Bekijk volle/desktop versie : rotvakantie gehad



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

11-06-2012, 11:39
Ben weer terug in Nederland Alhamdoelilaah.
Heb zo'n rotvakantie gehad die ik nooit meer mee wil maken.
Dacht dat we leuke dingen gingen doen, hij heeft mij bij zijn familie gedumpt en lekker opgetrokken met zijn broer, neven en weet ik veel wie allemaal. Roddelen, ruzies en achterklap en vieze politieke spelletjes van mijn schoonfamilie gezien. dit jaar heb ik hun ware aard en die van mijn man gezien.

heb gezworen om nooit met hem op vakantie te gaan, we hebben zelfs onze eigen huisje niet ingericht.
nu zit ik te wachten tot mijn ouders weer terug in het land om ze in te lichten en omeen scheiding aan te gaan vragen.
iemand die je als lucht behandelt tijdens de vakantie en net doet alsof je niet bestaat hoef ik niet meer.
Ben er nu zo klaar mee!

11-06-2012, 11:41



Citaat door Volwassenmeid:
Ben weer terug in Nederland Alhamdoelilaah.
Heb zo'n rotvakantie gehad die ik nooit meer mee wil maken.
Dacht dat we leuke dingen gingen doen, hij heeft mij bij zijn familie gedumpt en lekker opgetrokken met zijn broer, neven en weet ik veel wie allemaal. Roddelen, ruzies en achterklap en vieze politieke spelletjes van mijn schoonfamilie gezien. dit jaar heb ik hun ware aard en die van mijn man gezien.

heb gezworen om nooit met hem op vakantie te gaan, we hebben zelfs onze eigen huisje niet ingericht.
nu zit ik te wachten tot mijn ouders weer terug in het land om ze in te lichten en omeen scheiding aan te gaan vragen.
iemand die je als lucht behandelt tijdens de vakantie en net doet alsof je niet bestaat hoef ik niet meer.
Ben er nu zo klaar mee!

11-06-2012, 11:42
Ik weet zeker dat je er morgen anders tegenaan kijkt.

11-06-2012, 11:49
Heb je er met hem over gepraat toen jullie daar waren en gezegd dat je het niet leuk vond? Vond hij het wel normaal op die manier, dat hij jou haast niet zag en alleen maar optrok met zijn broers en neven? Zijn familie is een ander verhaal want daarmee hoef je idd niet meer mee op vakantie, aangezien jullie al een eigen huisje hebben daar het is alleen nog een kwestie van inrichten. Denk niet gelijk aan scheiden, praat het eerst goed uit en maak afspraken zodat dit zich niet herhaald.

11-06-2012, 11:52



Citaat door Wishing:
Heb je er met hem over gepraat toen jullie daar waren en gezegd dat je het niet leuk vond? Vond hij het wel normaal op die manier, dat hij jou haast niet zag en alleen maar optrok met zijn broers en neven? Zijn familie is een ander verhaal want daarmee hoef je idd niet meer mee op vakantie, aangezien jullie al een eigen huisje hebben daar het is alleen nog een kwestie van inrichten. Denk niet gelijk aan scheiden, praat het eerst goed uit en maak afspraken zodat dit zich niet herhaald.
volgens hem ben ik een ongezellig persoon en heeft hij dit express gedaan!

11-06-2012, 11:55
Ach meid wat erg voor je ....ik begrijp deze soort mannen niet , ze vragen gewoon om problemen....hebben geen zin in een gezonde huwelijk Allahi oustour ousaffie....deze tijden zij eng.

11-06-2012, 11:55
Jou vent is een lul, blegh!

11-06-2012, 11:56
wat erg voor je, ik lees wel vaker topics over van jouw over je man, dat tie gierig is enz..

was dit de eerste keer samen op vakantie???

11-06-2012, 11:57
oeiiii ik word zo bang van deze verhalen ik ga over een paar dagen en ik zie voor het eerst mijn schoonfamilie, jeetje mocht mij dat overkomen zeg never nooit meer gaan.

11-06-2012, 11:58
Waarom ben jij niet naar je eigen ouders gegaan?

11-06-2012, 11:58

Citaat door slagroomsoesje2:
wat erg voor je, ik lees wel vaker topics over van jouw over je man, dat tie gierig is enz..

was dit de eerste keer samen op vakantie???
nee, niet de eerste keer maar dit keer had hij echt attitude daar zo.
nu we hier weer zijn zit hij kapot te slijmen de vieze gore......

11-06-2012, 12:01
Mannen die hier al niet zo best omgaan met hun vrouwen....veranderen helemaal als ze tussen hun familie zijn....ze moeten iedereen laten zien dat de vrouw niet de baas over ze zijn....zodat oom achmed en neef ali ze geen mietjes noemen.....ze hebben niet door dat die zelfde oom en neef..wel hun vrouw meestal respecteren...!

11-06-2012, 12:01



Citaat door Cashmere:
Waarom ben jij niet naar je eigen ouders gegaan?
ik heb uit fustratie 1/3 bij mijn ouders door gebracht maar wilde niet dat mijn ouders daar in marokko iets zouden opmerken.

11-06-2012, 12:02

Citaat door Volwassenmeid:
nee, niet de eerste keer maar dit keer had hij echt attitude daar zo.
nu we hier weer zijn zit hij kapot te slijmen de vieze gore......
soms weten mannen ook niet hoe ze zich moeten gedragen met ouders en vrouw, ze doen dan zehrma chickie, van ik ben de baas en ik mag doen wat ik wil!!! meestal is dat ook hoe ze zijn opgevoed, ze moeten laten zien dat ze de man zijn, de baas wij weten natuurlijk wel beter

praat met hem erover en zich dat je dit niet pikt!

11-06-2012, 12:03
Hoor wel vaker dat mannen of vrouwen zodra ze in marokko zijn bij hun famillie een hoge dunk krijgen en hun echtgenoot als stuk vuil behandelen.

Praat het uit..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15