Bekijk volle/desktop versie : waar is LG kom eens, gaat over duitsland



09-06-2012, 22:38
LG duitsland is egt niet zo goed, ze winnen wel en gaan door, maar ze zijn agterin egt zwak, en ze spelen geen goede combinatie, portugal heeft moeite gehad met macedonie en verloren van Turkije, als duitsland zo blijft spelen, zullen ze kwart finale eruit gaan, Ik heb gister rusland gezien, Rusland vind ik tot nu toe de beste ploeg

09-06-2012, 22:41


ik meld me straks

ik ben nu Marokko aan het kijken

09-06-2012, 23:04
Ik ben niet bang voor de achterhoede van Duitsland ...ze hebben ervaring genoeg om gewoon met 2 vingers in de neus door de eerste ronde doorheen te komen ...Duitsland is gewoon een topland die voor niemand bang is ..ze hebben genoeg goede spelers om de wedstrijd af te maken...ze hebben aan 1 kans genoeg ...ze zijn geen Nederland die 1000 kansen nodig heeft om 1 goal te maken ..Rusland is goed aan het voetballen maar als ze tegen Duitsland moeten dan zijn ze kansloos ..Duitsland is gewoon een moordmachine man ..ze hoeven geen goede voetballers in hun team te hebben maar zij voetballen voor hun land en niet voor de show wat Nederland doet tijdens ek's en wk's

zij gaan gewoon de finale halen

09-06-2012, 23:04
Ik ben niet bang voor de achterhoede van Duitsland ...ze hebben ervaring genoeg om gewoon met 2 vingers in de neus door de eerste ronde doorheen te komen ...Duitsland is gewoon een topland die voor niemand bang is ..ze hebben genoeg goede spelers om de wedstrijd af te maken...ze hebben aan 1 kans genoeg ...ze zijn geen Nederland die 1000 kansen nodig heeft om 1 goal te maken ..Rusland is goed aan het voetballen maar als ze tegen Duitsland moeten dan zijn ze kansloos ..Duitsland is gewoon een moordmachine man ..ze hoeven geen goede voetballers in hun team te hebben maar zij voetballen voor hun land en niet voor de show wat Nederland doet tijdens ek's en wk's

zij gaan gewoon de finale halen

09-06-2012, 23:07


sorry LG ik denk egt dat duitsland geen finale gaat halen ik weet zeker dat de samba voetbal van Frankrijk duitsland gaat overklassen

09-06-2012, 23:11

Citaat door clichy_Riffie:
sorry LG ik denk egt dat duitsland geen finale gaat halen ik weet zeker dat de samba voetbal van Frankrijk duitsland gaat overklassen
we zullen het wel zien

ik ga nu weer verder met Marokko kijken

ik spreek je later weer

09-06-2012, 23:12
Rusland heeft idd betere voetballers maar Duitsland betere keeper en daarom is dat doorslaggevend ze kunnen dus wel de finale bereiken morgen Spanje tegen die Italianen kijken wat dat gaat worden ook een mooie wedstrijd trouwens

09-06-2012, 23:13

Citaat door LaasteGeruchten:
we zullen het wel zien

ik ga nu weer verder met Marokko kijken

ik spreek je later weer
ik praat serieus, ik heb gezien dat duitsland zwak is als tegenstander combineerd, Nasri-benzema-ribery gaan die defensie van Duitsland egt slopen

09-06-2012, 23:14

Citaat door geefhetop:
Rusland heeft idd betere voetballers maar Duitsland betere keeper en daarom is dat doorslaggevend ze kunnen dus wel de finale bereiken morgen Spanje tegen die Italianen kijken wat dat gaat worden ook een mooie wedstrijd trouwens
onderschat de Fransen niet onder Blanc, heb ik hier al maanden gezegt mensen denken alleen aan duitsland-spanje-nederland, iedereen vergeet Frankrijk

09-06-2012, 23:33
Kipasa Nederland naast Spanje en Duitsland als favoriet, wollah je wilt niet weten hoe fucking hard ik mij daar aan zit te ergeren!