Bekijk volle/desktop versie : Ziana/negaffa Layla Denhaag



Pagina's : [1] 2

14-06-2012, 00:32
Wie heeft Ervaringen met haar?

En wat zijn jullie meningen over haar?

14-06-2012, 00:33


Topper! Je zal echt geen spijt krijgen

14-06-2012, 00:39

Citaat door camera_nouaman:
Topper! Je zal echt geen spijt krijgen
Jah? Op wat baseer je dat? Make-up, kleding?

14-06-2012, 00:51
Dat is echt een hele lieve vrouw. Heel geduldig en echt een schatje. Heb haar heel vaak meegemaakt en alle keren zag het bruidje er prachtig uit. Zowel kapsel, visagie als kledij. Absoluut een aanrader. Daarnaast is ze ook nog eens spotgoedkoop in vergelijking met wat de andere Ziana's vragen!

14-06-2012, 00:52



Citaat door Conscious:
Dat is echt een hele lieve vrouw. Heel geduldig en echt een schatje. Heb haar heel vaak meegemaakt en alle keren zag het bruidje er prachtig uit. Zowel kapsel, visagie als kledij. Absoluut een aanrader. Daarnaast is ze ook nog eens spotgoedkoop in vergelijking met wat de andere Ziana's vragen!
Prijsindicatie?

14-06-2012, 01:00

Citaat door Conscious:
Dat is echt een hele lieve vrouw. Heel geduldig en echt een schatje. Heb haar heel vaak meegemaakt en alle keren zag het bruidje er prachtig uit. Zowel kapsel, visagie als kledij. Absoluut een aanrader. Daarnaast is ze ook nog eens spotgoedkoop in vergelijking met wat de andere Ziana's vragen!
Dank jewel voor je reactie

14-06-2012, 01:11
Layla Ziana in samenwerking met Kalthoum dan word je zeker weten een pracht bruidje .. Kalthoum is een kei in Visagie & HaarStyling. En de nieuwe collectie van Layla Ziana is prachtig!..

Beide verrichten ze een top kwaliteit maar buiten dat is Layla een aardig vrouw en Kalthoum luisterd heel goed naar de wensen van de bruid doet letterlijk alles wat je zegt en hoe jij het wilt want Kalthoum is echt een rustig maar zacht meisje.. Dat zal je van zelf wel merken als je hun neemt

14-06-2012, 08:50
Als je haar neemt krijg je zeker geen spijt haar nieuwe collectie 2 jurken zijn wauwwww en make-up gewoon prachtig daarnaast ook nog eens een lieve vrouw die geduldig is en totaal niet onbeschoft zoals de meeste ziana's van tegenwoordig.

14-06-2012, 09:22
Heeft ziana Layla ook foto's?

14-06-2012, 09:32
Ik heb haar een paar keer meegemaakt, vond de make-up niet zo mooi en haar jurken zijn niet mijn smaak.

14-06-2012, 09:39
Ook niet mijn smaak. Maar ze is wel populair onder de bruidjes in omgeving den haag.

14-06-2012, 10:17
Ik had haar op mijn bruiloft. Ze heeft leuke jurken en mn haar en make up is ook mooi. Ik hou van naturel en daar houdt ze zich dan ook aan. Ze is zooooo lief en stelt je zo op je gemak.

14-06-2012, 10:21


een schat van een meid ze levert super werk prachtig maar wel beetje duur.
maar als ik het over mocht doen zou ik zeker nog een keer voor haar kiezen.

en haar zus als catering is ook goed lekker eten.

14-06-2012, 11:00
ze is een top ziana al zeg ik het zelf!!!

18-06-2012, 21:27

Citaat door NegaffaNuptial:
ze is een top ziana al zeg ik het zelf!!!
Oke, hamdoelillah.

Mag ik vragen waarom je haar een top ziana vindt?

Pagina's : [1] 2