Bekijk volle/desktop versie : Menstruatie pijn !



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

20-06-2012, 15:52
Sallam Aleikum,
Als ik ongesteld ben dan heb ik niet normaal veel pijn !
Ik moet altijd overgeven
en heb erge krampen in me 'onder' buik .
De pijn is zo hevig dat ik het gewoon 'letterlijk' niet meer aan kan .
Heeft iemand dit ook zo erg ?
Tips zijn welkom om de pijn te verminderen !

Ghaiir InchAllah.



Niet denken waarom opent zij deze topic hier.
Ik heb deze topic namelijk geopend bij De wereld van de marokaanse vrouw en hij ishie rnaar verplaatst )

SubhanAllah.

20-06-2012, 15:57

ik preciesss het zelfde
ik neem altijd 3paracetemols, warme douch en heell soms gaat het over

20-06-2012, 16:33
iboprofen helpt ook heel erg, je hebt aleve als ik het goed typ helpt ook tegen menstruati pijn. en drink het als je de lichte pijn al voelt voordat het heftig word. succes

20-06-2012, 21:53
Meid, ik heb dat ook altijd!!! Vanaf het begin al
Ik kan dan niet lopen of bewegen, 1 verkeerde beweging en het wordt erger.
Ik zorg er dan gewoon altijd voor, ( als ik merk dat ik ongesteld ga worden) dat ik zsm naar huis ga!
En een warme kruik op mijn buik doe en in bed liggen...
Ik ben al zo vaak naar de dokter gegaan, en ze kan echt niets voor me doen helaas

21-06-2012, 15:53


Citaat door Niettebegrijpen:
Sallam Aleikum,
Als ik ongesteld ben dan heb ik niet normaal veel pijn !
Ik moet altijd overgeven
en heb erge krampen in me 'onder' buik .
De pijn is zo hevig dat ik het gewoon 'letterlijk' niet meer aan kan .
Heeft iemand dit ook zo erg ?
Tips zijn welkom om de pijn te verminderen !

Ghaiir InchAllah.
Ik heb ook alles behalve dat dikgedrukte. Ik neem gewoon pijnstillers en ben bij de huisarts geweest(gewoon praten enzo) zei hij als ik na tijdje "ïmuun" word voor pijnstillers dat ik aan de pil moet. Mooi niet dus:/. Maar je bloed dan ook minder enz dus dat is iets wat wel aan te raden is in jou geval, na de pijnstillers.

21-06-2012, 15:58
Aleikoum salaam

Ikheb daar ook heel erg last van. Soms zo erg dat ik letterlijk geen stap kan zetten. Probeer aleve feminax Gewoon bij een drogist. Dt werkt bij mij als een wondermiddel en meteen na 10 min
Een warme kruik, douche of thee helpt bij mij nooit. Ik moet slapen zodat ik de pijn niet voel. Is echt verschrikkelijk maar goed. Blijf alhamdoulillah zeggen want er zijn echt wel ergere dingen

21-06-2012, 16:03

Citaat door papakindje:
Aleikoum salaam

Ikheb daar ook heel erg last van. Soms zo erg dat ik letterlijk geen stap kan zetten. Probeer aleve feminax Gewoon bij een drogist. Dt werkt bij mij als een wondermiddel en meteen na 10 min
Een warme kruik, douche of thee helpt bij mij nooit. Ik moet slapen zodat ik de pijn niet voel. Is echt verschrikkelijk maar goed. Blijf alhamdoulillah zeggen want er zijn echt wel ergere dingen
Ik kan niet eens liggen van de pijn laatstaan slapen ik doe dan echt alsof ik bezeten ben opstaan dan weer zitten dan liggen etc ik heb echt medelijden met mezelf:'(.

21-06-2012, 16:08
Probeer aleve feminax. Echt erg is dat joh. Ik heb altijd medelijden met meiden die zo last hebben van de menstruatie. Als je dan kijkt naar meiden die helemaal nergens last van hebben...waarom zijn die verschillen er

21-06-2012, 20:15
Ik heb er juist helemaal geen last van, alleen zo nu en dan krijg ik een opgezwollen buik maar das alleen de eerste dag. Maar verder heb ik nog nooit een paracetamol hoeven in te nemen alhamdulillah. Ik heb van velen gehoord dat aleve feminax helpt, wellicht kun je het uitproberen.

21-06-2012, 20:42
Nou dames bij mijn is de pijn be3da niet normaal!
en ik voel me altijd een paar dag van te voren ook heel erg chagerijnig

21-06-2012, 23:04
Ik heb precies hetzelfde als jij. Heftige steken in mijn buik,alsof mijn buik open word gescheurd.
Niet meer helder na kunnen denken en zwarte vlekken voor je ogen zien,ik ben zelfs een paar keer flauw gevallen.

Maar nu gebruik ik aleve feminax. En heb nergens meer last van! Als je het aan voelt komen moet je gewoon 2 pilletjes slikken, af en toe weer eentje innemen en je voelt niks.

21-06-2012, 23:40
Ik had precies hetzelfde, de 1ste dag chagerijnig, buikkrampen, rugpijn moest altijd overgeven.
Bij mij was het altijd de eerste twee dagen hevige pijn. Warme kruik hielp bij mij niet, chocolade.
Nu neem ik ibuprofen in en heb nergens meer last van. 3x per dag. Eentje in de ochtend, middag en avond.

22-06-2012, 16:34

Ik heb dat ook zo errgggg!! Had gehoord van een vriendin dat dat niet normaal was, bij haar was het ook hevig en later bij controle was er iets mis met haar eierstokken waar ze een operatie aan heeft gehad. Zodra ik ongesteld word, allatief.. overgeven, hevige hevige buikpijn MOET thuis zijn anders ben ik de klos gewoon!! Was een keer op school toen ik het kreeg, wollah die dag was verschrikkelijk.... Maar Alhamdoulilah de huisarts gaf me de pil, maar ik durf het niet in te nemen omdat ik heb gehoord dat het de kans op ernstige ziektes vergroot. .Allah u A3lem, hoor het van meerdere.. Dan ga ik liever dood van de pijn, dan dat ik die troep inneem...

22-06-2012, 16:38

Citaat door Panterr:
Ik heb dat ook zo errgggg!! Had gehoord van een vriendin dat dat niet normaal was, bij haar was het ook hevig en later bij controle was er iets mis met haar eierstokken waar ze een operatie aan heeft gehad. Zodra ik ongesteld word, allatief.. overgeven, hevige hevige buikpijn MOET thuis zijn anders ben ik de klos gewoon!! Was een keer op school toen ik het kreeg, wollah die dag was verschrikkelijk.... Maar Alhamdoulilah de huisarts gaf me de pil, maar ik durf het niet in te nemen omdat ik heb gehoord dat het de kans op ernstige ziektes vergroot. .Allah u A3lem, hoor het van meerdere.. Dan ga ik liever dood van de pijn, dan dat ik die troep inneem...
Niets is erger dan Menstruatie pijn

22-06-2012, 16:40
Nou sorry een ernstige ziekte is toch VEEEEEEEEEEEEL erger hoor! Ik heb ook hevige pijn, word er zo gek van dat ik loop, zit, lig ik beweeg zoveel omdat ik het niet kan verdragen.. Maar ja.. niets aan te doen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10