Bekijk volle/desktop versie : Een oproep naar de Ummah..



20-06-2012, 16:08
http://www.youtube.com/watch?v=8ka59J-Yyts&feature=related

[video=youtube;8ka59J-Yyts]http://www.youtube.com/watch?v=8ka59J-Yyts&feature=related[/video]

20-06-2012, 16:55


Waar, waar, waar! ga je de Ummah van Muhammad SAW nog vinden? waar? aub waar? Als ik wist waar de Ummah van muhammad saw zich bevind en ik had de middelen om te gaan! Bij Allah ik zou gaan! er is geen eenheid meer. de moslims van vandaag verkiezen deze dunya boven het hiernamaals. Dit is hart verscheurend. een kleine groep masha allah probeert er het beste van te maken, maar er is weinig hulp.
(surah 8) ayah 2-4

2.Voorwaar, de gelovigen zijn slechts degenen wiens harten sidderen wanneer Allah genoemd wordt en wanneer zijn verzen aan hen worden voorgedragen; hun geloof neemt toe, en op hun heer hebben zij hun vertrouwen.

3.zij die de shalat onderhouden en die bijdragen geven van de voorzieningen die wij hun hebben geschonken.

4. zij zijn degenen die de ware gelovigen zijn, voor hen zijn er rangen bij hun heer, en vergeving en een edele voorziening.

20-06-2012, 17:01
(9) ayah (32)

Zij willen het licht van Allah doven met hun monden, maar Allah wil slechts zijn licht volledig laten schijnen, ook al haten de ongelovigen het .

20-06-2012, 19:42

Citaat door Oekht-Fatima:
Waar, waar, waar! ga je de Ummah van Muhammad SAW nog vinden? waar? aub waar? Als ik wist waar de Ummah van muhammad saw zich bevind en ik had de middelen om te gaan! Bij Allah ik zou gaan! er is geen eenheid meer. de moslims van vandaag verkiezen deze dunya boven het hiernamaals. Dit is hart verscheurend. een kleine groep masha allah probeert er het beste van te maken, maar er is weinig hulp.
het is toch bekend dat de ummah zou verdelen tot 72/73 groepen?

aan jou de taak om niet hierover te klagen, maar om die ene geredde groep te vinden.
een aantal eigenschappen van die groepen moet je weten en opzoeken
taifah mansoorah en firqatu najiya

wie de kenmerken wilt weten van deze groepen kan ik wel een boek aanraden van shaykh abu qatadah al filistini over de geredde groep
te vinden op kalamullah. c o m