Bekijk volle/desktop versie : Etentje of walima.



16-06-2012, 17:23
Salaam dames,

Mijn nichtje die verloofd Inschallah binnenkort met een jongen. Alleen omdat hij geen moeder heeft Allahierehemha. Willen ze het liefst een etentje geven of een walima.

Alleen is het bij ons in de familie meestal toch echt een grote bruiloft met alle toeters en bellen.

Ze weten niet hoe ze dit moeten aanpakken.

Iemand tips en leuke ideeën?

BVD!

16-06-2012, 17:26


Doe het anders gewoon thuis vieren. bruiloft geven zoals in marokko, alleen dan veel kleiner, met alleen de dichtbije familie/vrienden? is dat geen optie?

16-06-2012, 17:35
Salaam meid,

Het allerbeste is om het huis te houden en een etentje te geven, met dichtbijzijnde familie en vriendinnen.
Je nichtje kan lebsat huren, kapster/visagiste en familielid kan voor dj spelen met muziek of anasheed.
Het eten kan je bestellen bij een bakkerij of viswinkel, zoals vis of bestilla's. Of gewoon thuis koken.

Je kan tafels en stoelen huren en laten decoreren. Wij decoreren voor een goedkope prijs met hoge kwaliteit.
Naast decoratie hebben wij ook andere leuke aanbiedingen!

Als je vragen hebt kan je mij altijd pmen of emailen naar decowedding4you@gmail.com

Met vriendelijke groet,
Wedding4You

16-06-2012, 18:10

Citaat door Volcano:
Doe het anders gewoon thuis vieren. bruiloft geven zoals in marokko, alleen dan veel kleiner, met alleen de dichtbije familie/vrienden? is dat geen optie?

Dank je wel voor het meedenken.

Helaas hebben ze daar een te kleine woonkamer voor. Misschien een kleine zaaltje huren.
Ze kan wel bijv. Dj, catering en dan decoratie apart want heb gehoord dat je dan goedkoper uitkomt. wel alleen dichtbije familie en aantal vrienden van beide kanten.


Citaat door Wedding4you:
Salaam meid,

Het allerbeste is om het huis te houden en een etentje te geven, met dichtbijzijnde familie en vriendinnen.
Je nichtje kan lebsat huren, kapster/visagiste en familielid kan voor dj spelen met muziek of anasheed.
Het eten kan je bestellen bij een bakkerij of viswinkel, zoals vis of bestilla's. Of gewoon thuis koken.

Je kan tafels en stoelen huren en laten decoreren. Wij decoreren voor een goedkope prijs met hoge kwaliteit.
Naast decoratie hebben wij ook andere leuke aanbiedingen!

Als je vragen hebt kan je mij altijd pmen of emailen naar decowedding4you@gmail.com

Met vriendelijke groet,
Wedding4You
Shokran voor het meedenken.
Thuis houden is geen optie. omdat ze een te kleine woonkamer hebben. Denk toch een kleine zaaltje met anasheedband/dj, eten, gezelligheid en twee lebsat + bruidsjurk.

heb je prijzen voor me qua decoratie? dan kan ik alles voor haar opschrijven.


16-06-2012, 18:27



Citaat door LovelyFlower.:
Dank je wel voor het meedenken.

Helaas hebben ze daar een te kleine woonkamer voor. Misschien een kleine zaaltje huren.
Ze kan wel bijv. Dj, catering en dan decoratie apart want heb gehoord dat je dan goedkoper uitkomt. wel alleen dichtbije familie en aantal vrienden van beide kanten.



Shokran voor het meedenken.
Thuis houden is geen optie. omdat ze een te kleine woonkamer hebben. Denk toch een kleine zaaltje met anasheedband/dj, eten, gezelligheid en twee lebsat + bruidsjurk.

heb je prijzen voor me qua decoratie? dan kan ik alles voor haar opschrijven.

Oke idd das ook een optie

Je kan ons mailen naar decowedding4you@gmail.com voor onze prijlijst.

Groet,
Wedding4You

16-06-2012, 20:02
Als hun het liefste een etentje/walima willen geven, laat hun dat dan ook doen.. Zij zullen zo het juiste doen .
Snap niet dat de familie zich ermee bemoeit omdat hun zonodig een grote bruiloft willen geven want dat doen wij zo.. tazz! .

16-06-2012, 20:10

Citaat door Sweetylicious_:
Als hun het liefste een etentje/walima willen geven, laat hun dat dan ook doen.. Zij zullen zo het juiste doen .
Snap niet dat de familie zich ermee bemoeit omdat hun zonodig een grote bruiloft willen geven want dat doen wij zo.. tazz! .


Waar heb jij last van? ze vraagt om mijn hulp. beter lezen alvorens je conclusies trekt. iegg