Bekijk volle/desktop versie : Meetingpoint



Pagina's : [1] 2

05-12-2004, 13:06
Wie heeft het gezien met ayaan hirsi ali. En wat vonden jullie ervan. Ik zelf vond dat zij veel dingen tegen sprak. Eerst vermeld ze dat zij de islam een achterlijk cultuur vind en vandaag zegt ze dat zij het een mooi geloof vind

05-12-2004, 13:10


Ik ben op mijn werk, heb het niet kunnen zien helaas, was wel benieuwd.
Komt er nog een herhaling?


jasmina

05-12-2004, 13:13

Citaat door Simo_en_jasmina:
Ik ben op mijn werk, heb het niet kunnen zien helaas, was wel benieuwd.
Komt er nog een herhaling?


jasmina
He meid. O jammer dat je het niet hebt gezien. Ja herhaling komt vrijdag geloof ik. Zo niet mensen corrigeer mij



05-12-2004, 13:16
Ok, cool, ga ik zeker kijken wat ze nu weer voor onzin uitkraamt!


jasmina

05-12-2004, 13:20


Nou je hebt heel wat gemist. En als je het niet door het als je kijkt ze had het deze keer over de turken maar ze zei het niet met woorden.

05-12-2004, 14:03
Ja ik heb het gezien, echt vette onzin wat ze zegt.
Ze herhaalt de hele tijd 2 dingen; dat onze profeet met een 9 jarige was getrouwd en dat de moslimmannen hun vrouwen mogen slaan

05-12-2004, 14:06

Citaat door DOUKALIA18:
Ja ik heb het gezien, echt vette onzin wat ze zegt.
Ze herhaalt de hele tijd 2 dingen; dat onze profeet met een 9 jarige was getrouwd en dat de moslimmannen hun vrouwen mogen slaan
Ja klopt ik was het op een gegeven moment zat. En vooral toen ze zij dat de profeet met een 9 jarige gehuwd was. nee verloofd op de 9jarige leeftijd gehuwd op de 14 of niet.

Wajouw werd gek van dat mens. Ze wist niet eens wat ze zei.

05-12-2004, 14:08

Citaat door DOUKALIA18:
Ja ik heb het gezien, echt vette onzin wat ze zegt.
Ze herhaalt de hele tijd 2 dingen; dat onze profeet met een 9 jarige was getrouwd en dat de moslimmannen hun vrouwen mogen slaan
Ja ik irriteer me daar dood aan, ze heeft het alleen maar daarover en zegt kennis te hebben van de Islam. Als ze dat zou hebben dan zou ze ook weten dat dat een weeskindje was en in die tijd was er geen toekomst voor weeskinderen, hij huwde haar om haar weer een familie geven. Wat een pleuriswijf is die hirsi zeg grrrrrrrrrrrr




jasmina

05-12-2004, 14:08
ik moet eerlijk zeggen ik vind het niet waard naar zo'n dom iemand te kijken

05-12-2004, 14:08
ik moet eerlijk zeggen ik vind het niet waard naar zo'n dom iemand te kijken

05-12-2004, 14:40

Citaat door Simo_en_jasmina:
Ja ik irriteer me daar dood aan, ze heeft het alleen maar daarover en zegt kennis te hebben van de Islam. Als ze dat zou hebben dan zou ze ook weten dat dat een weeskindje was en in die tijd was er geen toekomst voor weeskinderen, hij huwde haar om haar weer een familie geven. Wat een pleuriswijf is die hirsi zeg grrrrrrrrrrrr




jasmina
Helemaal met je eens!

Ik had het net ook gekeken en ik was me flink aan het opwinden. Dat mens spreekt zichzelf zó vaak tegen...ik krijg het idee dat ze een bord voor 'r kop heeft (een gigantisch dik bord!!)

Ze pakt echt iedere kans aan om zich negatief uit te laten over de Islam. Toen het over aids (en sex) ging, moest mevrouw Hirsi Ali weer een domme opmerking maken...ze zei dat sex in de Islam en andere strenge (hoezo streng trouwens???) religies, taboe is. SEX VOOR HET HUWELIJK IS TABOE, NIET SEX IN HET ALGEMEEN!! Ze moet echt nadenken voordat ze iets zegt...

Men heeft haar er vaak op gewezen dat haar uitspraken vaak kwetstend en beledigend zijn, en zij blijft er maar mee doorgaan! Dan vraag ik mij toch echt af waarom zij hiermee doorgaat en wat haar "ware doel" is!! Ze zegt op te willen komen voor de moslima's, maar dat lukt toch niet als zij hen en hun geloof stelselmatig aan het beledigen is...

Ook begrijp ik niet waarom ze die opmerking heeft gemaakt over de Profeet Mohammed . Wat bereikt ze hiermee of wat wil ze hiermee bereiken??? Ze zegt ook dat ze de Islam niet in een slecht daglicht wil zetten, maar met zulke opmerkingen gebeurd dat wel...

Mevrouw Hirsi Ali moet eens leren om onderscheid te maken tussen cultuur en geloof...

05-12-2004, 14:43
Weet je ze wist niet eens waar ze het over had.

05-12-2004, 14:51


precies ze moet het verschil weten tussen onze cultuur en ons geloof.

Ze zei oook dat als bijv een meisje/vrouw gaat scheiden van haar man omdat hij haar mishandeld; ze dan niet door haar familie word opgevangen en weer naar hem wordt teuggestuurd. Volgens mij staat er niet in onze Koran dat je het zo moet aanpakken. Dat is dus onze culuur.


Hoezo achterlijk???

05-12-2004, 14:52

Citaat door thement_return:
Weet je ze wist niet eens waar ze het over had.
Nee precies...

En nog iets. Ze zei dat ze moslim is, maar vervolgens zegt ze niet te geloven in Allah en noemt ze de Profeet een perverse man...

Raar wijf...

05-12-2004, 14:54
Weet je waar ik nou ook knettergek van wordt, Van barend en van Dorp
Ze hebben er geen bal verstand van maar willen er wel continue over praten en zitten uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn en zitten het continue op te nemen voor hirsi ali. Jammer dat ze nou bijna nooit eens een gast hebben die daar een tegen antwoord op heeft (let wel; BIJNA nooit), ze kiezen wel uit wie ze uitnodigen zeg gggggggggrrrrrrrrrrrrrr



jasmina

Pagina's : [1] 2