Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bijeenkomsten voor vrouwen in Amsterdam

ahlan22
11-06-2012, 14:38

Voorheen hadden we de poldermoskee waar lezingen werden gehouden maar die is inmiddels gesloten. Wie weet waar ze dit nog steeds doen in Amsterdam?

UtrechtseJihad
12-06-2012, 00:39
je nam toch niet serieus de poldermoskee serieus? Maar goed, denk dat er in amsterdam wel genoeg plekken te vinden moeten zijn. Misschien die salafi-moskee in west? Of ook in west een kleine moskee waar vooral bekeerlingen komen. Toen ik weleens in Moskee slotervaart ging, die naast het politiebureau van allebé, zag ik ook veel vrouwen op en neer lopen van en naar de moskee dus die heeft denk ik ook een actieve vrouwenkant Allaaho A3lam.. Ga ze eens langs, misschien dat je daar verder geholpen kan worden. Moge Allaah ons leiden

ahlan22
12-06-2012, 14:16
je nam toch niet serieus de poldermoskee serieus? Maar goed, denk dat er in amsterdam wel genoeg plekken te vinden moeten zijn. Misschien die salafi-moskee in west? Of ook in west een kleine moskee waar vooral bekeerlingen komen. Toen ik weleens in Moskee slotervaart ging, die naast het politiebureau van allebé, zag ik ook veel vrouwen op en neer lopen van en naar de moskee dus die heeft denk ik ook een actieve vrouwenkant Allaaho A3lam.. Ga ze eens langs, misschien dat je daar verder geholpen kan worden. Moge Allaah ons leiden Hoe bedoel je de poldermoskee was niet serieus die vrouw Maimouna die gaf daar hele duidelijke bijeenkomsten! Vaak met verschillende onderwerpen