Bekijk volle/desktop versie : Waarom kom ik alleen dames tegen die willen msnen?pingen?en spelen.ik wil Trouwen!!!



11-06-2012, 12:52
Salaam oualikom,

Veel van jullie zullen het misschien zielig, hopeloos of misschien kinderachtig noemen maar wat ik hier onder zal vermelden is serieus bedoeld en hopelijk ook serieus genomen. Reageer niet onzinnig en lach me niet uit want deze jongen man van 28 jaar oud wil inchallah trouwen.

Dit heb je waarschijnlijk niet eerder gelezen op het forum en misschien ga je het beetje een raar verhaal vinden maar dan adviseer ik je om niet te reageren en je commentaar bij je te houden.

Ik weet niet wat mij bezielt maar 1 ding weet ik wel zeker, ik kan het en ik wil het en ik ga het doen. INCHALLAH VOOR na de ramadan. Ik denk dat het aan mijn vakantie ligt ik heb misschien wel 4 bruiloften mee gemaakt opeens wist ik wat ik wilde trouwen en dat ga ik dus op mijn eigen manier doen, geen moeder of oma die zich mee bemoeit die heb ik alleen nodig als ze je hand komen vragen inchallah.

Ik ga niet met je msnen, foto's uitwisselen en lullen over het verleden hoewel ik niks te verbergen heb. Ik ga gelijk aan het werk en val gelijk met de deur in huis, ik maak geen planning maar ga gelijk aan het werk deze jongen laat idd geen gras over groeien.

Ik ben 28, heb een leuke baan, een leuke huis en verdien hamdl lekker en kan dus een vrouw onderhouden..in mijn directe omgeving ken ik er geen en daarom doe ik het op deze manier en NEE ik ga er geen familie bij betrekken ik wil het zo doen en ik ga het zo doen..ben je een type dat op uiterlijk valt? dat mag wel maar dan ben je in mijn ogen nog geen serieuze vrouw maar goed als je het echt wilt weten..ben echt geen engerd ben een leuke jongen van 180 lang, lichte ogen, kort haar, netjes gekleed, en een mooi gebit.

Het is inderdaad ramadan maar ik wil inchallah deze week nog al mijn vrouwtje ontmoeten.

Hier komt mijn oproep: Ik zoek een dame die ik kan vertrouwen tussen de 17 en 30 jaar oud. Ik val niet op uiterlijk of je nou een hoofddoek draagt of niet dat moet je zelf weten ik zal je later alleen adviseren om het wel te doen als je het niet wilt dan moet je het zelf weten is niet mijn probleem, je moet dus tijd hebben deze week of volgende week want daarna ga ik even naar Marokko voor mijn huis inchallah. Heb je zo iets van nee dat wil ik niet het is ramadan enz dan hoef je niet te reageren.. je moet er helemaal klaar voor zijn..niet twijfelen en weten wat je wilt..

11-06-2012, 13:01


hoeveel bruidsschat krijgt mijn buurmeisje?

11-06-2012, 13:09
jongeman regel het via je vader en moskee.. hier kom je alleen blackberry/iphone ping bitches tegen..

in de moskee kom je ghimaar burka vrouwen tegen ..

11-06-2012, 13:10
Maakt gewicht ook niet uit? Heb een vriendin die 300 kilo weegt. Maar haar innerlijk is helemaal top Let me know.

11-06-2012, 13:31


Mooie praatjes vullen geen gaatjes daarbij watvoor een man ben je als het jou niet kan schelen dat je vrouw er bedekt en dus hidjaab draagt.

Je bent wel heel naief als meid om hierin te trappen.

11-06-2012, 13:47
Ik hoop voor jou dat je je prinsesje vind..

11-06-2012, 13:54
hahahaha zohee hoe bedoel je met de deur in huis vallen


Ik hoop oprecht dat je de ware vindt !

11-06-2012, 14:03
Huh het is ramadan??

11-06-2012, 14:09
17 jaar bah, voor de rest succes