Bekijk volle/desktop versie : koelbox



Pagina's : [1] 2

17-06-2012, 23:29
handig of niet voor onderweg naar marokko?

17-06-2012, 23:34


Ik herinner me de tafelmodel koelkast nog die onze ouders vroeger gebruikten om het eten en drinken in koel te houden
Tegenwoordig koopt men een kleine koelkast om wat eten voor onderweg koel te houden. Meestal koopt men drinken bij de pompstations of cafe's.

17-06-2012, 23:37
jazeker. heb er vandaag eentje gekocht. Voor het broodbeleg en en drinken. en op vakantie handig voor het strand.

17-06-2012, 23:41

Citaat door fatna:
jazeker. heb er vandaag eentje gekocht. Voor het broodbeleg en en drinken. en op vakantie handig voor het strand.
welk model heb jij? volgens mij heb je meerdere soorten??

18-06-2012, 00:48


Voor in de auto is een koeltas handiger. Hier kan veel meer in, neemt niet zoveel ruimte in beslag als een koelbox en het drinken blijft echt ijskoud.
Een koelbox is ons steeds tegengevallen.

18-06-2012, 00:49
een elektrische wil ik kopen. voor het eten van mijn dochtertje.

18-06-2012, 01:09
Voor een lange reis is het zeker aan te bevelen om eten en drinken koel te bewaren en tegen bederf meis. Je hebt ze in diverse soorten, maten en uitvoeringen. Ter illustratie:

http://www.koopkeus.nl/a/lijst_product/idx/9999999/mot/Koelbox_230v/lijst_product.htm

18-06-2012, 11:13
mij gaat het niet om het drinken, maar meer om het eten, zoals gehaktballetjes e.d, die bederven zo snel met de hitte.

oke dus een koeltas is handiger als een koelbox?
waarom is een koelbox je tegengevallen? moet je nog bepaalde koelelementen in de koeltas stoppen of is dat niet nodig.

18-06-2012, 11:16

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Ik herinner me de tafelmodel koelkast nog die onze ouders vroeger gebruikten om het eten en drinken in koel te houden
Tegenwoordig koopt men een kleine koelkast om wat eten voor onderweg koel te houden. Meestal koopt men drinken bij de pompstations of cafe's.
oohh wat mis ik dat, die kleine gasfornuisjes,we hadden ze in blauw en rood maakte mijn mama alstijd marmita in voor me pa en het duurde altijd zo lang maar wat lekker zeg..en die kleine koelkastjes..dekens, echt gezellig man onderweg..
nu is het idd snel ff pompstation in, koffie halen, redbull inslaan en rijden maar

18-06-2012, 11:17

Citaat door lalalina:
mij gaat het niet om het drinken, maar meer om het eten, zoals gehaktballetjes e.d, die bederven zo snel met de hitte.

oke dus een koeltas is handiger als een koelbox?
waarom is een koelbox je tegengevallen? moet je nog bepaalde koelelementen in de koeltas stoppen of is dat niet nodig.
koelelementen moet je er zoiezo indoen...anders hoef je die hele koelbox niet mee te nemen,,,denk aan beleg en drinken...

18-06-2012, 12:09

Citaat door LadyMaMa:
koelelementen moet je er zoiezo indoen...anders hoef je die hele koelbox niet mee te nemen,,,denk aan beleg en drinken...



hoeveel koelelementen moet ik erin stoppen?

18-06-2012, 12:32

Citaat door lalalina:



hoeveel koelelementen moet ik erin stoppen?
stuk of 6/8...eerst invriezen he...

18-06-2012, 12:34


Flink wat ijsrotsen in doen...ik weet niet of je deze hier in NL kunt kopen..Maar ik weet dat je ze in Frankrijk en Spanje overal kunt krijgen..Met die dingen blijft je etenswaar en drinken langer gekoeld. Handig dus.

18-06-2012, 12:41

Citaat door LadyMaMa:
oohh wat mis ik dat, die kleine gasfornuisjes,we hadden ze in blauw en rood maakte mijn mama alstijd marmita in voor me pa en het duurde altijd zo lang maar wat lekker zeg..en die kleine koelkastjes..dekens, echt gezellig man onderweg..
nu is het idd snel ff pompstation in, koffie halen, redbull inslaan en rijden maar
en die butaangas flesjes. Mijn moeder ging gewoon de marmita opwarmen of eieren bakken in de ochtend. Ik zag die fransozen zo raar kijken Mijn moeder maakte het zo gezellig. Pakte een plaid, spreide daar het eten uit, we gingen allemaal gezamenlijk aan de maaltijd. Echt gesjellig

Tegenwoordig moet je in een dag in spanje zijn. Niks geen genieten

18-06-2012, 12:44

Citaat door LadyMaMa:
stuk of 6/8...eerst invriezen he...
Wat koelelementen Mijn vader pakte het slim aan. Vulde verschillende zakjes en kleine flessen een week voor vertrek met water, invriezen die handel.

Pagina's : [1] 2