Bekijk volle/desktop versie : net 6 maanden getrouwd en geen kinderen meer. ... :-(



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-06-2012, 13:38
Moet gewoon even mijn verhaal kwijt,

Ik ben net 6 maand zeer gelukkig getrouwd en was na alle geluk vrijsnel zwanger, toen kreeg ik een miskraam alle verdriet alom snel geprobeerd opnieuw zwanger te raken, en na een maand was de test weer positief " dachten wij"

Na weer een maand werdt ik wakker met heel veel pijn in mijn borst en arm die ik niet kon bewegen, ik dacht dat mijn laatste uur had geslagen en heb meteen de ambulance gebeld die mij met spoed weg brachten naar het ziekenhuis en vandaar uit direct de OK op, bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben en de vermeende miskraam was dus alleen een bloeding en het kindje zat nog in mijn ( eierstok)

Door het groeien van het kindje die in mijn eierstok zat is mijn eierstok gescheurd wat een inwendige bloeding gaf wat mij bijna fatal werdt en mijn kindje fataal is geworden...

En ik kan geen kinderen meer krijgen ze hebben allebei de eierstokken verweiderd na dat ze zeer beschadigt waren...

Ik weet dus al dat ik geen kindjes meer zal kunnen krijgen, wie heeft hier ervaring mee en hoe ga je daar mee om??

Mijn man is mijn steun en toeverlaat maar het blijft zo meoilijk. ... Pfff

14-06-2012, 13:42


laa illaaha illa Allah mo7ammadan rassoullalaah, moge Allah ta'ala je de kracht geven dit verdriet een plekje te geven.

14-06-2012, 13:46
jeetje lieverd wat een heftig nieuws dat je moet verwerken ! allah 3tik sbar , inchallah kun je dit nieuws een plekje geven .. en is er een andere manier waarby je toch gelukkig kunt worden met een kindje om jullie heen ..

14-06-2012, 13:48
Plekje geven wil ik zo graag maar ben ook heel bang. .. Bang voor de toekomst bang voor wat mijn man op den duur zal vinden en denken. ..

14-06-2012, 13:52



Citaat door missingyou2011:
Plekje geven wil ik zo graag maar ben ook heel bang. .. Bang voor de toekomst bang voor wat mijn man op den duur zal vinden en denken. ..



ach meisje toch .. praat je er met je man over ?. hy steunt je en inchallah zullen jullie een heel gelukkig leven leiden samen //

14-06-2012, 13:53
Schat toch, moge allah je veel sbar geven.. Allah swt heeft voor ieder een plan. Probeer het, hoe moeilijk dan ook, een plekje te geven schat.
Het is een verlies waar je als vrouwzijnde niet 123 overheen komt. Maar het kan wel schat incha allah.
En jouw man is een volwassen man die hoop ik kan voelen en nadenken. Mocht hij andere dingen is zijn hoofd krijgen, dan is hij jou niet waard. En dat zal zijn beslissing zijn. Sta daar niet veel bij stil. Nu ben jij belangrijk. Hij ook wel, maar jij nu MEER.

14-06-2012, 14:04
Soubhaan'Allah lieverd, wat erg om dit te horen. Vooral omdat jullie er zo mee bezig waren. Dit zijn allemaal beproevingen van Allah , maar ik begrijp heel goed hoe jij je zou voelen op het moment. Al helemaal tegenover je man. Inshaa'Allah komen jullie er samen uit. Heel veel sterkte. Moge Allah de pijn verzachten.

14-06-2012, 14:17
la 7awla wala 9awata illa bilah. Dit is soub7analah heel moeilijk nieuws.

Nu weet ik natuurlijk niet of ze alleen de eileiders er uit hebben gehaalt of ook de eierstok.
Je zegt zelf wel eierstok maar ik neem aan dat de zwangerschap in de eileider plaats vond.

Mochten ze alleen de eileiders er uit hebben gehaalt dan denk ik dat je wel kans maakt op IVF, wand als je eierstokken er nog wel zitten zou dit mogelijk moeten zijn wa Allaho a3lem.

Ik heb hier een plaatje gevonden waar je het eens kan bekijken.

Ik wens je heel veel sabr toe met je man. Moge Allah soub7anah jullie harten verblijden amine.

14-06-2012, 14:40

Citaat door missingyou2011:
Moet gewoon even mijn verhaal kwijt,

Ik ben net 6 maand zeer gelukkig getrouwd en was na alle geluk vrijsnel zwanger, toen kreeg ik een miskraam alle verdriet alom snel geprobeerd opnieuw zwanger te raken, en na een maand was de test weer positief " dachten wij"

Na weer een maand werdt ik wakker met heel veel pijn in mijn borst en arm die ik niet kon bewegen, ik dacht dat mijn laatste uur had geslagen en heb meteen de ambulance gebeld die mij met spoed weg brachten naar het ziekenhuis en vandaar uit direct de OK op, bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben en de vermeende miskraam was dus alleen een bloeding en het kindje zat nog in mijn ( eierstok)

Door het groeien van het kindje die in mijn eierstok zat is mijn eierstok gescheurd wat een inwendige bloeding gaf wat mij bijna fatal werdt en mijn kindje fataal is geworden...

En ik kan geen kinderen meer krijgen ze hebben allebei de eierstokken verweiderd na dat ze zeer beschadigt waren...

Ik weet dus al dat ik geen kindjes meer zal kunnen krijgen, wie heeft hier ervaring mee en hoe ga je daar mee om??

Mijn man is mijn steun en toeverlaat maar het blijft zo meoilijk. ... Pfff


salaam wa3alaikoem wa3ahmato allah wabarakato

wat erg om dit te horen mijn zuster in de islam
alhamdo li allah dat het jou niet fataal is geweest alhamdo li allah
moge allah jou veel sabr geven in deze moeilijke tijd allahoema amien


Allah heeft voor elk mens een spiritueel niveau bepaald. Hij kan dit niet verkrijgen door meditatie of het verrichten van goede daden. Hij kan dit niveau, dat door Allah is bepaald, verkrijgen door geduldig te zijn wanneer hem een ongeluk treft omtrent zijn gezondheid, bezittingen of familieleden. > door Abu Ya`la, Taberani


Overgeleverd van Sa`d bin Malik bin Sinan el-Hudri r.a. dat de boodschapper van Allah salla allah 3alahie wa salam/. heeft gezegd < Allah zal een persoon helpen wanneer hij een deugdzaam leven wilt leiden en van niemand afhankelijk wilt zijn. Allah zal een mens geduld geven wanneer Zijn dienaar geduldig probeert te zijn. Geduld is één van de meest gezegende gunsten die een mens heeft verkregen. > Door Al-Bukhari no. 1496 en Muslim no. 1053

wa3alaikoem asalaam wa3ahmato allah wabarakato

14-06-2012, 14:46
wat erg zeg!!! dit vind ik echt een heftige verhaal, en zeker omdat je nog o zo jong zijt en pas getrouwd.

ergens hoop ik heel diep van binnen dat je toch nog zwanger kunt worden, en dat ze niet alles hebben weggehaald.

14-06-2012, 15:02
Salam aleikoum meid,

Dit heeft me echt geraakt lieve meid wolah. Ik heb er geen woorden voor.. Lai 3tiek sbar inshalah.

14-06-2012, 15:08
Jeetje zeg,
Wens jullie heel Sbar toe.

14-06-2012, 15:22


Ik kreeg tranen van je verhaal. Allah y 3tek sber lieve meid! Je hebt een zware beproeving op je weg gekregen.
Vergeet dat Allah swt niemand belast boven hetgeen hij of zij aankan.

14-06-2012, 15:43
Hey hey ja klopt eierleider zat het kindje maar door de scheur en de inwendige bloeding hebben ze alles moeten verweideren.
Ja mijn man heeft tot dus ver heel veel begrip meer dan dat zelfs en dat maakt me zo bang.... Lijkt wel of hij zijn eigen wensen opzij zet... Wat heeel mooi is natuurlijk ik wil niet anders nu op dit moment maar ik kijk oo verder en naar de toekomst ik weet het ik voel het lichaamelijk maar hij ziet het alleen. .. Wat als de dag komt dat het verlangen zo groot wordt, daar zie ik nu al tegen op een strijd die ik nooit zal kunnen winnen. .. Als het om het moeten gaat. . en dat maakt mij zo bang de machteloosheid die ik nu voel dat dat dan nog erger zal worden omdat je dan niet de steun hebt van de persoon die je zo lief is. ..

14-06-2012, 15:51
voel me alleen niet begrepen en vele om mij heen lachen het weg, omdat ze ook niet weten hoe te reageren... Heb het gevoel als of ik het alleen moet doen en wil mijn man er ook niet elke min mee confronteren wand als het aan mij ligt heb ik het er 24 7 over en ik merk dat het hem soms te veel wordt....

Ik zoek antwoorden en uitleg fotos hoe en waarom.... Heb al gespreken bij de dokter gehad maar die geven me geen voldoening lijkt wel...

Ik weet echt niet hoe ik er mee moet omgaan, vind het zoo moeilijk :-( soms denk ik wat zeur je toch soms denk ik je mag best soms denk ik houd toch je mond eens (over mij zelf) ik denk zoveel maar niks past bij wat ik voel

Pagina's : [1] 2 3 4 5