Bekijk volle/desktop versie : Wie herkent dit?



15-06-2012, 16:18
Wie herkent dit?
Ik krijg steeds vaker het gevoel dat er op dit forum veel ongelovigen zitten die zich voordoen als moslims
En die met hun topics en reacties 2 doelen hebben:

- Bepaalde zaken normaal laten worden onder de moslims
Door zelf te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is hopen ze dat anderen ook zo gaan denken en hun voorbeeld gaan volgen.

- Het gevoel geven dat de hele moslimgemeenschap totaal ontspoord is
Natuurlijk is dit voor een deel ook zo maar zij wakkeren dit aan zodat je een hopeloos en wantrouwig gevoel gaat krijgen tegenover je broeders en zusters

15-06-2012, 16:22


Ik ben blij dat ik niet de enige ben..dit roep ik al een paar jaar..
Ik geloof echt dat er mensen zijn die zich als moslims voordoen (met zelfs vrome nicks) en die het ea weten over de Islam maar bewust verkeerde info geven of verwarren of ahadeeth mixen met ware en verzonnen uitspraken.

15-06-2012, 16:41
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. had dit laatst bij een marokkaan.. ze3ma marokkaanse nick, marokkaanse woorden, maar tegelijk wel de islam zo in kwaad daglicht zetten.. dacht echt hey, dit is gewoon een stiekeme tokkie wat hier achter zit ..

pas op met alles klakkeloos aannemen en of volgen.. Moge Allah swt deze shirk leden vervloeken en of nemen ameen..

15-06-2012, 16:42

Citaat door Msemna:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. had dit laatst bij een marokkaan.. ze3ma marokkaanse nick, marokkaanse woorden, maar tegelijk wel de islam zo in kwaad daglicht zetten.. dacht echt hey, dit is gewoon een stiekeme tokkie wat hier achter zit ..

pas op met alles klakkeloos aannemen en of volgen.. Moge Allah swt deze shirk leden vervloeken en of nemen ameen..

15-06-2012, 16:44


Pff heb ik ook hoor, vooral bij sommige leden die zich doen alsof ze zoveel kennis bezitten over de Islam en sommige leden die alles dan klakkeloos aannemen.

Ik vertrouw het allemaal niet.

15-06-2012, 16:54
Dit is een heel bekend fenomeen. Vooral bij islam en ik heb je er veel van. Maar subhanAllah ze worden altijd ontmaskerd.

15-06-2012, 17:00
nooit ongelovigen hier op deze forum opgemerkt,tenzij ze dat duidelijk aangeven. Wel handelen sommigen niet bepaald islamitisch zoals bespreken van bedgeheimen ofzo,maar ik ga altijd ervan uit dat ze oprechte intentie hebben in hun geloof,maar dat ze alleen even eraan herrinerd moeten worden.

15-06-2012, 17:02

Citaat door naamloos_2010:
Dit is een heel bekend fenomeen. Vooral bij islam en ik heb je er veel van. Maar subhanAllah ze worden altijd ontmaskerd.
Ze worden wel ontmaskerd maar niet altijd hoor..soms kom je er pas veel later achter of je blijft twijfels hebben maar je kunt het niet hard maken.

15-06-2012, 17:05
Het is een openbaar forum, dus ja die kans is zeer groot.
En het helpt ook niet dat Marokkanen onderling elkaar voortdurend afkraken. Dat maakt het lastiger om de een van de ander te onderscheiden.

15-06-2012, 17:13
Sommige zijn gewoon Marokkanen hoor, daar schrik ik pas van. Het zijn specifiek een kleine aantal leden op het forum die dergelijke zondes proberen goed te praten, je weet haast precies wie...daar moet men voor oppassen vind ik. Ben het eens met dit onderwerp maar ja...als je ze erop aanspreekt reageren ze niet. Moge Allaah ons allen Leiden.

15-06-2012, 17:17

Citaat door Zonnetje_78:
Wie herkent dit?
Ik krijg steeds vaker het gevoel dat er op dit forum veel ongelovigen zitten die zich voordoen als moslims
En die met hun topics en reacties 2 doelen hebben:

- Bepaalde zaken normaal laten worden onder de moslims
Door zelf te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is hopen ze dat anderen ook zo gaan denken en hun voorbeeld gaan volgen.

- Het gevoel geven dat de hele moslimgemeenschap totaal ontspoord is
Natuurlijk is dit voor een deel ook zo maar zij wakkeren dit aan zodat je een hopeloos en wantrouwig gevoel gaat krijgen tegenover je broeders en zusters
nee , het zijn gewoon gescheiden dames
die alles halaliseren om zelf geod te voelen.
of het zijn dames van gescheiden ouders
die de weg kwijt zijn.
gewoon van marokkaanse komaf.

15-06-2012, 17:22

Citaat door no-name:
nee , het zijn gewoon gescheiden dames
die alles halaliseren om zelf geod te voelen.
of het zijn dames van gescheiden ouders
die de weg kwijt zijn.
gewoon van marokkaanse komaf.
Allah is rechtvaardig Alhamdollilah en op een dag zullen jou woorden tegen je getuigen. Je doet niemand onrecht aan dan jezelf. Uitgaande van je reactie´s denk hoor jij tussen degene waar ts het over heeft.
Je bezit in ieder geval geen greintje imaan uitgaande van je reacties.

15-06-2012, 17:29



Citaat door naamloos_2010:
Allah is rechtvaardig Alhamdollilah en op een dag zullen jou woorden tegen je getuigen. Je doet niemand onrecht aan dan jezelf. Uitgaande van je reactie´s denk hoor jij tussen degene waar ts het over heeft.
Je bezit in ieder geval geen greintje imaan uitgaande van je reacties.
doe je vriendjes de groeten van me.
hij is inderdaad rechtvaardig, ook
jullie sluwheid is daar niet tegen opgewassen.

15-06-2012, 17:34

Citaat door Xaviera:
Sommige zijn gewoon Marokkanen hoor, daar schrik ik pas van. Het zijn specifiek een kleine aantal leden op het forum die dergelijke zondes proberen goed te praten, je weet haast precies wie...daar moet men voor oppassen vind ik. Ben het eens met dit onderwerp maar ja...als je ze erop aanspreekt reageren ze niet. Moge Allaah ons allen Leiden.
Ameen