Bekijk volle/desktop versie : Mijn Nederlandse vriendin heeft een date met een een turk



10-06-2012, 21:10
Ze kent hem van het sportschool. Hij heeft haar telefonisch mee naar de bioscoop gevraagd. Zij dacht, waarom niet. Ze had eigenlijk nooit op die manier naar hem gekeken.

Nu was ik net met haar bij mijn zus en zij dus vertellen dat ze vanavond met hem naar de film gaat.
Zegt mijn zwartkijkende depressieve zus: Turkse mannen gaan relaties met Nederlandse vrouwen en als ze klaar zijn om te trouwen maken ze het uit om vervolgens een Turkse meisje te trouwen.



Mijn vriendin was echt ff stil en je zag haar echt denken



Zij snapte niet dat ze zo iets over een groep mannen kon denken. Ze is nog zo naïef



-------------------------------------------------------------------

update:

ze gaan nu een kleine week met haar om en hij wilt al niet:
- dat ze alcohol drinkt
- niet naar festival mundial gaat
- geen facebook
- geen reis naar Thailand in 2013 (veel te gevaarlijk volgens hem)

Waarom willen bepaalde type mannen meteen alles aan iemand veranderen?

10-06-2012, 21:19


Agh meskiena, nou wie weet wordt het toch nog wat.

10-06-2012, 21:21
Is wel schattig dat het arme kind nog geen vooroordelen heeft.

Hoe is het trouwens met je zus?

10-06-2012, 21:21
Helaas is dat in veel gevallen wel zo, ook bij Marokkaanse mannen hoor. Na een tijdje bereiken ze een bepaalde leeftijd en willen ze toch gewoon die Zouligha/Gulca achter het aanrecht en zijn ze klaar met Merels en Chantals.

10-06-2012, 21:35


Och, het kan ook best anders gaan.

Een Nederlandse vriendin van mij is al 30 jaar getrouwd met een Turk.

Een mooi stel en het bevalt ze prima. Hij draagt haar op handen. Nog steeds.

10-06-2012, 21:36

Citaat door Birdy:
Is wel schattig dat het arme kind nog geen vooroordelen heeft.

Hoe is het trouwens met je zus?
Nog steeds zelfde maar nu krijgt ze wel veel professionele hulp. Ben daar blij om.

10-06-2012, 21:39

Citaat door Surfster:
Nog steeds zelfde maar nu krijgt ze wel veel professionele hulp. Ben daar blij om.
Fijn om te lezen.

10-06-2012, 21:39

Citaat door stoutertje:
Och, het kan ook best anders gaan.

Een Nederlandse vriendin van mij is al 30 jaar getrouwd met een Turk.

Een mooi stel en het bevalt ze prima. Hij draagt haar op handen. Nog steeds.
Jazeker. Ken ook wel een paar leuke stellen maar laten we eerlijk zijn.. Een man met een hoeriig verleden wordt veel meer geaccepteerd.

10-06-2012, 21:42
Dus je bent wel turks...

10-06-2012, 21:42

Citaat door Surfster:
Jazeker. Ken ook wel een paar leuke stellen maar laten we eerlijk zijn.. Een man met een hoeriig verleden wordt veel meer geaccepteerd.
Klopt.

10-06-2012, 21:46

Citaat door chaiya:
Dus je bent wel turks...
Ben ik ook niet.

10-06-2012, 21:54

Citaat door Surfster:
Ben ik ook niet.
Koerdisch dan

14-06-2012, 15:15


Die turk loopt te hard van stapel, er is nog niks en hij wilt 'r gelijk in een fatma veranderen. En ik heb een hekel aan mannen die gelijk aan het begin meteen met een hele lijst voorwaarden en eisen komen aanzetten, terwijl ze nog niet eens weten of het iets gaat worden. Dat komt wel erg gretig en hongerig over.