Bekijk volle/desktop versie : Hij vermoordde zijn moeder Allah almusta3aan الجاحد يقتل أمه



20-06-2012, 16:13
[video=youtube;pR-uOoYGS1Y]http://www.youtube.com/watch?v=pR-uOoYGS1Y[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=pR-uOoYGS1Y

22-06-2012, 08:17


ovz030
barakallah feek voor de upload

je onderschrift bevat een hadith die niet sahih is "het paradijs ligt onder voeten van je moeder".

ten tweede, wij moslims lijken enorm geschokt te zijn van de moord op de "moeder" en dat is volkomen terecht.

Maar deze schok voelt men bijna niet bij de Mushrik die Shirk bij Allah doet, met hem kunnen we lachen en praten en thee drinken, terwijl Allah kan deze ongehoorzame Zoon vergeven, maar de Mushrik wordt niet vergeven..

Dus laat de videos haat bliksemen over de shirk van de mushrikeen met wie wij lachen en spelen en samen buiten lopen.

Dag in dag uit zouden wij de mushrik buiten nog erger moeten bejegenen dan deze moedermoordenaar

22-06-2012, 11:32
Hasbaona allah wa ni3mal wakiel, heb gelezen dat een van de tekenen zijn.
Dat de dag des oordeels naderd (een van zijn tekenen) wanneer een zoon zijn vrouw gehoorzaam is en zijn moeder ongehoorzaam..

wallahoe3lam

22-06-2012, 15:46

Citaat door thegreenbirds:
ovz030
barakallah feek voor de upload

je onderschrift bevat een hadith die niet sahih is "het paradijs ligt onder voeten van je moeder".

ten tweede, wij moslims lijken enorm geschokt te zijn van de moord op de "moeder" en dat is volkomen terecht.

Maar deze schok voelt men bijna niet bij de Mushrik die Shirk bij Allah doet, met hem kunnen we lachen en praten en thee drinken, terwijl Allah kan deze ongehoorzame Zoon vergeven, maar de Mushrik wordt niet vergeven..

Dus laat de videos haat bliksemen over de shirk van de mushrikeen met wie wij lachen en spelen en samen buiten lopen.

Dag in dag uit zouden wij de mushrik buiten nog erger moeten bejegenen dan deze moedermoordenaar
wa feekie

22-06-2012, 16:34



Citaat door thegreenbirds:
ovz030
barakallah feek voor de upload

je onderschrift bevat een hadith die niet sahih is "het paradijs ligt onder voeten van je moeder".

ten tweede, wij moslims lijken enorm geschokt te zijn van de moord op de "moeder" en dat is volkomen terecht.

Maar deze schok voelt men bijna niet bij de Mushrik die Shirk bij Allah doet, met hem kunnen we lachen en praten en thee drinken, terwijl Allah kan deze ongehoorzame Zoon vergeven, maar de Mushrik wordt niet vergeven..

Dus laat de videos haat bliksemen over de shirk van de mushrikeen met wie wij lachen en spelen en samen buiten lopen.

Dag in dag uit zouden wij de mushrik buiten nog erger moeten bejegenen dan deze moedermoordenaar
Jij bent echt een gevaar voor de samenleving.
Dit is niet het gedrag dat onze Profeet (vzmh) toonde tegenover de musriekien. Maar hij verrichte dawha en verkondigde de tawheed. Hij werd zelfs verdrietig als er iemand overleed in die toestand en verrichte dua's voor hun totdat Allah het hem heeft verboden omdat het niet passend was om dua voor een musriek te verrichten. Zijn oom was zelfs musriek en hij heeft de Profeet (vzmh) als geen ander beschermd na Allah die de ware beschermer is van alle Beschermers.
Als jij de musriekien wil bejegenen begin dat bij de musriekien die onze broeders en zusters aanvallen in Palastina, Afganistan, Syrie en alle andere landen waar onze broeder en zusters worden vernederd en vermoord. De Mujahiedien zullen je met open armen ontvangen en wellicht sterf je als martelaar waar je recht hebt op op te staan tussen de profeten. Gun jezelf die plek als je zo stoer kan praten. Maar nee, jij kiest ervoor om stoere praat uit te kramen vanuit je pc en ondertussen maak je gebruik van alle voorzieningen die beschikbaar zijn gesteld door de musriekeen. Hoe hypocriet is dat.

22-06-2012, 23:23

Citaat door La_Tahzan:
Jij bent echt een gevaar voor de samenleving.
Dit is niet het gedrag dat onze Profeet (vzmh) toonde tegenover de musriekien. Maar hij verrichte dawha en verkondigde de tawheed. Hij werd zelfs verdrietig als er iemand overleed in die toestand en verrichte dua's voor hun totdat Allah het hem heeft verboden omdat het niet passend was om dua voor een musriek te verrichten. Zijn oom was zelfs musriek en hij heeft de Profeet (vzmh) als geen ander beschermd na Allah die de ware beschermer is van alle Beschermers.
Als jij de musriekien wil bejegenen begin dat bij de musriekien die onze broeders en zusters aanvallen in Palastina, Afganistan, Syrie en alle andere landen waar onze broeder en zusters worden vernederd en vermoord. De Mujahiedien zullen je met open armen ontvangen en wellicht sterf je als martelaar waar je recht hebt op op te staan tussen de profeten. Gun jezelf die plek als je zo stoer kan praten. Maar nee, jij kiest ervoor om stoere praat uit te kramen vanuit je pc en ondertussen maak je gebruik van alle voorzieningen die beschikbaar zijn gesteld door de musriekeen. Hoe hypocriet is dat.
zuster

ja ik ben een gevaar voor de democratische samenleving. Mijn stem is een vrije stem, los van liefde voor de Mushrik en los van liefde voor Shirk.
Hoe weet jij wat het gedrag is van Rasulullah saws? Wat was het einde van de Mushrikeen die tegen Islam waren? Werden ze uiteindelijk getrakteerd op Mcdonalds en een ijsje? En wat is er in het hiernamaals voor hen?
Jij bent gevaarlijker dan ik, omdat jij liefde predikt voor de Mushrik. Hoe zal hij dan ooit te weten komen dat hij iets verkeerds doet? Wanneer jouw kind met warme frituur speelt, ga je hem dan door laten spelen zodat hij kan verbranden? Nee je slaat hem zodat hij niet meer met hete vuur en vet speelt. Dat is de haat die je toont aan de Mushrik. Jouw 'liefdevolle" benadering is een verkeerde manier van dawah. Je moet de Mushrik laten zien dat jij de Autoriteit hebt, dat de Moslim de ware kennis heeft, de Moslim is de baas, want wij hebben het boek. En ga weg met je vernederde houding hier in het westen met je "wij zijn slaven van het westen omdat wij hier hun voorzieningen gebruiken.
Ik werk voor mijn geld en de voorzieningen die ik gebruik zijn dus Halaal!
Biedt je excuses aan mij aan omdat je over mij slechtpraat, want ik accepteer niet dat je zo tegen mij praat alsof je mij kent.

En iemand die zulke woorden als jij uitspreekt over zijn moslimbroeder, om de Mushrik te verdedigen, heeft geen recht om 1 woord te reppen over de Mujahedeen.