Bekijk volle/desktop versie : Bruidjes die Chaimae Zeist Hebben gehad. Kom eens aub.



Pagina's : [1] 2 3

09-06-2012, 21:18
Hoor van iedereen dat ze bij elke jurk dezelfde kapsel laat? Was dat bij jullie ook? Dat wil ik dus absoluut niet!!!!

09-06-2012, 21:24


Huh? Nee ik had elke keer iets anders.

09-06-2012, 21:28
Echt waar? Wat voor kapsels had je dan? Want ben bij een vriendin geweest thuis en op haar album zie je dezelfde kapsels. En hoor van vele bruidjes dat ze dezelfde kapsel elke keer hadden.

Kom online. Xx

09-06-2012, 21:35
nee dat klopt niet ze doet elke keer een andere kapsel!! ik neem haar inshaAllah ook als ziana

09-06-2012, 21:35



Citaat door Nimbooda:
Echt waar? Wat voor kapsels had je dan? Want ben bij een vriendin geweest thuis en op haar album zie je dezelfde kapsels. En hoor van vele bruidjes dat ze dezelfde kapsel elke keer hadden.

Kom online. Xx


Ja bij mijn zus deed ze dat ook. Ik denk dat je dat zelf moet aangeven. Denk dat de meeste niet van kapsel willen verandere omdat ze snel weer de zaal in willen. Maar as jij een ander kapsel wilt dan gebeurd dat denk ik welll. Anders maak je hier een afspraak over.

Ben online.

09-06-2012, 21:42
Dames ik heb ook inchallah chaima uit zeist allEen hoor ineens vaak dat andere meiden haar goedkoper hebben gehad dan ik dus ik vraag me af hoeveel jullie kwijt zijn. Ik heb 3 lebsa nieuwe collectie 650 per lebsa en al amaria voor mij en me man en een bruidsbank en opmaak met bruidstoel daar vroeg ze erst 3400 voor en daarna 3000. Dus ik moet nu totaal 3000 betalen. Is er iemand die percies hetzelfde als mij heeft en een ander bedrag moet betalen of niet? K heb eeen bruidsjurk zelf gekocht dus niet bij haar.

09-06-2012, 21:47

Citaat door Bni_TouZine:
Dames ik heb ook inchallah chaima uit zeist allEen hoor ineens vaak dat andere meiden haar goedkoper hebben gehad dan ik dus ik vraag me af hoeveel jullie kwijt zijn. Ik heb 3 lebsa nieuwe collectie 650 per lebsa en al amaria voor mij en me man en een bruidsbank en opmaak met bruidstoel daar vroeg ze erst 3400 voor en daarna 3000. Dus ik moet nu totaal 3000 betalen. Is er iemand die percies hetzelfde als mij heeft en een ander bedrag moet betalen of niet? K heb eeen bruidsjurk zelf gekocht dus niet bij haar.
Je had het veel en veel goedkoper kunnen krijgen meid. Het is jammer dat sommige ziana's, waaronder Chaima, niet één en dezelfde prijzen hanteren voor iedere klant. Geloof het of niet, maar je had meer dan 500 euro goedkoper uit kunnen zijn.

09-06-2012, 21:49
mied ik heb haar ook gehad op me bruiloft, ik had ook heel veel slechte dingen gehoord over haar,
ik had gehoord dat je elk keer zelf kapsel krijgt, zelfd make-up.
maar op mijn bruiloft had ik elk keer andere kapsel en make-up en voor dat ik naar binnen ging , ging ze vragen of ik als mooi vind en of ik met als tevrieden was,
chaimae is echt aanrader,

allah i3wnik met je al voorbierden

09-06-2012, 21:52
ik was vergeten om temelden dat ik als met haar van tevoren heb afgesproken dat ik elk keer nieuw meka-up en kapsel wil

09-06-2012, 21:56

Citaat door Mentosje:
Je had het veel en veel goedkoper kunnen krijgen meid. Het is jammer dat sommige ziana's, waaronder Chaima, niet één en dezelfde prijzen hanteren voor iedere klant. Geloof het of niet, maar je had meer dan 500 euro goedkoper uit kunnen zijn.

Ja ik had al zo een gevoel echt jammer ik weet ook niet of k er wat van moet zeggen of niet? En heb ook het gevoel dat ze kijke naar wat voor zaal je hebt en dj enzo want k heb gemerkt dat mensen altijd vragen welke zaal en cateraar en band of dj hebt en daar uit een kijke okey bij die doe k een hogere prijs ofso of ligt het aan mij.?

09-06-2012, 21:59

Citaat door Bni_TouZine:
Ja ik had al zo een gevoel echt jammer ik weet ook niet of k er wat van moet zeggen of niet? En heb ook het gevoel dat ze kijke naar wat voor zaal je hebt en dj enzo want k heb gemerkt dat mensen altijd vragen welke zaal en cateraar en band of dj hebt en daar uit een kijke okey bij die doe k een hogere prijs ofso of ligt het aan mij.?
Daarom moet je altijd zeggen dat je nog aan het rondkijken bent.

09-06-2012, 22:04

Citaat door Elhamda-:
Daarom moet je altijd zeggen dat je nog aan het rondkijken bent.

Ja klopt aleen ben ik daar een beetje te laat achter gekomen. Ik dacht er totaal niet bij na

09-06-2012, 22:09


Wie weet hoeveel haar bruidsbank en el amaria kost?

09-06-2012, 22:16
Bij mijn zus, deed ze elke keer ander kapsel.

09-06-2012, 22:26
Ik heb haar kapsels gezien en ik heb haar vaker meegemaakt als ziana en ik kan jullie vertellen dames, neem een proef dag trek een lebsa aan en laat de jurken en makeup verzorgen door haar en kijk of je dit mooi vind!! Dit is het namelijk niet, kapsels verschikkelijk!! en een welbekende kapsel van haar is het haar als een bol en nephaar krulletjes eraan geplakt ook zitten de sieraden slecht in het haar vast en is eruit gevallen op een bruiloft waar ik was

makeup, verschrikkelijk!! teveel oogmakeup en het ziet er uit als een clown. Het spijt me zeer, maar dit is mijn mening en hoe ik haar heb ervaren. Er zijn zo weinig ziana's waarvan je denkt oke, zo wil ik eruit zien op mijn verjaardag. Ik ga denk ik op mijn bruiloft alles los doen, jurken zelf laten maken, visagiste in huren en een aparte haarstyliste.. overal losse dingen

Pagina's : [1] 2 3