Bekijk volle/desktop versie : ben je een wijze?klik dan



12-06-2012, 19:38
wijze raad, van wijze mensen..
getrouwde dames hier komen aub!!!

salaamwalykom beste zusters,

ik heb namelijk een vraag aan alle getrouwde zusters.
mijn vraag is als volgd waren jullie allemaal verliefd op jullie mannen??
zou graag ervaringen willen horen van dames die zonder enige gevoel of aantrekkingskracht met hun mannen zijn getrouwd , en hoe dat afgelopen is......

er is namelijk een vrome jongeman op mijn pad gekomen, zijn innerlijk zit helemaal goed,
maar het uiterlijke wat minder voel geen aantrekkingskracht en er is ook geen sprake van gevoel van mijn kant...

wie o wie wil zijn verhaal doen??jullie mogen me ook pmen dames....

ik dank jullie alvast beste zusters

wasalaam walykom waramhatoe allahi wabarakatoeh

12-06-2012, 20:02


ben ook wel benieuwd

12-06-2012, 20:08
Beste meid, om te beginnen ik ben geen wijze maar al wel 15 jr. getrouwd en mama van 2 kids, elhamdoullah. Ik ben getrouwd toen ik 20jr. was zeer verliefd maar ozo jong...verliefdheid en uiterlijkheid is niet de basis van een huwelijk. Een gezond huwelijk is gebaseerd op vertrouwen, eerlijkheid en veel meer. El hamdoullah heb ik een goed huwelijk, mijn schoonheid of die van mij trekt geen volle zalen maar wij zijn gelukkig samen en dat is prima zo. De tip die ik je kan geven is leer elkaar eerst goed kennen en neem dan de grootste stap in je leven bi iden allah ou tahallah, veel geluk & gezondheid.

12-06-2012, 20:18

Citaat door nad0r:
ben ook wel benieuwd
:-)

12-06-2012, 22:28


Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten je ziet en hoort veel te vaak dat er geen vertrouwen is tussen man en vrouw en dat ze allebei naar hun eigen families toe trekken. Hmdlh ik heb ook een goed huwelijk ken mijn man nu ruim 10 jaar waarvan 8 getrouwd.
Dus advies van skouli1 is zeker waar leer elkaar goed kennen en blijf vooral eerlijk naar hem maar ook zeker naar jezelf
Dat is echt de basis van een goed huwelijk..

Allah y hownek en incha allah is hij de ware voor jou.....

14-06-2012, 14:02

Citaat door DaCuisine:
Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten je ziet en hoort veel te vaak dat er geen vertrouwen is tussen man en vrouw en dat ze allebei naar hun eigen families toe trekken. Hmdlh ik heb ook een goed huwelijk ken mijn man nu ruim 10 jaar waarvan 8 getrouwd.
Dus advies van skouli1 is zeker waar leer elkaar goed kennen en blijf vooral eerlijk naar hem maar ook zeker naar jezelf
Dat is echt de basis van een goed huwelijk..

Allah y hownek en incha allah is hij de ware voor jou.....
shoukran

14-06-2012, 14:07
Ik ben getrouwd geweest met een man die ik totaal niet kende, maar het klikte goed.!!

14-06-2012, 14:25

Citaat door Glimlach89:
Ik ben getrouwd geweest met een man die ik totaal niet kende, maar het klikte goed.!!
geweest?zijn jullie uit elkaar?

14-06-2012, 14:28

Citaat door zumba:
geweest?zijn jullie uit elkaar?
ja, we zijn uit elkaar

14-06-2012, 14:29

Citaat door Glimlach89:
ja, we zijn uit elkaar
wat jammet!gair inschallah

14-06-2012, 14:32

Citaat door zumba:
wat jammet!gair inschallah
Incha'Allah schat