Bekijk volle/desktop versie : Hoe durven mensen te zeggen dat sneijder gelijkwaardig/beter is aan ozil ..



Pagina's : [1] 2 3 4

14-06-2012, 15:58
dan ozil
[Het slaat nergens op. Ozil is van wereldklasse en sneijder niet. Als het sneijder goed uitkomt tikt hij de goals erin, echt spel brengt ozil. Op ozil moet je zuinig zijn en sneijder zouden veel spelers kunnen vervangen.
Sneijder had 1 jaar waar hij echt goed was en dat was 2010. Dat niveau heeft hij helaas niet meer behaald terwijl ozil het altijd geweldig doet en nooit teleursteld. Hij is het hart dat het spel doet functioneren om het even poetisch te zeggen ]
Mee eens?

14-06-2012, 16:14


ga ga ga naar huis ofzo met je bla
Sneijder heeft frankrijk en italie en brazilie gangbang gegeven
het is maar dat hij tegen duitsland matig was
maar ozil was nog erger dan matig
1 bal op de paal voor de rest nada..........

14-06-2012, 16:18
Oh please, ik weet dat je sneijder als je grote voorbeeld ziet maar get real. Ozil matig ? Ozil is nooit matig, hij speelde ene goeie wedstrijd en creerde veel kansen.
Ik heb het niet over de wedstrijd tegen die Mannschaft maar over het algemeen. Sneijder is een goeie voetballer ja, behoort hij tot de wereldklasse like ozil > BIG NO!
Ozil doet wat hij moet doen en doet het fantastisch bij duitsland en bij real. Kan je niet van sneijder zeggen.

14-06-2012, 16:19
Wie dat zegt moet echt zich schamen.... Ozil is baas, maar Iniesta is King

14-06-2012, 16:26


Bard van marwijk heeft Robben te hoog zitten.
Die zou hij moeten wisselen en hij zou afellay niet eens moeten opstellen.
Kuijt moest er veel eerder in het spel en die zou gewisseld kunnen worden in de 2de helft rond 75ste minuut voor Afellay.
Van bommel zou niet eens mee genomen moeten worden, en op zijn plek zou van de vaart moeten staan.
Willems speelt beter als ik had verwacht.

14-06-2012, 16:27

Citaat door 020:
Wie dat zegt moet echt zich schamen.... Ozil is baas, maar Iniesta is King
Ik weet zeker dat die mensen het lezen en niet durven te reageren
Iniesta, Xavi en ozil allemaal van wereldklasse. Vooral Xavi. Die man verdient echt een ballon d'or in zijn leven.

14-06-2012, 16:31

Citaat door abc12:
Bard van marwijk heeft Robben te hoog zitten.
Die zou hij moeten wisselen en hij zou afellay niet eens moeten opstellen.
Kuijt moest er veel eerder in het spel en die zou gewisseld kunnen worden in de 2de helft rond 75ste minuut voor Afellay.
Van bommel zou niet eens mee genomen moeten worden, en op zijn plek zou van de vaart moeten staan.
Willems speelt beter als ik had verwacht.
Die robben is een en al ongeluk, zei me moeder zelf ook . Afellay heeft goeie wedstrijden gespeeld, maar vind dat kuyt het toch beter verdient. Van bommel is echt bagger, ik weet niet wat er met hem gebeurt is. Maar schoonzonen krijgen altijd de luxe behandeling. VDV vind ik ook niet zo goed eerlijk gezegd. Huntelaar moet gewoon altijd in de spits !! Dat hij met dezelfde opstelling begon is triestmakend.
deze topic gaat trouwens over ozil> sneijder .

14-06-2012, 16:37

Citaat door lievemeisje25:
Ik weet zeker dat die mensen het lezen en niet durven te reageren
Iniesta, Xavi en ozil allemaal van wereldklasse. Vooral Xavi. Die man verdient echt een ballon d'or in zijn leven.
ja zeker, alleen vind ik ini beter dan xavi, ini dribbelt xavi niet, voor de rest zijn ze gelijkwaardig.

14-06-2012, 16:54
020 Waar is mijn schatje vandaag?

14-06-2012, 16:56
Kwa aanvallende middenvelders staat allen maar iniesta boven ozil. En mensen die zeggen dat ozil gister niks heeft laten zien die snappen het voetbal niet. Voetbal gaat niet alleen maar om assist te geven of te scoren. De simpelheid hoe ozil gister speelde dat was van wereldniveau

14-06-2012, 17:01
Sneijder > Ozil

wie dat niet inziet kijkt pas dit seizoen voetbal

14-06-2012, 17:10

Citaat door 020:
ja zeker, alleen vind ik ini beter dan xavi, ini dribbelt xavi niet, voor de rest zijn ze gelijkwaardig.

Hmm, ik vind het andersom. Please niet reageren op die onderste, als je wilt kunnen jullie pm-en.


Citaat door Karim00:
Kwa aanvallende middenvelders staat allen maar iniesta boven ozil. En mensen die zeggen dat ozil gister niks heeft laten zien die snappen het voetbal niet. Voetbal gaat niet alleen maar om assist te geven of te scoren. De simpelheid hoe ozil gister speelde dat was van wereldniveau
Precies, ozil speelt nooit slechte wedstrijden. Men denkt als je niet scoort dat je meteen niet goed bent. Wat ozil aanricht is veel beter dan scoren. De game tegen portugal was hij pas geweldig. Dat was gewoon niet normaal om te zien.
Ik vind xavi de beste.

14-06-2012, 17:12



Citaat door 2Pac:
Sneijder < Ozil

wie dat niet inziet kijkt pas dit seizoen voetbal
Ik begrijp je helemaal.

14-06-2012, 17:15
mensen hebben denk ik Sneijder niet zien spelen de afgelopen seizoen, wat een koekebakker is het, Ozil is jonger en beter, en Ozil kan nog beter worden dan die al is, Sneijder is oud en word met de dag slechter en trager

14-06-2012, 17:22
Sneijder heeft net als Özil ook bij Real gespeeld. Vergelijk de cijfers, Özil in 2 seizoen La Liga 34 assists in 71 wedstrijden(11 als invalles). Sneijder maar liefst...11 assists in 52 wedstrijden(7 als invaller)..

Pagina's : [1] 2 3 4