Bekijk volle/desktop versie : Voetbal.....gelukkig heb we nog een goede economie.

Pagina's : [1] 2

09-06-2012, 20:01
Ik heb gekeken.

09-06-2012, 20:02

Ik ben geen kenner maar men speelde in het begin heel goed. Dat zag ik zelfs.

09-06-2012, 20:03
oranje nog nooit zo fokking slecht zien voetballen, belachelijk. en vanb persie moet de spits uit, duie man is geen spits klaar. of nr 10 of op de bank

09-06-2012, 20:04

Citaat door aittourish:
oranje nog nooit zo fokking slecht zien voetballen, belachelijk. en vanb persie moet de spits uit, duie man is geen spits klaar. of nr 10 of op de bank
Het was helemaal niet slecht. Men scoorde niet. En volkomen paniek na doelpunt 1.

09-06-2012, 20:05

Citaat door Globi:
Ik ben geen kenner maar men speelde in het begin heel goed. Dat zag ik zelfs.
halverwege de 1e helft waren ze ook al uitgeblazen. hetkan ook zijn datdenemarken gewoon goed/slim speelde

09-06-2012, 20:06

Citaat door aittourish:
halverwege de 1e helft waren ze ook al uitgeblazen. hetkan ook zijn datdenemarken gewoon goed/slim speelde
Dat laatste denk ik. Dat werk goed bij nederlandse voetballers blijkbaar. 1 goal......en men raakt volkomen de weg kwijt.

09-06-2012, 20:07

Citaat door aittourish:
Wij gaan hier voetbal verslaan de komende tijd denk ik.

09-06-2012, 20:09
Nederland had teveel kansen om een doelpunt te kunnen maken. Denemarken in tegendeel juist niet en toch hadden ze bij de eerste en beste keer een doelpunt.
De Denen waren veel sneller met voetballen en ze verdedigde erg goed. Nederland daar integendeel juist weer niet, ze waren geen goede verdedigers, die hollanders.

Helaas voor Nederland, maar ik zit er niet mee.

09-06-2012, 20:11
Nederland had er zelfs op gerekend dat ze sowieso de eerste wedstrijd zouden winnen, gewoon met volle overtuiging doordat ze bij het WK tweede zijn geworden.

Weetje, het is gewoon een kwestie van GELUK.
Dat zij zo ver zijn gekomen tijdens het WK kwam ook door geluk, want ook van dat heb je een beetje nodig.

09-06-2012, 20:11

Citaat door MissieSara:
Nederland had teveel kansen om een doelpunt te kunnen maken. Denemarken in tegendeel juist niet en toch hadden ze bij de eerste en beste keer een doelpunt.
De Denen waren veel sneller met voetballen en ze verdedigde erg goed. Nederland daar integendeel juist weer niet, ze waren geen goede verdedigers, die hollanders.

Helaas voor Nederland, maar ik zit er niet mee.
Toch was het een aardige wedstrijd om te zien.

09-06-2012, 20:12

Citaat door MissieSara:
Nederland had er zelfs op gerekend dat ze sowieso de eerste wedstrijd zouden winnen, gewoon met volle overtuiging doordat ze bij het WK tweede zijn geworden.

Weetje, het is gewoon een kwestie van GELUK.
Dat zij zo ver zijn gekomen tijdens het WK kwam ook door geluk, want ook van dat heb je een beetje nodig.
Ook gewoon een kwestie van w'el een goal maken lijkt mij.

09-06-2012, 20:14
De laatste dagen zag je overal oranje. Volop reclames oranje, op straat overal oranje, noem een plek waar je geen oranje zag? overal.

Dit jaar m3ijak veel oranje vergeleken met voorgaande jaren. Zo zie je maar dat ze er dit jaar op GEREKEND hadden. Hoe durven ze!

En nou.. nou staan ze hard voor schut.

09-06-2012, 20:16

Citaat door Globi:
Ook gewoon een kwestie van w'el een goal maken lijkt mij.
Ja, en niet elke keer erover heen of tegen de paal aan. Dus geluk moest er ook van in zitten bij elke schot.

09-06-2012, 20:16

Citaat door MissieSara:
De laatste dagen zag je overal oranje. Volop reclames oranje, op straat overal oranje, noem een plek waar je geen oranje zag?
MIjn straat bevat 20 vlaggetjes. Het valt mee.

09-06-2012, 20:17

Citaat door MissieSara:
De laatste dagen zag je overal oranje. Volop reclames oranje, op straat overal oranje, noem een plek waar je geen oranje zag? overal.

Dit jaar m3ijak veel oranje vergeleken met voorgaande jaren. Zo zie je maar dat ze er dit jaar op GEREKEND hadden. Hoe durven ze!

En nou.. nou staan ze hard voor schut.
Dat is heel genant. Meer kan ik niet zeggen.

Pagina's : [1] 2