Bekijk volle/desktop versie : Dames, ik heb een vraag.



19-06-2012, 17:45

Citaat:
Voelen jullie de druk om aan de verwachtingen te voldoen van zowel je ouders als van je toekomstige man. Hoe gaan jullie daar mee om?

Wij mannen voelen helemaal geen enkel druk namelijk.
.

19-06-2012, 17:47


Haha.. Nee, ik voel ook geen druk. Mijn ouders willen het beste voor mij, die stimuleren mij in wat ik doe elhamdoulillah.
Mijn toekomstige man, moet me nemen zoals ik ben. Ik voel de druk van de Marokkaanse gemeenschap, met je bent oud wanneer ga je trouwen..

19-06-2012, 17:50

Citaat door bentnass_:
Haha.. Nee, ik voel ook geen druk. Mijn ouders willen het beste voor mij, die stimuleren mij in wat ik doe elhamdoulillah.
Mijn toekomstige man, moet me nemen zoals ik ben. Ik voel de druk van de Marokkaanse gemeenschap, met je bent oud wanneer ga je trouwen..
Zoiets bedoel ik dus.

19-06-2012, 17:53
Van mn ouders totaal niet... Ze vinden het belangrijker als ik alles eerst goed voor elkaar heb dan dat ik met haast ga trouwen... De familie daar integen hangt continu aan mn lip... Maaaaar trek er niks van aan... Ik wacht tot de juiste persoon de hoek om komt kijken, iemand die mij neemt zoals ik ben... En tot die tijd ga ik lekker verder met waar ik mee bezig was

19-06-2012, 17:54



Citaat door antigay:
Zoiets bedoel ik dus.
Ja verschrikkelijk is dat!! Ze begonnen al toen ik 16 was, ik wist niet eens wat trouwen inhield.. Maar ik hoor het al 5 jaar pfff...

19-06-2012, 17:58

Citaat door Hennaya-Soraya:
Van mn ouders totaal niet... Ze vinden het belangrijker als ik alles eerst goed voor elkaar heb dan dat ik met haast ga trouwen... De familie daar integen hangt continu aan mn lip... Maaaaar trek er niks van aan... Ik wacht tot de juiste persoon de hoek om komt kijken, iemand die mij neemt zoals ik ben... En tot die tijd ga ik lekker verder met waar ik mee bezig was

Citaat:
Geplaatst door bentnass_
Ja verschrikkelijk is dat!! Ze begonnen al toen ik 16 was, ik wist niet eens wat trouwen inhield.. Maar ik hoor het al 5 jaar pfff...
Zolang het niet van ouders komt, moet jullie er niets van aantrekken. Maar aan de andere kant bedoelen ze 't goed.

19-06-2012, 17:59

Citaat door antigay:
Zolang het niet van ouders komt, moet jullie er niets van aantrekken. Maar aan de andere kant bedoelen ze 't goed.
Misschien bedoelen ze het goed maar ze moeten wel beseffen dat het freakingg irritant is... Als je getrouwd ben en ze komen op de 7e dag van je huwelijk bij je thuis om het te vieren vragen ze al en??? Nog niet zwanger??

Pleaseeeee

19-06-2012, 18:00

Citaat door antigay:
Zolang het niet van ouders komt, moet jullie er niets van aantrekken. Maar aan de andere kant bedoelen ze 't goed.
Mijn vader zegt tegen iedereen die komt, ze is nog veels te jong en ze studeert nog
En ze bedoelen het niet, ze proberen aan alle kanten aan je te trekken zodat je met die zoon gaat of ze hebben gewoon zin in een feestje!

19-06-2012, 18:01

Citaat door Hennaya-Soraya:
Misschien bedoelen ze het goed maar ze moeten wel beseffen dat het freakingg irritant is... Als je getrouwd ben en ze komen op de 7e dag van je huwelijk bij je thuis om het te vieren vragen ze al en??? Nog niet zwanger??

Pleaseeeee
Echt erg! Bij mijn nicht in Marokko was het gelijk raak de eerste keer Dus het kan wel..

19-06-2012, 18:05

Citaat door bentnass_:
Echt erg! Bij mijn nicht in Marokko was het gelijk raak de eerste keer Dus het kan wel..
Het kan wel maar je moet het ook willen... Zie mezelf niet de volgende ochtend na mn huwelijks nacht zwanger zijn

19-06-2012, 18:48
Nee geen last van.

19-06-2012, 19:22
Nope, nergens last van.

19-06-2012, 19:33


nee mijn ouders wilden eigenlijk liever dat ik eerst me school afmaakte,
ik ben inmiddels verloofd en zou deze zomer trouwen maar we hebben het uitgesteld tot volgend jaar dan heb ik mijn diploma ook insh'Allah