Bekijk volle/desktop versie : Hosni Moubarak dood!!!



20-06-2012, 00:13
Dictator Mubarak is dood!!
Ex-president Mubarak van Egypte klinisch dood'
AMSTERDAM - De Egyptische ex-president Hosni Mubarak is klinisch dood. Dat meldt staatspersbureau MENA dinsdagavond.


Mubarak had eerder op de avond een hartstilstand of een beroerte gehad. Mubarak is naar een militair hospitaal zijn gebracht. Dat heeft het Egyptische ministerie van binnenlandse zaken bekendgemaakt.

De 84-jarige oud-president is per ambulance van de Torah-gevangenis overgebracht naar het hospitaal in het zuiden van Caïro. Het is dezelfde plek waar de voorganger van Mubarak, Anwar Sadat, na een aanslag op zijn leven door islamitische extremisten dood werd verklaard.

Mubarak was president van Egypte van 1981 tot 2011. Hij trad vorig jaar af na massale straatprotesten. Eerder deze maand werd hij veroordeeld tot levenslang voor de gewelddadige dood van demonstranten.

De gezondheid van Mubarak ging na zijn val hard achteruit. Hij moest enkele keren worden overgebracht naar een ziekenhuis en werd een aantal malen kunstmatig beademd.

Eerder deze maand moest twee keer een defibrillator worden gebruikt nadat Mubarak een hartstilstand had gehad. Ook heeft hij een zenuwinzinking gehad.



bron
http://www.nu.nl/buitenland/2839552/...isch-dood.html

20-06-2012, 00:17


Egyptische staats persbureau geeft aan dat hulp onderweg is om hem weer bij bewustzijn te brengen.


Ik vind het eng. Doet me denken aan sharon, de straf van niet leven, maar ook niet dood zijn.



Allahoe Akbar. Moge Allah onze zondes vergeven.

20-06-2012, 00:21

Citaat door Respectvol_25:
Egyptische staats persbureau geeft aan dat hulp onderweg is om hem weer bij bewustzijn te brengen.


Ik vind het eng. Doet me denken aan sharon, de straf van niet leven, maar ook niet dood zijn.



Allahoe Akbar. Moge Allah onze zondes vergeven.
klopt, layster..
Is die Sharon nog steeds niet gestorven? Ligt ie nog steeds in coma?

20-06-2012, 00:32
Ik dacht dat hij al dood was.

Moge Allah zijn zondes vergeven.

20-06-2012, 00:34


Allah oe akbar!

20-06-2012, 00:39

Citaat door Respectvol_25:
Egyptische staats persbureau geeft aan dat hulp onderweg is om hem weer bij bewustzijn te brengen.


Ik vind het eng. Doet me denken aan sharon, de straf van niet leven, maar ook niet dood zijn.



Allahoe Akbar. Moge Allah onze zondes vergeven.
kan je hier meer over vertellen?

20-06-2012, 00:49

Citaat door Mvr-Gizoe:
kan je hier meer over vertellen?
Ariel Sharon was toen de premier van Israel, mohiem ook zo'n klootzakje. Uiteindelijk is die in coma terechtgekomen en hersendood. Hoorde dat die nog steeds in coma ligt?