Bekijk volle/desktop versie : Een nasee7a?



Pagina's : [1] 2 3

19-06-2012, 19:18
Even serieus wat hebben sommige leden met het woord 'nasee7a'? Zodra je iets zegt krijg je te horen: Niet zo netjes om het zo te brengen als je een nasee7a wil geven moet het zo en zo en zo. Bestaat er ook nog zoiets als een mening of is alles een nasee7a?


Frustrerend hoor!



Citaat:
[FONT=Trebuchet MS]Zodra leden het idee hebben dat je iets meer praktiserender bent dan normaal word je harder afgestraft dan een ieder ander. Je mag als ''praktiserende '' zuster geen fouten maken anders ben je schijnheilig. En wanneer je iemand op zijn haramgedrag aanspreekt dan ben je hypocriet! Als je jezelf salafia noemt dan moet je je als engel gedragen. Voldoe je niet aan de voorwaarden dan word je hardcore de grond in geboord! Serieus mensen we hebben hier een hokjes systeem. ( Met dank aan snotdoekje) [/FONT]

19-06-2012, 19:27


Als je nasee7a wil geven moet je absoluut geen topic openen

19-06-2012, 19:40
Nasee7a moet in mijn ogen te allen tijde op een beschaafde toon. Maar ook je mening kun je netjes overbrengen. Iemand(expres) beledigen en je vervolgens verschuilen achter 'het is mijn mening' is een beetje maf.

19-06-2012, 20:41

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Als je nasee7a wil geven moet je absoluut geen topic openen


Deze topic is een nasee7a héhé! [/FONT]


Citaat door .Slaapkopje.:
Nasee7a moet in mijn ogen te allen tijde op een beschaafde toon. Maar ook je mening kun je netjes overbrengen. Iemand(expres) beledigen en je vervolgens verschuilen achter 'het is mijn mening' is een beetje maf.
[FONT=Trebuchet MS]
Ja, dat begrijp ik maar wanneer je gewoon over iets een bepaalde mening hebt die niet strookt met anderen dan vinden ze gelijk dat je iemand een verkeerde nasee7a geeft.

19-06-2012, 20:43


ik vind dat ook zo irritant!

19-06-2012, 20:44
dat is het risico van een "umm" nick

19-06-2012, 20:46

Citaat door Meid..:
ik vind dat ook zo irritant!


Zodra je iets zegt vallen ze allemaal over je heen. [/FONT]

Citaat door Zouhet:
dat is het risico van een "umm" nick
[FONT=Trebuchet MS] Ik krijg altijd te horen: Gedraag je naar je nickname. Er staat gewoon 'moeder van' hoor, lol.

19-06-2012, 20:54

Citaat door nadia2007:
Oke...


Het gaat niet over jouw hoor in het geval je het op jezelf betrekt! Ik neem marokko.nl niet serieus, maar het is me gewoon opgevallen dat drie of vier leden als iets in die trant hebben gezegd.

19-06-2012, 21:01

Citaat door UmmAmar:
Het gaat niet over jouw hoor in het geval je het op jezelf betrekt! Ik neem marokko.nl niet serieus, maar het is me gewoon opgevallen dat drie of vier leden als iets in die trant hebben gezegd.
Waar heb je het over..ik hou echt niet bij wat ik hier zeg of zei..of wat er werd/wordt gezegd..
Ik lees selectief..dus lees alleen dingen die ik leuk vind om te lezen..

Dat je m.nl niet serieus neemt is me duidelijk hoor..

19-06-2012, 21:02

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Als je nasee7a wil geven moet je absoluut geen topic openen

19-06-2012, 21:08
Uhm als het te maken heeft met het geloof is het toch altijd een nasee7a, aangezien we geen eigen mening kennen in het geloof? We volgen de "mening" van Allah en Zijn Boodschapper?

Of zeg ik nu iets verkeerds.

19-06-2012, 21:09

Citaat door nadia2007:
Waar heb je het over..ik hou echt niet bij wat ik hier zeg of zei..of wat er werd/wordt gezegd..
Ik lees selectief..dus lees alleen dingen die ik leuk vind om te lezen..

Dat je m.nl niet serieus neemt is me duidelijk hoor..
Wow, je bent echt veranderd in een chagrijn subhanna'Allaah al3adeem.

19-06-2012, 21:10



Citaat door Mevrouwtje__F:
Uhm als het te maken heeft met het geloof is het toch altijd een nasee7a, aangezien we geen eigen mening kennen in het geloof? We volgen de "mening" van Allah en Zijn Boodschapper?

Of zeg ik nu iets verkeerds.
Ik heb het niet zozeer over geloofskwesties en dat is het rare ! Zelfs als ik zeg dat ik een anasheedband niet goed vind is dat een nasee7a? Like howwww?

19-06-2012, 21:10

Citaat door Mevrouwtje__F:
Uhm als het te maken heeft met het geloof is het toch altijd een nasee7a, aangezien we geen eigen mening kennen in het geloof? We volgen de "mening" van Allah en Zijn Boodschapper?

Of zeg ik nu iets verkeerds.

Klopt helemaal...

19-06-2012, 21:12

Citaat door UmmAmar:
Wow, je bent echt veranderd in een chagrijn subhanna'Allaah al3adeem.
Ik heb slaap nu..

Pagina's : [1] 2 3