Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me aub helpen



Pagina's : [1] 2 3

18-06-2012, 22:22
Dag dames,

Ik ben het einde nabij, nooit wou ik het hier openbaar maken maar nu moet het wel. Hoewel ik veel leden hier persoonlijk ken. Het was een grote familiegeheim bij ons en ik hoop dat ze hierdoor mijn vader niet zullen oordelen.

Mijn vader heeft een kind met een andere vrouw gekregen. Ik heb nu een oude adres van hem gekregen, maar hij woont daar niet meer. Dus daarom dat graag wil weten waar hij nu woont. Ik ken hem niet maar wil hem dus graag leren kennen. Het is ook mogelijk dat hij nog broers of zussen heeft waarvan ik niets weet.

Ik wil dus mijn halfbroer leren kennen. En heb dus geen slechte bijbedoelingen.. Het is een grote familiekwestie bij ons. Verder hoop ik dat er iemand mij misschien wilt helpen. Ik wil dus alleen zijn huidige adres. Het is voor mij een grote stap geweest om dit te publiceren dus ik hoop dat iemand mij wil helpen.

Werkt iemand bij de gemeente of overheid? En kan je aan adresgegevens komen? Schroom je niet en pm me als je me kan helpen aub.

Xx Saime

18-06-2012, 22:30


InschaAllah vind je je vader gauw meid

18-06-2012, 22:33

Citaat door ZijnLieverdtje:
InschaAllah vind je je vader gauw meid
Dankjewel dame alleen ik zoek myn halfbroer niet myn vader

18-06-2012, 22:35
Hoe moeten we weten wie je broer is zonder beschrijving van hem?Ik hoop dat je hem zult vinden.

18-06-2012, 22:35


Allah ie3awnek.Hoe wil je het aanpakken,zet je zijn naam hier neer??

18-06-2012, 22:40

Citaat door asma_92:
Hoe moeten we weten wie je broer is zonder beschrijving van hem?Ik hoop dat je hem zult vinden.
Nou ik dacht meer aan iemand die bij IND/gemeente/UWV werkt. Kortom; overheid

18-06-2012, 22:41

Citaat door lallakouzina:
Allah ie3awnek.Hoe wil je het aanpakken,zet je zijn naam hier neer??
Liever niet, want hij weet dus helemaal van niks

18-06-2012, 22:48
Kan iemand aub mee helpen uppen?

18-06-2012, 22:50
Up meid. Ik hoop dat je hem vind insha Allah

18-06-2012, 22:53
Aha oke! Veel succes zus.

18-06-2012, 22:56
Bedoel je dat je vader een kind heeft gekregen terwijl hij nog met je moeder getrouwd is of is hij weggegaan bij je moeder en daarna een kind gekregen ik vat em niet

18-06-2012, 23:01
je kan de gemeente een brief schrijven met daarin je verhaal en gegevens zij zullen contact opnemen en de brief doorsturen.l Dan ishet aan je broer om zelf met jouw contact op te nemen.

anders deze site; http://www.fiom.nl/ hulp bij het zoeken naar familie

Moge Allah jouw sterk maken in je zoektocht en inshaAllah vind je hem! en schaam je niet er zijn ergere dingen op de wereld!

18-06-2012, 23:01



Citaat door Saime:
Nou ik dacht meer aan iemand die bij IND/gemeente/UWV werkt. Kortom; overheid
2 woorden geheimhoudingsplicht en strafbaar!!

Kan je spoorloos niet schrijven of via speciale zoek sites op internet?

18-06-2012, 23:02

Citaat door DramaQueentje:
Bedoel je dat je vader een kind heeft gekregen terwijl hij nog met je moeder getrouwd is of is hij weggegaan bij je moeder en daarna een kind gekregen ik vat em niet
maakt dat wat uit??

18-06-2012, 23:02

Citaat door DramaQueentje:
Bedoel je dat je vader een kind heeft gekregen terwijl hij nog met je moeder getrouwd is of is hij weggegaan bij je moeder en daarna een kind gekregen ik vat em niet
Dit is waarom ik het eigenlijk niet op m.nl wou zetten, daarom heb ik veel getreuzeld om het op m.nl te zetten...

Ik hou dit liever voor mezelf als je het niet erg vind.

Pagina's : [1] 2 3