Bekijk volle/desktop versie : Wordt Ronaldo betaald door REAL of LORÉAL?



15-06-2012, 08:19
Die man wil zichzelf vergelijken met Messi

hij is alleen met zijn haren bezig dan voetballen. Daarom vraag ik me af wie betaald hem nou REAL of LORÉAL?

Messi zowel een ster bij Argentinë op dit moment als Barcelona...ik hoop echter niet dat Ronaldo zijn dagje wel heeft tegen Nederland

15-06-2012, 08:27


Ronaldo is inderdaad ff zijn vorm kwijt. Maarja wat dacht je van Messi vorig jaar in de Copa America?

Je kan niet alle wedstrijden top spelen, en hij wordt ook zwaar gedekt. Gewoon letterlijk 3 4 man als hij aan de bal is. Ik vind dat hij niet echte goede voetballers om zich heen heeft die hem weg kunnen sturen net als bij Real, daar heb je Ozil en Alonso.

15-06-2012, 11:26
Echt zielig, iedere keer als er een negatief bericht wordt aangehaald van Ronaldo, wordt Messi er gelijk bij gehaald.. WTF heeft hij ermee te maken kameraad..

15-06-2012, 11:28
Kijk naar je ot topicstarter.....

15-06-2012, 11:39



Citaat door Freshnesz:
Echt zielig, iedere keer als er een negatief bericht wordt aangehaald van Ronaldo, wordt Messi er gelijk bij gehaald.. WTF heeft hij ermee te maken kameraad..
Is toch niks mis mee. Ik geef alleen aan dat het Messi ook is overkomen. Je kan niet altijd top zijn