Bekijk volle/desktop versie : mannenlogica...



Pagina's : [1] 2 3

14-06-2012, 23:06
[Ik vind je heel aantrekkelijk en je hebt bijna alle eigenschappen die ik zoek in een vrouw, maar mijn gevoel zegt nee]

Wat the fuck bezielt mannen tegenwoordig. Een volwassen man gewoon.

14-06-2012, 23:13


Dit gaat niet over mij, maar over een vriendin. Snap niet dat sommige mannen zich "volwassen" durven te noemen. Alsof hij ooit nog zo iemand gaat vinden. sel3a na9sa.

14-06-2012, 23:19
Als zijn gevoel nee zegt dan zit er waarschijnlijk meer achter, en luister ie naar zijn gevoel. Niks mis mee.

14-06-2012, 23:22
ach beter vroeg dan laat

14-06-2012, 23:25


daarom dat zei ik ook al tegen haar. uiteindelijk is ze beter af zonder. Maar blijft me verbazen. Als ik iemand zou vinden die voldoet aan mijn eisen, EN ook nog eens aantrekkelijk is. Pf ik had het wel geweten, die had ik met handen en voeten vastgehouden. En wat doet hij, hij laat haar gaan. En dan zeiken mannen dat ze geen goede vrouwen vinden

14-06-2012, 23:26
Ja maar misschien zit het hem niet lekker, of heeft ie daar twijfels over. Dan kan hij dat beter voorkomen dan dat ie in een relatie zit of huwelijk en dan pas achterkomt dat zijn gevoelens bevestigd zijn.

14-06-2012, 23:28
de grap is dat hij al maanden met haar ging

14-06-2012, 23:31

Citaat door mehboula19:
[Ik vind je heel aantrekkelijk en je hebt bijna alle eigenschappen die ik zoek in een vrouw, maar mijn gevoel zegt nee]

Wat the fuck bezielt mannen tegenwoordig. Een volwassen man gewoon.

Citaat:
Nee jullie vrouwen zijn logisch
.

14-06-2012, 23:31

Citaat door mehboula19:
de grap is dat hij al maanden met haar ging
O dan heeft ie dr bespeeld en getest en is ze gezakt.

14-06-2012, 23:32

Citaat door mehboula19:
daarom dat zei ik ook al tegen haar. uiteindelijk is ze beter af zonder. Maar blijft me verbazen. Als ik iemand zou vinden die voldoet aan mijn eisen, EN ook nog eens aantrekkelijk is. Pf ik had het wel geweten, die had ik met handen en voeten vastgehouden. En wat doet hij, hij laat haar gaan. En dan zeiken mannen dat ze geen goede vrouwen vinden
wel raar hoor maar je weet nooit hoe iemand echt denkt..

14-06-2012, 23:33
Daarom. ze moet blij zijn dat ze van hem af is maarja hoe dring je tot iemand door...

14-06-2012, 23:36

Citaat door mehboula19:
Daarom. ze moet blij zijn dat ze van hem af is maarja hoe dring je tot iemand door...
Gaat niet. Daar moet ze zelf achterkomen.

14-06-2012, 23:46


De grootste vergissing die naieve Marokkaanse meisjes maken is dat ze denken dat Marokkaanse jongens al met een wijf in het huwelijsbootje stappen als ze er aantrekkelijk uitziet en een doekje op heeft.

14-06-2012, 23:56

Citaat door mehboula19:
daarom dat zei ik ook al tegen haar. uiteindelijk is ze beter af zonder. Maar blijft me verbazen. Als ik iemand zou vinden die voldoet aan mijn eisen, EN ook nog eens aantrekkelijk is. Pf ik had het wel geweten, die had ik met handen en voeten vastgehouden. En wat doet hij, hij laat haar gaan. En dan zeiken mannen dat ze geen goede vrouwen vinden
misschien zijn het wel hele kleine dingen waar hij zich aan iriteert en is hij bang dat die kleine dingen een grote bron zouden kunnen hebben,een bron die pas later zichtbaar zal zijn_ik weet het ook niet_

15-06-2012, 00:06
Dit betekent dat je afstand moet nemen. Duidelijk ongeinteresseerd.

Pagina's : [1] 2 3