Bekijk volle/desktop versie : Flirten ??????????



17-01-2003, 11:13
wie kan me echt duidelijk uitleggen wat flirten is, gewoon in een zin of goed verhaal, of weet ik het, wat het betekend, ik weet wel, maar sommig zien eht altijd anders dus ik wil graag weten?



ps: is flirten ehtzelfde als versieren????????

17-01-2003, 11:16


Die Kadir heeft wel verstand wat flirten is...

Ik hoef niets aan toe te voegen...

17-01-2003, 11:17
hoebedoel je lachen???? en praten

oogcontact snap ik en complimentje ook maar lachen???


ibedoel je altijd metdezelfde mense lachen of juist niet,??

17-01-2003, 11:22
ja maar met ander woorden elke meisje met wie je grappen maak is flirten of sjansen, dus kan je ent zo goed met geen enkel meisje praten of grappen maken of niet????

17-01-2003, 11:28


Flirten is met een ander bezig zijn dan met wie je wat hebt.
Dat is het gewoon.

17-01-2003, 11:30
ja precies kadir, al die tijden ben ik wie ik ben, en soms hoor ik je flirt met die en dat, wallah is neit mij bedoeling, zeg ik dan, want ik hou van lachen, lach altijd en soms is het zo moielijk, en vooral als ze je kennen en ze zeggen dit of dat,


en therifboy als dat flirten is dan kan ik netzogoed met nieman praten niemand

17-01-2003, 11:37
ja maar voor jou is eht onschuldig, maar voor de ander niet, en is soms zo vermoeiden, soms maak ik nooit grappen dan krijg ik die geziek neit, wejowwww ik snap het neit soms echt,

want als flirten, leuk en onschulidg is waarom maken ze het zo groot probleem van, tenzij flirten echt gevaarlijk is en het een omhuls is van versieren of niet?????

17-01-2003, 11:39
wat?????? zeg je helleau

17-01-2003, 11:40
bij flirten zit de spanning er nog in omdat je meestal alleen naar mekaar kijkt en als hij kijkt snel andere kant op kijku haha als je met mekaar praat is het weer anders

17-01-2003, 11:41

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Flirten leidt naar versieren, zeggen ze wel s...

Als een meisje flirt met een jongen, zal hij bijna altijd haar proberen te versieren, maar voor jongens is het niet zo erg, de meisje zal gewoon lachen
maar als die jongen nout niet versiert en omgaat zoals hij emt zij vrienden doet, en hij krijgt dan toch te horen je flirt

17-01-2003, 11:52

Citaat:
Origineel gepost door helleau
he koe je begrijpt me niet he heb je ook een chinees beeldscherm ofsjoo ik sjeg die meiden denken dan dat je flirt terwijl dat niet je bedoeling is of misschien doe je dat onbewust en of ze willen meer van je dus meer dan vrienden of ze denken dat jij meer wilt snappie dus dat ze daarom het niet leuk vinden capiche???
ja maar dat zei ik al in me verhaal dus waarom hrhaal je alles, en chinees beeldscherm is nog een beeldscherm meid, aleen de toetsenbord is anders, de letter en de tekens snap ie


maar de vraag is, dan wat je zeg en wat ik zei, dan kan j net zogoed met niemand praten voroal de meiden als ze zo denken, want waarom meoten zij voor jou denken, zo doen die nederlanders ook, voor ons dneken, alsof elke amrokaans slecht is, dus dan is de fout dat wij of met wie flirt zij of hij meot niet te ver zoeken of niet????????

17-01-2003, 12:15

Citaat:
Origineel gepost door helleau
dat zei ej niet je zei dat ze je verkeerd begrijpen en ik zei waarom ze dat misschien doen
????? ja zalw el die speleltje doe ike cht niet mee , dan ga je maar goed lezen meid