Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meiden! Highlights zetten in Rotterdam, welke kapper?!



20-06-2012, 20:33
Hee meiden ik wil highlights zetten. Niet te duur (maximaal 45 euro) en ik wil ook maar 20 highlights ofso (dun lang haar). Ik wilde nr brainwash omdat die goedkoop zijn, mr nadat ze me met de kutsmoes hadden weggejaagd ''dat me haar erg donker is en dat het dus heel lang zou duren'' NO WAY JOSE. door hun hebik nu zwarte kleurspoeling erin Wie kan egt goed doen, aanraders??!rotterdam he

24-06-2012, 21:37


Absoluur Zohra, ze heeft een kapsalon in haar schuur. super goed, nooit iets slecht sover dr gehoord 0614665059

24-06-2012, 21:50
Ben dus een x naar Brainwash geweest, 20 highlights ´iets´ lichter dan me eigen haar. Nou, ben nu over het geheel gezien bijna helemaal blond, gelukkig staat het me wel en is iedereen positief. Maar dit was dus echt niet de bedoeling!!

24-06-2012, 22:31
Je zegt dat je een zwarte kleurspoeling in je haar hebt. Ik hoop dat die zwart een beetje vervaagt is want van zwart naar blond is moeilijk en in veel gevallen niet te doen. Als je donker bruine kleurspoeling heb dan is het wel te doen. Vraag het goed na, Of probeer dat kleurspoeling eruit te krijgen door veel te wassen( weet niet of het door veel wassen vervaagt) Ieder kleurspoeling is weer anders,

01-08-2012, 19:22


Bedankt meiden, ik wil ook gee blonde highlights dat staat niet op zwart haar. Ik wilde btje caramel bruin. Weet iemand bij wie ik dat t beste kan doen. Liefst in een salon gewoon