Bekijk volle/desktop versie : Vrouw ter dood veroordeeld voor handel in baby's



Pagina's : [1] 2 3

17-06-2012, 12:41
Een Chinese vrouw is vrijdag ter dood veroordeeld voor het ontvoeren en het verhandelen van 223 baby's.





Dat heeft een Chinese rechtbank zaterdag bekendgemaakt. De 51-jarige Jiang Kaizhi beging haar misdaden tussen eind 2009 en augustus 2010. Ze was de leider van een bende die kinderen ontvoerde in de zuidwestelijke provincie Yunnan en ze vervolgens verkocht in de centraal gelegen provincie Henan.

Een jongetje kostte omgerekend ruim 3700 euro en een meisje ging voor ruim 2500 euro van de hand. Volgens de rechtbank zijn 35 anderen die betrokken waren bij de babyhandel tot celstraffen van drie jaar tot levenslang veroordeeld.

17-06-2012, 12:47


Hoe komt ze aan die baby's vraag ik me af?
Steelt zei ze?

17-06-2012, 12:49

Citaat door Berberparelltje:
Hoe komt ze aan die baby's vraag ik me af?
Steelt zei ze?
die zijn waarschijnlijk over
gezien het 1 kind per paar beleid in china

17-06-2012, 12:53

Citaat door nomrc:
die zijn waarschijnlijk over
gezien het 1 kind per paar beleid in china
En waar zijn die ouders van die baby's dan?

17-06-2012, 12:57



Citaat door Berberparelltje:
Hoe komt ze aan die baby's vraag ik me af?
Steelt zei ze?
De baby's werden ontvoerd.

17-06-2012, 13:00

Citaat door mrXalvador:
De baby's werden ontvoerd.
Ow ok...Nou vind het verschrikelijk

17-06-2012, 13:00

Citaat door Riffboy:
jongetjes zijn duurder dan wijven klopt wel,
Dus je moeder is ook een ''goedkoop wijf''?Debiel!

17-06-2012, 13:03

Citaat door Riffboy:
moeilijk he begrijpend lezen
Als jij maar kan lezen toch?
Ik laat dat aan de slimmeriken net als jouw

17-06-2012, 13:08

Citaat door Berberparelltje:
Ow ok...Nou vind het verschrikelijk
Dat is het ook.

17-06-2012, 13:09

Citaat door mrXalvador:
Dat is het ook.
Er gebeuren gewoon ergere dingen op de wereld wat wij nooit zullen begrijpen helaas.

17-06-2012, 13:12

Citaat door Riffboy:
heb je geen respct voor onze moders marokkaanse stronthoer, moge Allah jou tong verlammen,
Hoe heb jij dan respect voor je eigen moeder door vrouwen wijven te noemen e.d.?
Als je slecht spreekt over vrouwen spreek je ook slecht over je moeder en je opvoeding, denk dus na voordat je spreekt, want ik ga ervanuit dat het laatste wat je wil doen je moeder indirect beledigen is.

Zelfde met je verdere taalgebruik hier, je ouders hebben je vast beter opgevoed dan dat, eer ze dan ook door die opvoeding te onthouden en je netjes te gedragen.

17-06-2012, 13:13

Citaat door corrie2:
Hoe heb jij dan respect voor je eigen moeder door vrouwen wijven te noemen e.d.?
Als je slecht spreekt over vrouwen spreek je ook slecht over je moeder en je opvoeding, denk dus na voordat je spreekt, want ik ga ervanuit dat het laatste wat je wil doen je moeder indirect beledigen is.

Zelfde met je verdere taalgebruik hier, je ouders hebben je vast beter opgevoed dan dat, eer ze dan ook door die opvoeding te onthouden en je netjes te gedragen.
Laat hem zijn ban komt eraaan.

17-06-2012, 13:14



Citaat door Berberparelltje:
Er gebeuren gewoon ergere dingen op de wereld wat wij nooit zullen begrijpen helaas.
Zoals men zegt : beschaving is een laagje vernis. Onder dat laagje schuilt de soms beestachtige mens.

17-06-2012, 13:15

Citaat door Riffboy:
je dikke moeder is nog goedkoper, schijnheilige marokkaanse stronthoer, hoe durf je over mij moeder zo te praten,

Luister eens tasjesdief, jij gaf aan dat jongetjes meer waard zijn dan goedkope wijven(meisjes) ..aangezien jouw mama een vrouw is, zeg jij dat ze goedkoop is, domme debiel...of kom je uit een man zijn anus...

17-06-2012, 13:17

Citaat door mrXalvador:
Zoals men zegt : beschaving is een laagje vernis. Onder dat laagje schuilt de soms beestachtige mens.
Daar ben ik nu ook achter gekomen ..Ik kan het niet begrijpen dat zulke mensen in monsters kunnen veranderen.

Pagina's : [1] 2 3