Bekijk volle/desktop versie : Hoe ben jij je mannetje tegen gekomen..



Pagina's : [1] 2

20-06-2012, 21:12
Vertel het eens, hoe heb jij hem leren kennen..

20-06-2012, 21:13


mannetje?
wat voor toegevoegde waarde heeft dat voor jou om te weten hoe andere hun levens zijn begonnen met HUN EIGEN mannen? niks.

20-06-2012, 21:16
je kanker moeder

20-06-2012, 21:17
Ben nog alleen maar zodra ik me man heb pm ik je safi

20-06-2012, 21:49



Citaat door Biopower:
mannetje?
wat voor toegevoegde waarde heeft dat voor jou om te weten hoe andere hun levens zijn begonnen met HUN EIGEN mannen? niks.


Zooooooooooo wat een haat ? En wat boeit jou al die 1000en verhalen en problemen van mensen op deze site dan ?

Dit is een doodnormale vraag, ik vraag me af waar en hoe mensen elkaar hebben leren kennen. Is dat zo erg

20-06-2012, 21:55
Mijn god mensen zijn blijkbaar zwaar gefrustreerd!!
Nou meid mijn verhaal..

Hij achtervolgde ons met de auto en stopte en daarna stopte wij me zus had even een praatje gemaakt en ik gaf hem helemaal geen aandacht.. Hij vroeg mijn nr na paar weken gebeld want was hem helemaal vergeten. Dus totdat ik een x in mijn lijst zag dat zijn naam daar stond wollah ik vroeg nog aan mijn zus Huh wie is dit en toen zei ze die en die dacht ooohjaaa toen gebeld prive dus meneertje had het druk moest mijn nr smse gedaan en van het één kwam het ander hihi nu wil ik één groen poentje kissss

20-06-2012, 22:01

Citaat door MeknesCity:
je kanker moeder



Ieder die een ander zijn moeder/vader vervloekt, vervloekt zijn eigen ouders:

Abdullah bin 'Amr bin 'Aas (Moge Allah tevreden over hem zijn verhaalt dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd:

"Het is één van de grote zondes (kabaa'ir) dat iemand zijn ouders vervloekt."
Ze (de metgezellen) zeiden: 'O, Rasoel'lullah, hoe kan iemand zijn ouders vervloeken?'.
Hij (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) zei: "Jazeker (is dat mogelijk). Als hij iemand anders vader uitscheldt, scheldt die zijn vader uit. Als hij diens moeder uitscheldt en dan scheldt hij zijn moeder uit." (Overgeleverd door Muslim)

20-06-2012, 22:08

Citaat door hakimaschatje:
Mijn god mensen zijn blijkbaar zwaar gefrustreerd!!
Nou meid mijn verhaal..

Hij achtervolgde ons met de auto en stopte en daarna stopte wij me zus had even een praatje gemaakt en ik gaf hem helemaal geen aandacht.. Hij vroeg mijn nr na paar weken gebeld want was hem helemaal vergeten. Dus totdat ik een x in mijn lijst zag dat zijn naam daar stond wollah ik vroeg nog aan mijn zus Huh wie is dit en toen zei ze die en die dacht ooohjaaa toen gebeld prive dus meneertje had het druk moest mijn nr smse gedaan en van het één kwam het ander hihi nu wil ik één groen poentje kissss


aaah gekoppeld door de oude nokia

ps: komt eraan

20-06-2012, 22:08

Citaat door Xaviera:
Ieder die een ander zijn moeder/vader vervloekt, vervloekt zijn eigen ouders:

Abdullah bin 'Amr bin 'Aas (Moge Allah tevreden over hem zijn verhaalt dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd:

"Het is één van de grote zondes (kabaa'ir) dat iemand zijn ouders vervloekt."
Ze (de metgezellen) zeiden: 'O, Rasoel'lullah, hoe kan iemand zijn ouders vervloeken?'.
Hij (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) zei: "Jazeker (is dat mogelijk). Als hij iemand anders vader uitscheldt, scheldt die zijn vader uit. Als hij diens moeder uitscheldt en dan scheldt hij zijn moeder uit." (Overgeleverd door Muslim)


Ik wist dit niet..dankjewel

20-06-2012, 22:38

Citaat door hakimaschatje:
Mijn god mensen zijn blijkbaar zwaar gefrustreerd!!
Nou meid mijn verhaal..

Hij achtervolgde ons met de auto en stopte en daarna stopte wij me zus had even een praatje gemaakt en ik gaf hem helemaal geen aandacht.. Hij vroeg mijn nr na paar weken gebeld want was hem helemaal vergeten. Dus totdat ik een x in mijn lijst zag dat zijn naam daar stond wollah ik vroeg nog aan mijn zus Huh wie is dit en toen zei ze die en die dacht ooohjaaa toen gebeld prive dus meneertje had het druk moest mijn nr smse gedaan en van het één kwam het ander hihi nu wil ik één groen poentje kissss
het is een man geen meid
vandaar mijn haat reactie.

20-06-2012, 22:44
Idd oh neej..

Heb meestal niet echt moeite met de mannelijke leden hier, behalve als ze van die gaylord-vragen gaan stellen..
Pfff..

20-06-2012, 22:46
mannetje 3aad...geen man of zo maar mannetje a3iebadellah....

20-06-2012, 22:48



Citaat door Toeta_:
mannetje 3aad...geen man of zo maar mannetje a3iebadellah....



20-06-2012, 22:50
Jullie zijn erg

20-06-2012, 22:51
Kijk hoe ze het gelijk raar opvatten, net stelletje schapen

alleen nog maar meh meh roepen, krullen hebben ze al

Pagina's : [1] 2