Bekijk volle/desktop versie : De spoken van Syrië



Pagina's : [1] 2

14-06-2012, 13:05
De spoken van Syrië

Bron: http://www.dawah-tv.nl/buitenland/item/2067-de-spoken-van-syrië.html

14-06-2012, 13:13



Citaat door MokhtariYoussef:
De spoken van Syrië

Bron: http://www.dawah-tv.nl/buitenland/item/2067-de-spoken-van-syrië.html
kan je iets meer info plaatsen zonder dat men genoodzaakt is om zich te begeven op duistere sites

15-06-2012, 09:09
duistere sites ?

15-06-2012, 09:13
Het is helemaal niet zo moeilijk lijkt me

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120614_240


Citaat:
'MISDADEN TEGEN DE MENSHEID'

In Syrië maken regeringstroepen en -milities zich ongestraft schuldig aan een georganiseerd patroon van ernstige mensenrechtenschendingen, waaronder misdaden tegen de mensheid en oorlogsmisdaden.’ De analyse in een nieuw rapport van mensenrechtenorganisatie Amnesty International komt niet als een verrassing


Robert King, de maker van bijgaande foto’s, kwam al tot dezelfde bevindingen toen hij vorige maand vanuit Libanon, zonder officiële toestemming, naar het Syrische grensdorp Qusair trok, om de gruwelen die daar plaatsvonden in beeld te brengen. Hij zag dat de gewonden die dagelijks in een plaatselijke geïmproviseerde ziekenboeg toekwamen, voornamelijk onschuldige burgerslachtoffers waren, onder wie vele kinderen.

Het verblijf van King in Syrië leidde tot schokkende beelden. Zijn opdrachtgevers klaagden regelmatig over het vele bloed in zijn foto’s. ‘Maar hoe kan ik bloed vermijden?’, zei hij. ‘Het zit op mijn voeten, mijn handen en mijn kleren.’

Amnesty International brengt nu nieuw bewijs van de mensenrechtenschendingen. Dat toont hoe Syrische troepen op grote schaal moorden, folteren en moedwillig huizen vernietigen.

De organisatie vraagt een onmiddellijk en kordaat optreden van de internationale gemeenschap. De VN-Veiligheidsraad moet de situatie doorverwijzen naar het Internationaal Strafhof en een wapenembargo tegen Syrië instellen.

Fotograaf King vraagt de media de aandacht voor het drama in Syrië niet te laten verslappen

15-06-2012, 09:18



Citaat door worldcitizen:
kan je iets meer info plaatsen zonder dat men genoodzaakt is om zich te begeven op duistere sites
Die site is niet duister. Als je niet weet waar je over praat houd dan je klep dicht

15-06-2012, 09:19

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Die site is niet duister. Als je niet weet waar je over praat houd dan je klep dicht
ik heb een beetje schrik van die link

15-06-2012, 09:21

Citaat door AirbusA380:
Het is helemaal niet zo moeilijk lijkt me

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120614_240
Het is nog veel erger dan op die foto's van king te zien is.

Moge allah subhana wa ta'ala de vervolgden in syrië de kracht geven dit leed door te staan ameen.

15-06-2012, 09:22

Citaat door worldcitizen:
kan je iets meer info plaatsen zonder dat men genoodzaakt is om zich te begeven op duistere sites
Bang in het duister? tis maar internet zeiknicht

15-06-2012, 09:23

Citaat door AirbusA380:
ik heb een beetje schrik van die link
Waarom dan?

15-06-2012, 09:25
Met spierballen bereik je alleen je ondergang en dat is precies waar Assad zichzelf naar toe brengt

15-06-2012, 09:26

Citaat door AirbusA380:
ik heb een beetje schrik van die link


pas op hoor, grote kans dat ze je ritueel pesten

15-06-2012, 09:29

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Waarom dan?
Omdat ik hem niet ken.
Als bange blanke man dien ik volgens sommigen hier van alles wat ik niet ken, angst te hebben

15-06-2012, 09:30



Citaat door Indimaj:


pas op hoor, grote kans dat ze je ritueel pesten
om me trachten te bekeren, dan slagen ze toch ergens in waar jehova's jarenlang nog niet in geslaagd zijn.

15-06-2012, 09:32

Citaat door AirbusA380:
Omdat ik hem niet ken.
Als bange blanke man dien ik volgens sommigen hier van alles wat ik niet ken, angst te hebben
Wat een onzin Als zelfs ik, een vrouw nog wel, alles durft, kan jij het ook
Maarja, mannen zijn geen mannen meer anno 2012

15-06-2012, 09:33

Citaat door AirbusA380:
om me trachten te bekeren, dan slagen ze toch ergens in waar jehova's jarenlang nog niet in geslaagd zijn.
Virtueel iemand bekeren? Kom nou

Pagina's : [1] 2