Bekijk volle/desktop versie : net wanneer ik klaar ben met lwoddooo



Pagina's : [1] 2 3

18-06-2012, 01:23
dan moet ik scheetjes laten(hashakoem)...shita weld lehram....wie heeft dat ook....ndat ik heb gebeden komt er hellemaal geen scheetjes pas al ik lwodoo heb gedaan....dan willen ze me lwoddo verpesten

18-06-2012, 01:32


ik vindt je echt grappig heb me echt stuk gelachen hahahhh.......

18-06-2012, 01:33
maar ik hou ze stevig vast hoor daar niet van.....nadat ik heb gebeden dan laat ik ze los...

18-06-2012, 01:37

Citaat door LOULOU22:
maar ik hou ze stevig vast hoor daar niet van.....nadat ik heb gebeden dan laat ik ze los...
Je scheet inhouden is niet toegestaan. Het kan zo zijn dat de lucht vrijkomt. Zonder dat je het in de gaten hebt, tijdens je gebed. Dus beter doe je dit in het vervolg niet, dat maakt je gebed ongeldig gekkerdje.

18-06-2012, 01:40


ik kn me herinneren bij me ouderlijke huis....was me broertje bezig met lwoddoo...toen hij de eerste 2 rak3aats ging bidden moest hij al gawu scheten serieus....zegt ie tfooeee nu moet ik weer lwoddooo doen....dit zo'n 2 a 3 keer meskien...ik kreeg stiekem echt het slappe lach, maar heb precies hetzelfde....net wanneer ik klaar ben komen ze even koekeloeren...echt heel vervelend...maar geen keus

18-06-2012, 01:42

Citaat door Fiducie:
Je scheet inhouden is niet toegestaan. Het kan zo zijn dat de lucht vrijkomt. Zonder dat je het in de gaten hebt, tijdens je gebed. Dus beter doe je dit in het vervolg niet, dat maakt je gebed ongeldig gekkerdje.
dus gewoon laten varen en opnieuw doen, moet je dan weer hellemaal bij het begin beginnen let lwodoo?

18-06-2012, 01:44
God mens ken je dan geen schaamte, doe niet zo goor man

18-06-2012, 01:57

Citaat door LOULOU22:
dus gewoon laten varen en opnieuw doen, moet je dan weer hellemaal bij het begin beginnen let lwodoo?
Je hoeft dan niet je geslachtsdelen te doen. We de rest van de wassing, zoals gewoonlijk. Je begint met 3 x handen wassen, 3 x mond, 3 x neus, 3 x gezicht etc... Snap je?

18-06-2012, 02:08
louloutje


ik ga echt stuk



18-06-2012, 02:09

Citaat door Soumia_105:
God mens ken je dan geen schaamte, doe niet zo goor man
luister snotneus, voordat je op deze topic zou klikken kon je al een stukje lezen waar het over ging, je had ook op een andere topic kunnen klikken...zo goor is het hellemaal niet dat is gewn automtisch....die van jou killen jou omgeving....dus niet alsof jou soort niet scheetjes laat...

18-06-2012, 02:11

Citaat door Fiducie:
Je hoeft dan niet je geslachtsdelen te doen. We de rest van de wassing, zoals gewoonlijk. Je begint met 3 x handen wassen, 3 x mond, 3 x neus, 3 x gezicht etc... Snap je?
weet je dit echt zeker,want ik begin gewoon altijd bij het begin....anders heb ik zo'n naar gevoel van binnen alsof ik iets ben vergeten

18-06-2012, 02:13

Citaat door LOULOU22:
luister snotneus, voordat je op deze topic zou klikken kon je al een stukje lezen waar het over ging, je had ook op een andere topic kunnen klikken...zo goor is het hellemaal niet dat is gewn automtisch....die van jou killen jou omgeving....dus niet alsof jou soort niet scheetjes laat...
Luister viespeuk, dat iedereen het doet betekent dat iedereen het hoeft te weten, er zijn ook een aantal dingen die achter slot en grendel moeten blijven ipv het publiekelijk te verkondigen achterlijk wijf dat je bent, straks ga je nog beschrijven hoe je ontlasting eruit ziet.

Mijn soort, welke soort?

18-06-2012, 02:20



Citaat door Soumia_105:
Luister viespeuk, dat iedereen het doet betekent dat iedereen het hoeft te weten, er zijn ook een aantal dingen die achter slot en grendel moeten blijven ipv het publiekelijk te verkondigen achterlijk wijf dat je bent, straks ga je nog beschrijven hoe je ontlasting eruit ziet.

Mijn soort, welke soort?
moge allah swt jou leiden

18-06-2012, 02:23

Citaat door Soumia_105:
Luister viespeuk, dat iedereen het doet betekent dat iedereen het hoeft te weten, er zijn ook een aantal dingen die achter slot en grendel moeten blijven ipv het publiekelijk te verkondigen achterlijk wijf dat je bent, straks ga je nog beschrijven hoe je ontlasting eruit ziet.

Mijn soort, welke soort?
Haha.. gaat het een beetje meid.

18-06-2012, 02:24
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4306344

Pagina's : [1] 2 3