze doet alles voor het geloof, ze helpt in hulporganisaties, jeugdwerking enz... Als ik bij haar ben voel ik me een ander persoon, ze straalt zo'n kracht uit en heeft zoveel energie voor het geloof. Masha'Allah. Zij studeert en met al dat vrijwilligerswerk heeft ze niet veel tijd over maar om de paar maanden zoek ik haar op of komt ze bij me en dan ben ik zo blij!!!!

Voor dat ik trouwde zag ik mijn vriendinnen regelmatig, nu ik getrouwd ben niet zo veel meer maar ik heb er ook niet zo'n behoefte aan. Als mijn man thuis is ben ik liever bij hem. Maar ik vergeet hen niet want ze hebben veel voor me gedaan en ik sta klaar om hen te helpen als ze me nodig hebben.

Dan heb ik nog mijn schoonzussen, dat zijn mijn beste vriendinnen. Ze geven me altijd goede raad en ik weet van hen dat ze niets slecht met me voorhebben.
Nou meid dan zit je goed

08-12-2004, 10:37
vrienden zijn je vijanden enisgste vrienden zijn je broers

08-12-2004, 10:49
ik beschouw me vrienden en vriendinnen
als me zusters en broeders
en ik hou van ze omwille van allah swt

Pagina's : [1] 2