Bekijk volle/desktop versie : batterij horloge



15-06-2012, 12:31
dames..

heb 6 weken geleden mijn horloge bij de v&d laten op sturen om de batterij te laten vervangen.. omdat het nog binnen de garantie viel en het de eerste keer is, kost het mij niets.

maar nu kreeg ik een briefje thuis om die op te halen en er zit gewoon het resterende bedrag wat ik moet betalen..

wat nu? ik wilde dadelijk even langsgaan.. ik bedoel,is dit je klanten voor de gek houdn of wat?

15-06-2012, 12:34


ik ga zo naar de haagshe markt met 4 horloge in de tas.
je kan daar de batterij vervangen voor maar euro 3.50

15-06-2012, 12:36

Citaat door FATIMAZOHRA85:
ik ga zo naar de haagshe markt met 4 horloge in de tas.
je kan daar de batterij vervangen voor maar euro 3.50

ja maar deze is waterdicht en wilde het ook zo houden..

15-06-2012, 12:38
Dit doet me denken aan me man die een horloge had gekocht bij een belgische juwelier..en de batterij was leeg...toen hij ging vervangen zeiden ze dat de batterij was gesmolten en dat de horloge het niet meer zal doen omdat de baterij er meer dan een jaar in zat....! Mijn man is naar marokko gegaan heeft daar een nieuwe batterij in laten plaatsen...en tara hij werkt weer en doet het nog steeds ....Ze willen gewoon aan je verdienen hier zodat je een nieuwe koopt.

15-06-2012, 12:40



Citaat door schems:

ja maar deze is waterdicht en wilde het ook zo houden..
ok dan, maar valt het niet onder de garantie dan

15-06-2012, 12:43

Citaat door FATIMAZOHRA85:
ok dan, maar valt het niet onder de garantie dan
huh? maar dat was wel wat ze me vertelde.. en op het briefje wat zij mij gaf stond er ook geen prijs op

15-06-2012, 12:44

Citaat door sensitivewomen:
Dit doet me denken aan me man die een horloge had gekocht bij een belgische juwelier..en de batterij was leeg...toen hij ging vervangen zeiden ze dat de batterij was gesmolten en dat de horloge het niet meer zal doen omdat de baterij er meer dan een jaar in zat....! Mijn man is naar marokko gegaan heeft daar een nieuwe batterij in laten plaatsen...en tara hij werkt weer en doet het nog steeds ....Ze willen gewoon aan je verdienen hier zodat je een nieuwe koopt.
das vreemd .. een gesmolten batterij?

15-06-2012, 12:47

Citaat door schems:
das vreemd .. een gesmolten horloge?
Volgens die vrouw...als een batterij langer dan een jaar in een horloge zit komt er een stof vrij die de horloge kapotmaakt..hun noemen het gesmolten batterij...In marokko zeiden ze die vrouw zag je al aankomen haha

15-06-2012, 12:58

Citaat door sensitivewomen:
Volgens die vrouw...als een batterij langer dan een jaar in een horloge zit komt er een stof vrij die de horloge kapotmaakt..hun noemen het gesmolten batterij...In marokko zeiden ze die vrouw zag je al aankomen haha
hahah.. die vrouw wist niet waar ze het over had.. batterij zitten er meer dan een jaar in een horloge.. lijkt mij stug dat je elke jaar die vervangt was het een dure horloge of niet?