Bekijk volle/desktop versie : Mannen en vrouwen die ontmaagd zijn en hun smoesjes!



13-06-2012, 17:04
Kijk ik denk dat elke maagd zoals ik en jij met een maagdelijk man wilt trouwen want beide heb je sbar en je hebt een soort inzicht op je toekomstige man, maar weet je wat ik tegewoordig haat die jongens en dames die zeggen ja ik heb vroeger dingen gedaan en mijn imaam weet hoe ik was maar ik ben veranderd goed dat ze spijt hebben en taubwa verrichten, maar ik wil geen afgelikte boterham ookal heeft hij spijt betuigt enz voor Allah swt dat maakt hem niet maagd hij is nog steeds die jongen die verschillende meiden heeft gehad bah bah bij dit soort kerels en dames moet je zwaar soa test doen niemand geloven op zijn woord!

voor de mensen die zeggen je moet oude koeien niet uit de sloot halen en verleden is verleden te kowed zeg maar als ontmaagde marokkaanse vrouw dat je ontmaagd bent hij gaat je zwaar dumpen dus hou maar op

ontmaagd voor ontmaagd kunnen ze samen spijt betuigen aan Allah swt
Maag voor maagd kunnen ze samen verder gaan met hun sbar


dit is mijn mening en ik blijf op mijn woord voor mij geen ontmaagde man ik heb geen zin in herpes virus en andere soa's!

13-06-2012, 17:10


Wauw.. cool.

13-06-2012, 17:12

Citaat door HOceima_:
Wauw.. cool.

13-06-2012, 17:14
dan kan je denk ik lang blijven zoeken

vooral bij een bekeerling....

13-06-2012, 17:15


ok, dus hierbij weg met de koran yek dat is wat je zegt

dit is wat de christenen en de joden ook hebben gedaan, de woorden van allah verdraaien

applaus voor deze dame

13-06-2012, 17:16

Citaat door diamond_princes:
dan kan je denk ik lang blijven zoeken

vooral bij een bekeerling....
ja maar bekeerlingen waren voor dat ze moslim waren kaffir en hebben niet van islamitische opvoeding genoten dus dat is anders dan een Marokkaan van shi 25 die gewoon van jongs af aan weet dat hij het niet mag doen maar hun doen het gewoon expres wetend dat ze vergeven worden

13-06-2012, 17:17
abourfissa@ Ik verdraai geen woorden dat is wat jij er van maakt waarom voel jij je aangesproken zeker uitgeleefd!

13-06-2012, 17:18

Citaat door Username01:
abourfissa@ Ik verdraai geen woorden dat is wat jij er van maakt waarom voel jij je aangesproken zeker uitgeleefd!

attayibouna li attayibaat wa attayibaat li attayiboun, jouw regels mogen de prullenbak in

ik voel me in elke topic aangesproken vandaaar dat ik overal reageer

13-06-2012, 17:18

Citaat door Username01:
ja maar bekeerlingen waren voor dat ze moslim waren kaffir en hebben niet van islamitische opvoeding genoten dus dat is anders dan een Marokkaan van shi 25 die gewoon van jongs af aan weet dat hij het niet mag doen maar hun doen het gewoon expres wetend dat ze vergeven worden
Hm, het is hetzelfde vind ik? Als hij werkelijk spijt heeft, en zijn leven echt betert, waarom geen kans geven?

Nowadays kan je echt heel lang blijven zoeken naar een maagd...want die zijn heel zeldzaam....

13-06-2012, 17:22

Citaat door AbouRfissa:

attayibouna li attayibaat wa attayibaat li attayiboun, jouw regels mogen de prullenbak in

ik voel me in elke topic aangesproken vandaaar dat ik overal reageer

Mijn regels zijn voor mij bedoeld dus gooi ze lekker niet in de prullenbak ik ga Insch'Allah met een maagd eindigen ga maar kapot

Citaat door diamond_princes:
Hm, het is hetzelfde vind ik? Als hij werkelijk spijt heeft, en zijn leven echt betert, waarom geen kans geven?

Nowadays kan je echt heel lang blijven zoeken naar een maagd...want die zijn heel zeldzaam....
Klopt Marokkaanse mannen die maagd zijn zijn zeer zeldzaam
Terwijl vele Marokkaanse vrouwen wel allemaal maagd zijn behalve de straatwijven