Bekijk volle/desktop versie : nederlandse bruiloft...



13-06-2012, 21:24
heeft iemand een idee van wat ik het beste kan aantrekken, wil echt niet overdressed zijn, maar wil ook niet te casual gaan, hebben jullie tips?

13-06-2012, 23:45


Trek iets netjes aan!

Had vorige keer ook een Nederlandse bruiloft was toen gwn netjes gekleed.

13-06-2012, 23:48
het is heel lastig want weet niet wat voor soort mensen er komen,, ik weet wel hoe het bruidspaar is maar als ze allemaal in een spijkerbroek komen...

ik ga wel even kijken...

13-06-2012, 23:53
Ik zou een lange tuniek dragen met zwarte leggings of panty en hakken/pumps!

14-06-2012, 00:05


een zwart jurkje is altijd wel leuk en net

14-06-2012, 00:12
Nee in een spijkerbroek moet je zeker niet komen!
Ik had vorige keer een leuk jurkje aan zwart met witte stippen en daaronder een nette zwarte broek en klaar was ik!

14-06-2012, 00:17
Gewoon een takshita joh, gaan ze vaste leuk vinden!

14-06-2012, 00:40

Citaat door peaceforall:
Gewoon een takshita joh, gaan ze vaste leuk vinden!



ik zie het al helemaal voor me

14-06-2012, 00:49
Dit gaan saaie uren worden, invergelijking met Bruikoften vsn turken marokkanen hindoestanen en zelfs joden

14-06-2012, 01:24

Citaat door cute_chelha:
Nee in een spijkerbroek moet je zeker niet komen!
Ik had vorige keer een leuk jurkje aan zwart met witte stippen en daaronder een nette zwarte broek en klaar was ik!
een spijkerbroek kan ook je ook netjes dragen...maar ga toch gewoon dan beetje netjes, de laatste keer dat ik dus op een nederlandse bruiloft was, was ik echt netjes gewoon netjes netjes, maar die boeren liepen gewoon in een spijkerbroek...zelfs de vrouwen en dan niet eens netjes he...dus vandaar dat k dacht okey ff kijken...zal wel aan t slag mens liggen ook he...

14-06-2012, 01:25

Citaat door peaceforall:
Gewoon een takshita joh, gaan ze vaste leuk vinden!
ahahaha stel je voor..en dan anti wilders flyers uitdelen en tegen iedereen zeggen, hallo ik ben marokkaans

14-06-2012, 01:28

Citaat door RedLipstick:
Dit gaan saaie uren worden, invergelijking met Bruikoften vsn turken marokkanen hindoestanen en zelfs joden
jaa ik weet niet hoor, we gaan denk ik alleen naar het feestje savonds...of is dat heel brutaal? we zijn dus uitgenodigd overdag en dan mogen we wieberen en vervolgens savonds weer opdraven op et feestje...dat gaan we dus niet doen...of er gewoon alleen bij zijn als ze elkaar het jawoord geven denk niet dat mn man zin heeft in dat feestje..ik wel eerlijk gezegd..liever dat feestje dan die saaie zit..

14-06-2012, 01:31


ik zou een lange plooirok dragen met een leuke blouse

in zara heb je heel mooie


14-06-2012, 08:57

Citaat door Bouchra55:
jaa ik weet niet hoor, we gaan denk ik alleen naar het feestje savonds...of is dat heel brutaal? we zijn dus uitgenodigd overdag en dan mogen we wieberen en vervolgens savonds weer opdraven op et feestje...dat gaan we dus niet doen...of er gewoon alleen bij zijn als ze elkaar het jawoord geven denk niet dat mn man zin heeft in dat feestje..ik wel eerlijk gezegd..liever dat feestje dan die saaie zit..

ja ik geef je gelijk! Maar ik denk ook dat het brutaal is. Het "ja-woord" is het belangrijkste moment. Als je enkel op het feestje aanwezig bent, zou er bij mij iets gaan rinkelen