Bekijk volle/desktop versie : Discuseer mee over een Marokkaanse bende!!!



17-01-2003, 10:44
http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergronden/artikelen/1042783119220.html

17-01-2003, 11:20


nee heb je die reacties gezien? "stuur ze maar terug met enkeltje marokko" en bla bla bla. Slaat gewoon nergens op, het zijn gewoon gefrustreerde nl'rs die erop reageren en niet mensen die objectief zijn en/of met denkbare oplossingen komen. Maar ja wat verwacht je dan van een blad zoals "onTrouw"?

17-01-2003, 11:42
ja..die heb ik wel gelezen!!! maar sommige hebben wel gelijk…ze verpesten het voor de goede marokkanen…

17-01-2003, 11:51

Citaat:
Origineel gepost door Busje_207
ja..die heb ik wel gelezen!!! maar sommige hebben wel gelijk…ze verpesten het voor de goede marokkanen…
Dat is misschien ook zo, maar laat ze komen met intelligente uitspraken en niet van die onzin-praat, want er wordt naar mijn mening alleen gezegd wat de media ze voorkauwt. Het wordt steeds meer een "Wij" ---"Jullie" verhaal en dan maar zeuren dat we niet willen integreren, terwijl ze N.B. zelf die lijn voortdurend trekken.

17-01-2003, 12:32



Citaat:
Origineel gepost door Sjemmelia
Dat is misschien ook zo, maar laat ze komen met intelligente uitspraken en niet van die onzin-praat, want er wordt naar mijn mening alleen gezegd wat de media ze voorkauwt. Het wordt steeds meer een "Wij" ---"Jullie" verhaal en dan maar zeuren dat we niet willen integreren, terwijl ze N.B. zelf die lijn voortdurend trekken.
het is hun eigen mening, kijk hier op marokko.nl, lees je ook alleen maar onzin…percies het zelfde...

17-01-2003, 13:00
...dat begrijp ik ook wel, alleen begint het te klinken als een gebroken plaat. Niet interresant dus.

17-01-2003, 13:17

Citaat:
Origineel gepost door Sjemmelia
...dat begrijp ik ook wel, alleen begint het te klinken als een gebroken plaat. Niet interresant dus.
Ik vind het wel een interessante onderwerp…maar je weet wel de meeste hier kiezen voor onderwerpen zoals..relaties, maagdelijkheid,lieefde en onzin!!!
gr

17-01-2003, 13:26

Citaat:
Origineel gepost door bezoeker99182
[b]dit soort opmerkingen lijkt zo politiek korrekt als mijn grote teen.

daar zuig ik ook wel eens aan en dan komt die onzin er ook uit.

effe jouw lijstje afmaken:

1. dat tuig verpest het dus voor de goede marokkanen
2. Bush verpest het voor de goede amerikanen
3. Saddam verpest het voor de goede irakezen
4. Sharon verpest het voor de goede joden
5. enzovoorts ...

wat is nou de psychologische achtergrond waarop dit soort opmerkingen gedijt ?

samenvatting van bovenstaand lijstje

rotzakken verpesten het voor de goeden.
(dat heeft dus niks te maken met marokkanen op zich)

zodra je dit soort eng-minded opmerkingen accepteert
accepteer je automatisch discriminatie en vooral segregatie.

iedereen in nederland is verantwoordelijk voor eigen daden.
en zo zit de wet ook in elkaar.

DENK NAAAA ! [/B]
Wie heeft het hier over joden,irakezen, amerikanen…het gaat hier over marokkanen..en die verpesten het voor de rest….(of hoor jij ook bij die bende).volgende keer moet je aan iets anders zuigen dan je dikke teen!!!!

17-01-2003, 13:30

Citaat:
Origineel gepost door bezoeker99182
ik begin nu echt te twijfelen aan de gezondheid van je hersens !
die zijn wel in orde hoor...maak je maar geen zorgen....!!!!

17-01-2003, 13:30

Citaat:
Origineel gepost door bezoeker99182
[b]dit soort opmerkingen lijkt zo politiek korrekt als mijn grote teen.

daar zuig ik ook wel eens aan en dan komt die onzin er ook uit.

effe jouw lijstje afmaken:

1. dat tuig verpest het dus voor de goede marokkanen
2. Bush verpest het voor de goede amerikanen
3. Saddam verpest het voor de goede irakezen
4. Sharon verpest het voor de goede joden
5. enzovoorts ...

wat is nou de psychologische achtergrond waarop dit soort opmerkingen gedijt ?

samenvatting van bovenstaand lijstje

rotzakken verpesten het voor de goeden.
(dat heeft dus niks te maken met marokkanen op zich)

zodra je dit soort eng-minded opmerkingen accepteert
accepteer je automatisch discriminatie en vooral segregatie.

iedereen in nederland is verantwoordelijk voor eigen daden.
en zo zit de wet ook in elkaar.

DENK NAAAA ! [/B]
Echt perfect gezegd.. had het zelf niet beter kunnen zeggen...

Waarom zijn er marokkanen die het verpesten voor andere Marokkanen? Dat slaat helemaal nergens op.. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden..
Dus de slechte nederlanders verpesten het ook voor de goede nederlanders? Dat heb ik ze nooit horen zeggen hoor...


Mensen kijken naar nationaliteiten en achtergrond.. alsof elke marokkaan hetzelfde is.. dat is pure onzin.. mensen kunnen dat maar niet begrijpen lijkt het wel..

Op mijn paspoort staat marokkaan.. wat moet ik nu doen? Ergens marokkaan opzoeken en me daarna gedragen? Nee, ik doe mijn eigen ding toch.. zo is ieder mens verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

Ok.. voor een de mensen die praten met marokkanen nederlanders turken enz...

Wat is een Marokkaan? (Naast dat dat op je papieren staat en je daar ben geboren of je ouders bla bla)

17-01-2003, 13:34

Citaat:
Origineel gepost door Busje_207
Wie heeft het hier over joden,irakezen, amerikanen…het gaat hier over marokkanen..en die verpesten het voor de rest….(of hoor jij ook bij die bende).volgende keer moet je aan iets anders zuigen dan je dikke teen!!!!
Waarom moeten wij ons verontschuldigen voor iets wat een ander "marokkaan" heeft gezegd of gedaan? Wat heb ik met hem gemeen naast dat wij uit dezelde land komen?

Als iedereen zo denkt ben ik bang dat er later achter marokkaan, in een woordenboek
Marokkaan: crimineel dief leugenaar en alle andere slechte dingen gaat staan..
En de goede "marokkanen" die alles volgens de wet doen zijn uitzonderingen.

17-01-2003, 14:12
ik heb het stuk gelezen en helaas is het toch wel voor een deel waar.
Hoe moeten mensen goed denken over de marokkanen als er een deel marokkanen zijn die het voor ons verpesten
ja jammer is dat

bousa

17-01-2003, 14:13


He bezoeker99182

wat ben jij een domkop zeg!!!!!!! mijn mening!

17-01-2003, 14:32

Citaat:
Origineel gepost door bezoeker99182
[b]nog eentje zonder hersens

dus die marokkanen (met nederlands paspoort ?) moeten terug naar Marokko en krijgen daar een tweede kans en overige Nederlanders mogen de nederlandse gevangenis in.

very charming.... zal ik maar zeggen. [/B]
ja bezoeker99182 die stelling vind ik nou ook echt onzin, maar sommigen zien niet in hoe vreemd dit in de oren klinkt.