Bekijk volle/desktop versie : Wat is het beste antwoord op het volgende.



Pagina's : [1] 2 3

14-06-2012, 19:22
En dan direct ook het enige antwoord want ik ga niet meer met deze mensen in discusie.
Wat kan ik hierop het best antwoorden.


¨ Ik neem aan dat u zelf onderzoek heeft gedaan omtrent de hoofddoek en andere vrouwelijke bedekkingen. Kan u ons ook even deelachtig maken aan uw bevindingen cq opgedane kennis? Dat de meeste actoren binnen de media nog steeds niet vertrouwd zijn met de islam en haar geschiedenis, noch met haar ideologie is een open deur. Dat geldt trouwens ook voor de meeste politici. Toch alvast enkele vraagjes: waarom draagt de man nooit een hoofddoekje, noch een boerka/niqaab? Waarom erft een vrouw minder dan een man? Waarom mag een man meer dan 1 vrouw hebben, maar moet de vrouw zich beperken tot 1 man? Waarom moet een vrouw die verkracht werd, minstens 4 mannelijke moslims als getuigen kunnen opvoeren? Waarom mag een man zijn vrouw slaan maar omgekeerd niet? Waarom zitten er zo veel moslima's in vluchthuizen, en niet alleen in Belgie? Is dat misschien omdat de islam de vrouw beschouwt als inferieur? ¨

14-06-2012, 19:23


antwoord is: zoek het lekker zelf uit als je het dan toch zo graag wilt weten daag henk

14-06-2012, 19:24
Waarom zijn de bananen krom?

14-06-2012, 19:28
Meid waarom doe je de moeite?? Allah zei dat ze ons nooit zullen accepteren zolang we aan onze Dinn Islam zullen vasthouden ....dus laat ze...mensen die de islam willen omarmen kijken naar wat de geloof inhoudt en niet naar wat 3elal 7chischi of achmed boukawha allemaal uitflikt met zijn vrouw.

14-06-2012, 19:29



Citaat door nisrineke2:
antwoord is: zoek het lekker zelf uit als je het dan toch zo graag wilt weten daag henk
Echt he.

14-06-2012, 19:31

Citaat door Samenvooraltijd:
Echt he.
ja zeker echt altijd zelfde kinderachtige zielige vragen en ze willen het helemaal niet weten anders hadden ze wel even gegoogled en al geef je ze het antwoord dan vragen ze het je andere maroc buurman weer of je andere collega ze blijven maar doorgaan

het is meer om polshoogte te nemen hoe gelovig je bent dan dat ze echt interesse hebben de meeste dan

sowieso als et op werk is maakte ik vanaf dag 1 of vraag 1 duidelijk ben hier niet voor dat soort zaken, ik beperk mijn geloofsuiting tot aan de deur val jullie nergens mee lastig val me ook niet lastig aub dank u daaaaag

14-06-2012, 19:34

Citaat door nisrineke2:
ja zeker echt altijd zelfde kinderachtige zielige vragen en ze willen het helemaal niet weten anders hadden ze wel even gegoogled en al geef je ze het antwoord dan vragen ze het je andere maroc buurman weer of je andere collega ze blijven maar doorgaan

het is meer om polshoogte te nemen hoe gelovig je bent dan dat ze echt interesse hebben de meeste dan

sowieso als et op werk is maakte ik vanaf dag 1 of vraag 1 duidelijk ben hier niet voor dat soort zaken, ik beperk mijn geloofsuiting tot aan de deur val jullie nergens mee lastig val me ook niet lastig aub dank u daaaaag
Precies, gelijk heb je. Privé en zakelijk strikt gescheiden!!

14-06-2012, 19:36
Ik zou reageren:

Geachte journalist, aangezien u betaald wordt om goed onderzoek te doen, en de bronnen meer dan voldoende in uw handbereik liggen, verwijs ik u graag terug naar de bronnen. Immers, met uit de derde hand verkregen informatie is de Nederlandse media nog niet veel verder gekomen en is het begrip en de kennis over de islaam zeker niet op een goede manier overgebracht. Als u mij vraagt u weer verder te helpen, door mijn mening cq vanuit mijn perspectief uit te leggen wat de islaam inhoudt, is in zekere zin meer van hetzelfde. Frappant is het dat u zich niet tot de bronnen wendt, maar ervoor kiest om de mening van mensen te vragen. Alsof dat ook maar enige waarde toevoegt aan uw onderzoek.

14-06-2012, 20:02
Kom op dames hier heb ik weinig aan

14-06-2012, 20:07
denk dat Sabrun Jameel je hierbij kan helpen

14-06-2012, 20:11

Citaat door Amoura:
denk dat Sabrun Jameel je hierbij kan helpen
Hoop dat ze vanavond nog online komt. Heb namelijk echt een goed antwoord hierop nodig en dan ben ik er ook helemaal klaar mee.

14-06-2012, 20:12

Citaat door Woestijnroos:
Ik zou reageren:

Geachte journalist, aangezien u betaald wordt om goed onderzoek te doen, en de bronnen meer dan voldoende in uw handbereik liggen, verwijs ik u graag terug naar de bronnen. Immers, met uit de derde hand verkregen informatie is de Nederlandse media nog niet veel verder gekomen en is het begrip en de kennis over de islaam zeker niet op een goede manier overgebracht. Als u mij vraagt u weer verder te helpen, door mijn mening cq vanuit mijn perspectief uit te leggen wat de islaam inhoudt, is in zekere zin meer van hetzelfde. Frappant is het dat u zich niet tot de bronnen wendt, maar ervoor kiest om de mening van mensen te vragen. Alsof dat ook maar enige waarde toevoegt aan uw onderzoek.

14-06-2012, 20:16



Citaat door OumSalim:
En dan direct ook het enige antwoord want ik ga niet meer met deze mensen in discusie.
Wat kan ik hierop het best antwoorden.


¨ Ik neem aan dat u zelf onderzoek heeft gedaan omtrent de hoofddoek en andere vrouwelijke bedekkingen. Kan u ons ook even deelachtig maken aan uw bevindingen cq opgedane kennis? Dat de meeste actoren binnen de media nog steeds niet vertrouwd zijn met de islam en haar geschiedenis, noch met haar ideologie is een open deur. Dat geldt trouwens ook voor de meeste politici. Toch alvast enkele vraagjes: waarom draagt de man nooit een hoofddoekje, noch een boerka/niqaab? Waarom erft een vrouw minder dan een man? Waarom mag een man meer dan 1 vrouw hebben, maar moet de vrouw zich beperken tot 1 man? Waarom moet een vrouw die verkracht werd, minstens 4 mannelijke moslims als getuigen kunnen opvoeren? Waarom mag een man zijn vrouw slaan maar omgekeerd niet? Waarom zitten er zo veel moslima's in vluchthuizen, en niet alleen in Belgie? Is dat misschien omdat de islam de vrouw beschouwt als inferieur? ¨
Poepsimpele vragen
1. Omdat mannen geen vrouwen zijn,waarom bestaan er blote vrouwen magazines voor mannen,maar nooit voor vrouwen.
2. Omdat de man sowiezo de volle verantwoordelijkheid en hoede draagt over de vrouw. Zij heeft trouwens nog een eigen bruidschat ook.
3. Hou zouden ze anders weten van wie het kind is?
4. verkrachting en zina zijn twee aparte zaken en deze vraag is provocerend
5. nogmaals,mannen en vrouwen zijn niet gelijk en omtrent slaan moet men nog nuanceren.
6. Omdat dit cultureel is en niet religie. Er komt ook veel huishoudelijk geweld voor in pakweg Italie.

14-06-2012, 20:29
Ik heb dit soort discussies ook vaak gevoerd met niet-moslims, echt, ze blijjjven maar door vragen!

14-06-2012, 20:32

Citaat:
waarom draagt de man nooit een hoofddoekje, noch een boerka/niqaab?

een man heeft ook zijn kledingsvoorschriften. er wordt alleen weinig aan gehouden.

Citaat:
Waarom erft een vrouw minder dan een man?

omdat de man de vrouw onderhoudt als de ouders overlijden zorgen de broers voor hun zussen en na hun huwelijk zorgt de man voor zijn vrouw. de man heeft daarom meer geld nodig die hij ook mede aan zijn vrouwelijke familieleden moet uitgeven terwijl de vrouw haar geld in een oude sok mag verstoppen en voor niemand verantwoordelijk is.

Citaat:
Waarom mag een man meer dan 1 vrouw hebben maar moet de vrouw zich beperken tot 1 man?
de man heeft in het algemeen een groter libido dan de vrouw, (uitzonderingen daargelaten). een man wordt niet zwanger. als een vrouw zwanger wordt weet ze niet eens wie de vader is. de vrouw zou sexueel meer mannen niet kunnen bijhouden.

Citaat:
Waarom moet een vrouw die verkracht werd, minstens 4 mannelijke moslims als getuigen kunnen opvoeren?
zodat ze anderen niet onterecht beschuldigd aangezien de islam daar grote straffen op heeft zitten. en dat is niet alleen als ze wordt verkracht maar ook als zij wordt beschuldigd door anderen dat zij zina heeft gepleegd. diegene die haar of hem beschuldigen moeten getuigen halen.


Citaat:
Waarom mag een man zijn vrouw slaan maar omgekeerd niet?
de man is de herder van het gezin en hij moet zijn vrouw als zij fout is corrigeren. door middel van praten, berispen, haar verlaten in bed, en als laatste optie mag hij haar met een siwaak een tik geven. geen dreunen zoals sommige denken

Citaat:
Waarom zitten er zo veel moslima's in vluchthuizen, en niet alleen in Belgie? s dat misschien omdat de islam de vrouw beschouwt als inferieur?
waarom zijn zoveel christenen alcoholisten en drugs en gokverslaafden, komt dat omdat de christendom dat aanmoedigt? als je vragen hebt over de islam mag je ze gerust stellen maar als je vragen over de mensen zelf gaan dan
heeft dat niks te maken met het geloof



ik raad je aan om hier niet op in te gaan. dit zijn geen oprecht vragen. dat zie je meteen aan de laatste zin. hun oordeel staat klaar en beter vermijd je zulke discussies

hogedrukreinige

Pagina's : [1] 2 3