Bekijk volle/desktop versie : Boys don't cry--- wat zou jij doen als



Pagina's : [1] 2

12-06-2012, 21:57
Je erachter kwam dat diegene met wie je al een tijdje een relatie hebt eigenlijk een vrouw is

Ze heeft dus geen dingeling, maar een doos..

12-06-2012, 22:00


Die doos met een dingeling kapot slaan

12-06-2012, 22:01
dit bestaat toch niet mag ik hopen en degene die de relatie aangaat is dan ook so blind als een kip

12-06-2012, 22:02
Prachtige film.

Vond het zo zielig toen ze verkracht werd en daarna vermoord. Goed gespeeld!

12-06-2012, 22:06



Citaat door Love_is_special:
dit bestaat toch niet mag ik hopen en degene die de relatie aangaat is dan ook so blind als een kip

Ik weet niet of het bestaat... Ik heb wel veel "vrouwen" gezien die echt veel op mannen lijken en wie weet is er een man eigenlijk een vrouw you never know.
Zou best kunnen bestaan!

Citaat door Birdy:
Prachtige film.

Vond het zo zielig toen ze verkracht werd en daarna vermoord. Goed gespeeld!

Echt een goede film ja!

12-06-2012, 22:08

Citaat door pureglossy:
Die doos met een dingeling kapot slaan

en dan beseffen waarom
Je "hem" eigenlijk zo perfect vond hahaha

12-06-2012, 22:10
Wat ik zou doen? Ermee kappen. Ben niet lesbisch namelijk en diegene moet van mij oprotten, mij voorliegen en voor de gek houden Ik zou daarna mijn hoofd 20 keer tegen de muur bonken dat ik zo blind was en niet eens wist/hoorde/voelde dat het al die tijd een vrouw was

Die film met Hillary Swank bedoel je? Ik heb die niet gezien maar zag gisteren voorstukjes.

12-06-2012, 22:13

Citaat door Jules:
Wat ik zou doen? Ermee kappen. Ben niet lesbisch namelijk en diegene moet van mij oprotten, mij voorliegen en voor de gek houden Ik zou daarna mijn hoofd 20 keer tegen de muur bonken dat ik zo blind was en niet eens wist/hoorde/voelde dat het al die tijd een vrouw was

Die film met Hillary Swank bedoel je? Ik heb die niet gezien maar zag gisteren voorstukjes.

ja dat begrijp ik! Jeetje dan loop je met een groot geheim rond!

Als mensen vragen waarom het "uit" is en dat jullie er zo perfect uitzagen en voor elkaar bestemd waren, wat zou je zeggen?

12-06-2012, 22:21

Citaat door RedLipstick:
ja dat begrijp ik! Jeetje dan loop je met een groot geheim rond!

Als mensen vragen waarom het "uit" is en dat jullie er zo perfect uitzagen en voor elkaar bestemd waren, wat zou je zeggen?
Ik ga zeggen dat die man homo bleek te zijn, die vieze flikker. Verder hoeven ze niks te weten

12-06-2012, 22:24

Citaat door Jules:
Ik ga zeggen dat die man homo bleek te zijn, die vieze flikker. Verder hoeven ze niks te weten

oke! Ik zou niet weten hoe te reageren als ik borsten voel... Denk dat ik eerst twijfel; hmmm misschien heeft ke gewoon manboobs, maar als je dan denkt, wtf is het zo leeg daar beneden en merkt dat er niets inzit... Ik zou in shock zijn!!

12-06-2012, 22:26
Dan ben je wel echt voor de gek gehouden. Zou vet over de zeik zijn.

12-06-2012, 22:28
Wat zou je doen als jouw man stiekem jouw jurken draagt?

12-06-2012, 22:30



Citaat door RedLipstick:
oke! Ik zou niet weten hoe te reageren als ik borsten voel... Denk dat ik eerst twijfel; hmmm misschien heeft ke gewoon manboobs, maar als je dan denkt, wtf is het zo leeg daar beneden en merkt dat er niets inzit... Ik zou in shock zijn!!
Ja...zoiets verwacht je niet natuurlijk als je ervan uit gaat dat je partner gewoon een man is...als je dus opeens borstjes voelt ghat keddeb rassek. je denkt dat het aan jou ligt, je gaat niet meteen denken van ''verrek, het heeft tietuh, het is een vrouw!''

Oke notitie to myself:
Bij zien meteen ff voelen of de heer in kwestie een bh draagt of niet.

12-06-2012, 22:32

Citaat door Surfster:
Wat zou je doen als jouw man stiekem jouw jurken draagt?
Voor de grap om mij te laten lachen prima maar dragen omdat hij zich er prettig in voelt en het liefst in vrouwenkleding rond zou lopen is mij toch te gay hoor.

Als ik dit soort stellingen lees ben ik altijd maar blij dat ik single ben

12-06-2012, 22:32

Citaat door Surfster:
Dan ben je wel echt voor de gek gehouden. Zou vet over de zeik zijn.

ja inderdaad!!!

Citaat door Surfster:
Wat zou je doen als jouw man stiekem jouw jurken draagt?

oh my God hoe kom
Je erop!!! Hahahaha ik zou hem vragen of hij ooit gefantaseerd heeft over mannen :-/

Pagina's : [1] 2