Bekijk volle/desktop versie : een korte meerdaagse trip met familie(ook mn moeder) tips gevraagd



16-06-2012, 22:03
ik ben op internet op zoek naar iets leuk wat we kunnen gaan doen zo voor de ramadan met mijn mama erbij.
ik dacht aan een huisje huren aan de kust of in de belgische ardennen maar dan moe je maar net geluk hebben met t weer enzo...

ik vroeg me af of jullie al zoiets hebben gedaan en t hier willen delen of missch gewoon een idee hebben!!

please drop it here!

16-06-2012, 22:25


Hangt af van je budget, maar je hebt in de ardennen super veel villa's met binnen- en buitenzwembaden die dan ook te huur staan..
Maar ik waarschuw je op voorhand, soms swingen de prijzen de pan uit! (toen ik er eentje zocht vond ik er een voor 4000 euro voor een weekje, maar er was wel plek voor 15 personen als ik me niet vergis)

16-06-2012, 22:28
ja .. budget ik weet nie eigenlijk.. hangt af van wat t is e.. iets cools mag wel wat meer kosten

16-06-2012, 22:31
Heb net de weersverwachting bekeken en het verwacht weinig goeds in Belgie. Koud en regen en rond de 18graden tot eind juni.

16-06-2012, 22:41



Citaat door verhaalmaakster:
Heb net de weersverwachting bekeken en het verwacht weinig goeds in Belgie. Koud en regen en rond de 18graden tot eind juni.
ik heb ook toevallig net gekeken
maar wij willen in juli gaan .. maar ja..

16-06-2012, 22:46

Citaat door Rach_:
ik heb ook toevallig net gekeken
maar wij willen in juli gaan .. maar ja..

Ah in Juli! hoop dat het dan mooi weer wordt.

16-06-2012, 23:03
ik weet ni wollah

16-06-2012, 23:06
Die villa's met zwembaden zijn echt wel de moeite (vind ik persoonlijk), je hebt dan sowieso een zwembad (best eentje binnen nemen) en je kan dan nog naar buiten.. Als je aan de zee iets huurt en het regent, dan kan je niets doen tenzij wat uit het raam kijken en wachten tot de regen ophoudt.. (kan je net zo goed thuis blijven )