Bekijk volle/desktop versie : Afvallen na de bevalling?!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

13-06-2012, 12:03
Ik denk er nu al aan. Pfff.

13-06-2012, 12:18


jij ook al, hahahah me too, en de laatste maanden kom je zoveel aan, ben zo bang dat ik het er niet meer af krijg pfffff, mijn eerdere zwangerschappen ben ik ook veel aangekomen, dus vebaast me niks dat het dit keer ook veel zal zijn.

13-06-2012, 14:26
Ik denk ook er ook aan, Ik woog 57 kilo nu 65 kilo dus al 8 kilo aangekomen en ben 25 weken zwanger. mijn benen houden ontzettend veel vocht vast
Ik lees ook veel dat je moet opassen met afvallen of dat het zelfs niet mag als je borstvoeding wilt geven.
dus ik weet niet hoe ik het moet doen? Iemand advies

13-06-2012, 15:03
Ik ben nu 16 weken maar ik hoor nu al in mn omgeving je hebt een dikke gezicht of je heupen blablabla. Ik raak echt gefrustreerd gewoon. Al mn kleren passen nog wel gewoon en ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik al aangekomen ben.

13-06-2012, 15:04



Citaat door later:
Ik denk ook er ook aan, Ik woog 57 kilo nu 65 kilo dus al 8 kilo aangekomen en ben 25 weken zwanger. mijn benen houden ontzettend veel vocht vast
Ik lees ook veel dat je moet opassen met afvallen of dat het zelfs niet mag als je borstvoeding wilt geven.
dus ik weet niet hoe ik het moet doen? Iemand advies
Ik ga gewoon vasten hoor na de bevalling, zodra het kan en de bloedingen gestopt zijn. Want anders blijf ik vreten!!!! En wil zsm aan de slag met sporten.

15-06-2012, 15:19
Een dieet volgen als je borstvoeding geeft, is inderdaad niet heel slim nee ;-) Ik weet niet of jullie dr. Oz kennen (die Turkse chirurg die altijd bij Oprah was en nu een eigen programma heeft). Hij heeft heel goede tips om af te vallen. Nou, het is meer een gezonde leefstijl, veel vezels enzo. Ik denk dat je dan geleidelijk afvalt omdat het geen streng dieet is, het is gewoon een aanpassing van je huidige voedingspatroon. Google maar, ik ben even de site kwijt waar die tips staan. Succes!

16-06-2012, 10:03
Hoeveel zijn jullie aangekomen tot nu toe? Ik had bij mijn eerste zwangerschap een buikband gekocht die mijn buik deed verdwijnen. En eet gwn goed, niet voor twee eten want dat is een fabeltje. En nu zoveel mogelijk bewegen en sporten.

@ RedouansBaby.. Wij zijn evenver bijna

03-07-2012, 20:14
hier nog een bolle ik ben nu 29 weken voel me net een walrus ik kan niet wachten tot dat ik aan de lijn kan!

03-07-2012, 22:48
sallam dames ik wil ook graag goede tips horen hoe je weer de zwangerschapskilo het beste zo snel mogelijk kwijt kan raken.
IK ben 8 weken gelede bevallen ik ben de eerste 10 kilo kwijt geraakt die gaan van zelf, maar nu sta ik stil ik wil zeker nog 8 kilo kwijt
maar het lukt nog niet erg. Sporten gaat niet als je nog een net een kleintje hebt die elke 3 uur gevoed moet worden en niet echt door slaapt overdag of snachts. Dus ik ben ook nog aan huis gekluisterd dus echt bewegen lukt ook al niet.
Ik ben benieuwd of iemand nog goede tips hebt.

Wanneer gaat de buik weg want ik lijk nog zwanger wel stukken minder, maar die buik is nog aanwezig.
Het is gek nu die leeg is hebben jullie dit ook?

03-07-2012, 23:33
Als je bv geeft val je ook af!!!
Dus vooral bv geven

03-07-2012, 23:38
Ik was hamdoulah maar 5 kilo aangekomen, maar na de bavalling was die er ook gelijk af.
En het is een kwestie van goed eten en met mate!!! (bij ons marokanen gaat het vaak verkeerd als ze horen dat ze veel moeten eten voor bv wat natuurlijk een fabeltje is. Je moet gezond eten)
En goed ontbijten. Dus als je je ontbijt begint met iets zoets heb je de heledag trek in zoetigheid.
Dus lekker een kommetje muesli doet wonderen en als tussen doortjes fruit en groente!

04-07-2012, 09:06
Waar koop je zo een buik band????? Dus het helpt echt?

04-07-2012, 09:06



Citaat door TrotseMama..:
Hoeveel zijn jullie aangekomen tot nu toe? Ik had bij mijn eerste zwangerschap een buikband gekocht die mijn buik deed verdwijnen. En eet gwn goed, niet voor twee eten want dat is een fabeltje. En nu zoveel mogelijk bewegen en sporten.

@ RedouansBaby.. Wij zijn evenver bijna
Wat leuk!!!!!!!!! Ben zo benieuwd. Dus jij bent 25-11 uitgerekend??

06-07-2012, 20:51

Citaat door RedouansBaby:
Wat leuk!!!!!!!!! Ben zo benieuwd. Dus jij bent 25-11 uitgerekend??



Jaa echt leuk johh en jij 2 dagen na mij inshaAllah. ik heb toen deze gekocht via internet http://www.bellybandit.nl/shop/belly-bandit-original.html, het heeft goed geholpen, maar ik heb ook 2 maanden borstvoeding gegeven en als je borstvoeding geeft dat trekt je baarmoeder naar binnen en dan gaat je buik ook sneller terug... maar een vriendin van mij die had gewoon een sjaal haha die ze om dr buik wikkelde en haar buik is ook mashaAllah snell terug gegaan.

Echt spannend, weet je al wat het word??

07-07-2012, 09:29

Citaat door Bent_Magribia:
Als je bv geeft val je ook af!!!
Dus vooral bv geven
dat is niet altijd zo

Pagina's : [1] 2