Bekijk volle/desktop versie : - Meiden in shisha lounges die elke keer tegen een andere boy aan..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

21-06-2012, 00:11
[leunen, hangen, liggen, zoenen.. etc. etc. Ik begrijp het niet. Ik zie soms dezelfde meid op verschillende dagen met steeds een andere boy alsof ze een stelletje zijn, leg mij dat eens uit] ik begrijp het niet!

21-06-2012, 00:12


Ga er gewoon niet heen.

21-06-2012, 00:14

Citaat door Mevrouwtjjj:
Ga er gewoon niet heen.
incha'allah.. (die ene die onze ouders vroeger tegen ons zeide)

21-06-2012, 00:16

Citaat door si_al3arbi:
incha'allah.. (die ene die onze ouders vroeger tegen ons zeide)
Da's dus een nee. Hhh, vooral gaan..

21-06-2012, 00:16



Citaat door si_al3arbi:
incha'allah.. (die ene die onze ouders vroeger tegen ons zeide)
Dan moet je niet zeuren

21-06-2012, 00:17
Alleen lowlives gaan naar dergelijke ''hang-outs''

21-06-2012, 00:18

Citaat door Mevrouwtjjj:
Da's dus een nee. Hhh, vooral gaan..


maar dat is geen uitleg op mijn vraag!!!

Citaat door Quatorz:
Dan moet je niet zeuren


wat heeft dat met mijn topic te maken of ik ga of niet. ik had net zo goed kunnen zeggen in de bioscoop ipv shisha lounge.. het gaat niet om de plek.. maar om het voorval!

Citaat door Pi3rce:
Alleen lowlives gaan naar dergelijke ''hang-outs''
jij bent highlife, elke dag in de moskee masha'allah.

21-06-2012, 00:19

Citaat door si_al3arbi:
maar dat is geen uitleg op mijn vraag!!!


wat heeft dat met mijn topic te maken of ik ga of niet. ik had net zo goed kunnen zeggen in de bioscoop ipv shisha lounge.. het gaat niet om de plek.. maar om het voorval!

jij bent highlife, elke dag in de moskee masha'allah.

21-06-2012, 00:20

Citaat door si_al3arbi:
maar dat is geen uitleg op mijn vraag!!!


wat heeft dat met mijn topic te maken of ik ga of niet. ik had net zo goed kunnen zeggen in de bioscoop ipv shisha lounge.. het gaat niet om de plek.. maar om het voorval!

jij bent highlife, elke dag in de moskee masha'allah.
Vraag het ze zelf, als je weer naar een lounge gaat. Zo krijg je antwoord op je vraag.

21-06-2012, 00:21
Wat verwacht je dan te zien daar?
Ook vrouwen zijn niet altijd serieus met iemand.

21-06-2012, 00:21

Citaat door si_al3arbi:
maar dat is geen uitleg op mijn vraag!!!


wat heeft dat met mijn topic te maken of ik ga of niet. ik had net zo goed kunnen zeggen in de bioscoop ipv shisha lounge.. het gaat niet om de plek.. maar om het voorval!

jij bent highlife, elke dag in de moskee masha'allah.
Het heeft er heel veel mee te maken! Wie ben jij om zulke dames te beoordelen wanneer jij je ook op dergelijke plekken bevindt. Het gaan niet om de plek, maar om het voorval, ga mij dan niet vertellen dat je daar puur voor die troep die je lichaam verpest zit.

21-06-2012, 00:22

Citaat door Mevrouwtjjj:
Vraag het ze zelf, als je weer naar een lounge gaat. Zo krijg je antwoord op je vraag.
dat is inderdaad wel de beste manier.. maar dan ga ik zo nerderig overkomen alsof ik voor het eerst in de stad ben en net uit de 3robia kom

21-06-2012, 00:24



Citaat door si_al3arbi:
dat is inderdaad wel de beste manier.. maar dan ga ik zo nerderig overkomen alsof ik voor het eerst in de stad ben en net uit de 3robia kom
Kom je daar niet uit dan? Van l7maar naar aghyour hangplekken
3robi dima 3robi, ookal ga je naar alaska, blijkt maar weer eens.

21-06-2012, 00:25

Citaat door Sakura:
Wat verwacht je dan te zien daar?
Ook vrouwen zijn niet altijd serieus met iemand.


ik weet niet..

ja dat klopt. daar heb je ook gelijk in.

Citaat door Quatorz:
Het heeft er heel veel mee te maken! Wie ben jij om zulke dames te beoordelen wanneer jij je ook op dergelijke plekken bevindt. Het gaan niet om de plek, maar om het voorval, ga mij dan niet vertellen dat je daar puur voor die troep die je lichaam verpest zit.
arrasoulah.

punt 1: ik veroordeel niemand, anders vroeg ik geen uitleg.
punt 2: dames? laat mij niet lachen
punt 3: dat ik mij op zulke plekken bevind, is ook slecht van mij klopt.
punt 4: het gaat om de gedraging die daar ten uitvoer word gebracht, die gedraging wordt tevens op andere locaties uit gevoerd.
punt 5. waarom ik daar zit is niet het punt van deze topic. punt van deze topic is om er achter te komen of het tegenwoordig normaal is om bij elke jonge of bij elke meisje te gaan hangen, zitten, liggen, zoenen.

21-06-2012, 00:26
Gezelligheid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12