Bekijk volle/desktop versie : me verstandkies is er eindelijk uitgehaald vandaag....



Pagina's : [1] 2

16-06-2012, 13:46
maaaf de pijn die ik nu heb ondraagelijk....de narcose begitn weg tegaan, en de pijn...is zo heftig ejemaaaa....die ene dame die woensdag 2 verstandkiezen eruit moest halen, hoest met je...hoest gegaaan nadat je verstandkies eruit had getrokken....

16-06-2012, 13:48


Allah shefiek deze dagen zul je er nog veel last van hebben, gewoon paracetamol innemen en over een paar dagen heb je geen pijn meer.

16-06-2012, 13:49
Allah i chefiek louloutje!

16-06-2012, 16:55
amien schatjes...ik kan gewoon niet praten,, krijg er hoofddpijn van...hmdl zorgt me man voor d ekids...sooo ik laat nooit meer een verstandkies eruit trekken...me kies was tbarkkelah wel groot oefff...hey verhaalmaakster, weet je miss of je wel warm mag etenn of drinken....

16-06-2012, 16:57


Die dame heeft miskiena al haar tanden verloren. Binnenkort een kunstgebid.

16-06-2012, 17:03
meen je dat serieus birdy

birdy brdy leuke naam...

is net als berdi berdi

16-06-2012, 17:24
ohhh mijn god, NOOOOOIT meer voor mij

Heb drie weken geleden mijn twee verstandkiezen laten uitrekken boven en onder, en wollah zonder overdreven heb echt twee weken verschrikkelijke onbeschrijfelijke pijn gehad..

Heb over paar weken een afspraak staan voor de andere kant, maar echt niet dat ik ga. Ik heb nu nergens last van waarom zou ik ze dan moeten trekken ewa fhem

Allah ieshefiek meid

16-06-2012, 19:35

Citaat door LOULOU22:
amien schatjes...ik kan gewoon niet praten,, krijg er hoofddpijn van...hmdl zorgt me man voor d ekids...sooo ik laat nooit meer een verstandkies eruit trekken...me kies was tbarkkelah wel groot oefff...hey verhaalmaakster, weet je miss of je wel warm mag etenn of drinken....
Zo zielig
Ik denk dat je beide kan nemen, koud of warm. Heb je een hechting er aan overgehouden? Dan mag je geen warm/heet eten of drinken.

Neem gewoon soep ofzo. Allah shefiek

16-06-2012, 19:38
Allah iesaffiek loulou, Die lid heeft verstand gekregen na het weg halen van haar verstandskiezen en is geen lid meer van m.nl

16-06-2012, 20:40


birdy why u didnt call me basterdddddd

16-06-2012, 21:04
Allah iesefek, Ik had er 4 uit laten trekken in 1 keer. Zie je er ook uit als een ballon? Ik toen wel verschrikkelijk man. Ik leek wel geslagen

16-06-2012, 21:16
OMG menen jullie deze? Ik moet een afspraak gaan maken om ze ALLE 4 eruit te laten snijden

Maar ik moet wel! Ik heb last van mn kaak. Hij zit namelijk elke keer scheef

16-06-2012, 21:20



Citaat door _ARABERBER:
OMG menen jullie deze? Ik moet een afspraak gaan maken om ze ALLE 4 eruit te laten snijden

Maar ik moet wel! Ik heb last van mn kaak. Hij zit namelijk elke keer scheef
Ja iedereen ervaart het wel anders. Inshallah valt het bij jou wel mee. Maar bij mij was dat dus niet
Ik had nergens last van behalve te kleine ruimte in mn mond waardoor mijn andere tanden scheef zouden groeien.

16-06-2012, 21:28

Citaat door BruidjeJuni2011:
Ja iedereen ervaart het wel anders. Inshallah valt het bij jou wel mee. Maar bij mij was dat dus niet
Ik had nergens last van behalve te kleine ruimte in mn mond waardoor mijn andere tanden scheef zouden groeien.
Ik heb dus teveel ruimte ofsoiets waardoor mn verstandkiezen beetje scheef zijn gaan groeien.

16-06-2012, 21:30
Lijkt me echt heftig

Pagina's : [1] 2