Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft dit ook wel eens?



Pagina's : [1] 2 3

15-06-2012, 10:22


Op het werk gebruik is heel vaak marokkaanse woordjes..

Bijv als ik aan de tel ben met een client dan zeg ik 'elmohiem' hoor je die client 'huh pardon'
Of had een keer in een mailtje 'wello' gezet
En keer zei ik 'beslama'

Maar elmohiem komt vaker voor

15-06-2012, 10:24


Nee, dat heb ik niet gelukkig. Mijn moeder heeft het tegenovergestelde. Als zij met familie uit Marokko aan de telefoon is, zegt ze vaak Nederlandse woorden. Dan hoor je ze aan de andere lijn zeggen: Wat zeg je?

15-06-2012, 10:24
Haha ik had een keer een mailtje naar een docent gestuurd. Een jonge gast nog wel en hij was moluks

Op het einde had ik in plaats van met vriendelijke groet, xxx onder gezet ahaha

Dat doe ik vaak automatisch

15-06-2012, 10:25
ik zeg altijd okey is goed als een franse kakkel tegen me komt praten, ipv oke daccord....zeg ik altijd oke is goed...

of ewa en wesh 3la meshmesh li matabsh o mahlash msha souk o matba3sh zerma
marokkaanse rap van paar wooorden

15-06-2012, 10:25


haha ja of Insha'Allah..

15-06-2012, 10:28

Citaat door Misz_Taza:
Nee, dat heb ik niet gelukkig. Mijn moeder heeft het tegenovergestelde. Als zij met familie uit Marokko aan de telefoon is, zegt ze vaak Nederlandse woorden. Dan hoor je ze aan de andere lijn zeggen: Wat zeg je?
Hahha jaaa klopt dat heb ik dus ook. Me ma ook trouwens Is wel grappig om te horen.

Citaat door BruidjeJuni2011:
Haha ik had een keer een mailtje naar een docent gestuurd. Een jonge gast nog wel en hij was moluks

Op het einde had ik in plaats van met vriendelijke groet, xxx onder gezet ahaha

Dat doe ik vaak automatisch

hahaha ja inderdaad dat gaat allemaal automatisch

Citaat door LOULOU22:
ik zeg altijd okey is goed als een franse kakkel tegen me komt praten, ipv oke daccord....zeg ik altijd oke is goed...

of ewa en wesh 3la meshmesh li matabsh o mahlash msha souk o matba3sh zerma
marokkaanse rap van paar wooorden


Mohiem ze begrijpen jou

Citaat door _saloua_:
haha ja of Insha'Allah..
ja die heb ik ook vaak gezegd

15-06-2012, 10:28
ik denk het niet ; ik vind dat lelyk & irriteer my er dood aan ; praat gewoon nederlands of praat gewoon arabisch ; ik haat van die mixwoordjes brrr

15-06-2012, 10:30

Citaat door goedgelukje:
Hahha jaaa klopt dat heb ik dus ook. Me ma ook trouwens Is wel grappig om te horen.

hahaha ja inderdaad dat gaat allemaal automatisch


Mohiem ze begrijpen jou

ja die heb ik ook vaak gezegd
Haha ik had m per ongeluk snel verstuurd en de eerst volgende keer dat ik m weer zag hadden we er niks over gezegd

15-06-2012, 10:30

Citaat door StreetChic:
ik denk het niet ; ik vind dat lelyk & irriteer my er dood aan ; praat gewoon nederlands of praat gewoon arabisch ; ik haat van die mixwoordjes brrr
Oke streetchic

15-06-2012, 10:31

Citaat door BruidjeJuni2011:
Haha ik had m per ongeluk snel verstuurd en de eerst volgende keer dat ik m weer zag hadden we er niks over gezegd
Ik zou daar eerlijk gezegd niet opgelet hebben als iemand dat naar mij zou sturen. Misschien was dat bij die docent ook zo.

15-06-2012, 10:36
Nee ik heb dat niet met marokkaanse woordjes, ik heb dat eerder met engelse woorden zoals whatever, anyway, oh my God.

Voornamelijk anyway

15-06-2012, 10:38

Citaat door RedLipstick:
Nee ik heb dat niet met marokkaanse woordjes, ik heb dat eerder met engelse woorden zoals whatever, anyway, oh my God.

Voornamelijk anyway
Echt asociale mensen zijn wij joh

15-06-2012, 10:46



Citaat door goedgelukje:
Echt asociale mensen zijn wij joh

Ik vind mijzelf gewoon onwijs multicultureel ingesteld

15-06-2012, 10:49

Citaat door RedLipstick:
Ik vind mijzelf gewoon onwijs multicultureel ingesteld
Zo kun je dat ook noemen

15-06-2012, 10:52

Citaat door goedgelukje:
Zo kun je dat ook noemen
lekker optimistisch heh!

Pagina's : [1] 2 3