Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Het cambridgedieet.. Nieuwe topic...!



18-06-2012, 17:36
Hello ladies en gentleman,

Zoals je aan het titel kan zien is dit een nieuwe cambridgedieet-topic. Die andere is te lang voor de nieuwe starters om bij te houden, vandaar dat ik deze topic open.

Ik zal me even voorstellen, ik ben een 21 jarige meid die veelste zwaar is voor haar leeftijd en lengte. Ik heb een hele poos geleden Cambridge gedaan en ik ben daarmee zeker 20 kilo afgevallen in 5/6 weken tijd, Maar helaas ook gelijk aangekomen doordat ik niet op en afbouwde. Aan mijn overgewicht wil ik dit jaar nog een einde maken.

Ik weeg momenteel 100 kilo bij lengte van 1,70. Veel en veelste zwaar dus. Mijn streefgewicht is 70 kilo.

Nou dames en maybe heren, beginnen jullie ook met het dieet of zijn jullie al bezig ?! Dan ben je erg welkom in mijn topic, en inshaAllah behalen we onze doelen, met steun van elkaar. De mensen die ping hebben mogen mij toevoegen 2900FBEE.

Laat je horen!

Liefs l0velyMe

18-06-2012, 17:44


Olaaaaaaaaaaaaaaaa schatje. Verstandig dat je een topic geopent hebt. Die andere is idd veel te groot.
Maar vandaag dag 1 dus. Hoe gaat het bij jou ?

18-06-2012, 17:51
ik ben een trouwe lezeres leuk dat je nieuwe topik hebt geopent

ik ben nu 4 dagen bezig met weight care
is best goed te doen

ik doe 2 maaltijden vervangen en 1 warme maaltijd maar dan geen aardappels of pasta

ga zo door meid dan lukt het je om je streef gewicht te behalen inschallah

20-06-2012, 11:22
ik was ook vorig jaar 15 kilo afgevallen maar omdat ik niet ging afbouwen zit er nu alles weer aan ik wil morgen beginnen ,maar het is zo moeilijk om te beginnen :S

20-06-2012, 11:56


ik doe ook mee, ik heb eerst cambridge gevolgd en ik doe nu weigh care, ik weeg nu 79 en ik wil naar de 70
up up dames!!

28-06-2012, 14:54
Dag dames,

Ik heb straks mijn eerste gesprek en begin morgen. Ik weeg nu 80 en wil graag rond de 66 wegen.

28-06-2012, 14:55
en fijn dat je een nieuwe topic hebt geopend, die andere is veels te lang

30-06-2012, 12:39
hier nog eentje
ik begin maandag insha allah voor de 2de keer met Cambridge Dieet!
samen komen we er wel xX

01-07-2012, 16:07
Valt me op dat dit dure dieet niet helpt.. iedereen komt na verloop weer aan.. Lijkt me erg demotiverend?

02-07-2012, 02:37
Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar stop en kom weer aan. Ga er morgen weer voor hoop dat ik het kan volhouden moet het volhouden!!! Ik vanaf morgen ook proberen vroeg te slapen want aangezien ik altijd laat op blijf heb ik in de avond altijd trek..

02-07-2012, 11:10
hoi lalala22

bij mij hetzelfde verhaal.. ben vandaag weer begonnen en het lukt ons wel insha allah!
over dat vroeg slapen moet ik ook maar eens doen.. meestal blijf ik wakker tot 3/4uur en dan krijg ik zware trek!!

02-07-2012, 11:24
Mijn derde dagje vandaag. Ben vanmorgen gaan wegen stiekem 1,5 kwijt vet of vocht geen idee maar geeft een goed gevoel om door te gaan. Het is wel zwaar en heb wel af en toe iets kleins gegeten.

Hoe is het bij jullie?

02-07-2012, 13:19



Citaat door dikzak_:
hoi lalala22

bij mij hetzelfde verhaal.. ben vandaag weer begonnen en het lukt ons wel insha allah!
over dat vroeg slapen moet ik ook maar eens doen.. meestal blijf ik wakker tot 3/4uur en dan krijg ik zware trek!!
Hoi meid,

En hoe voel je je nu? Ik heb nu zo een trek in harrira die ik net heb gemaakt haha. Maar ja gewoon bikkelen..

02-07-2012, 13:20

Citaat door stralend.:
Mijn derde dagje vandaag. Ben vanmorgen gaan wegen stiekem 1,5 kwijt vet of vocht geen idee maar geeft een goed gevoel om door te gaan. Het is wel zwaar en heb wel af en toe iets kleins gegeten.

Hoe is het bij jullie?
Oh dat is echt goed van je, maar ik zou een keer per week wegen want na een tijdje val je zo weinig af dat het je gaat demotiveren als je elke keer gaat wegen en niks af ziet gaan...