Bekijk volle/desktop versie : Verslag Van De MEETING van De DreRies ( Vin, Mustapha AA,JEBLI, KADIR,D@T CrazyMOCRo)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

17-01-2003, 10:08
En NOG EEN TURK

hahahahahaha

was gaataaar gisteren,
normaal waren de eerste marokanen al te laat.

Die turk die was nog later ( hij moest een andere turk gaan halen ).

Iniedergeval zijn we naar de bios geweest en hebben we de kassier geflesht en gezegd at we allemaal een ov jaarkaart hadden dus i.p.v Euro 8.75 hebben we maar Euro 6.40 betaald

later kwamen we wat jongens uit de buurt tegen die daar werkten en heben we voor , wat normaal zeker 30 euro aaan eten is maar 10 euro betaald.( 3 bakken popcorn, 5 of 6 cola's, wicky ( voor mustapha), een ofa andere drankje voor jebli en die turk wou bier).
en toen we in de zaal aankwamen hebben we wat ( ik iniedergeval )mensen van onze plaatsen getrapt.

verder hebben we tijdens die hele film staan praten en mensen die comentaar hadden, hebben we uitgescholden en bedreigd

we hadden tijdens die film ook die turk opgelicht met zijn popcorn
( ikke en mustapha ).

na de film hebben we In suriname ( want daar leek het op ) gelopen en gezocht naar een MC donalds, maar die apen hebben eentje die al om 2 uur smiddags sluit.

ewa daarna zijn we naar de stad geweest en hebben wat gedronken op het leidseplein.
Daar zijn we nog wat meer Marokko/yasmina.nl leden tegengekomen.

toen we naar huis gingen viel die turk in de bus in slaap

Maar verder was het een geslaagde avond
( de details zijn nog niet uitgewerkt)


Ariveridecci

Vin....

17-01-2003, 10:15



Citaat:
Origineel gepost door Vin
En NOG EEN TURK

hahahahahaha

was gaataaar gisteren,
normaal waren de eerste marokanen al te laat.

Die turk die was nog later ( hij moest een andere turk gaan halen ).

Iniedergeval zijn we naar de bios geweest en hebben we de kassier geflesht en gezegd at we allemaal een ov jaarkaart hadden dus i.p.v Euro 8.75 hebben we maar Euro 6.40 betaald

later kwamen we wat jongens uit de buurt tegen die daar werkten en heben we voor , wat normaal zeker 30 euro aaan eten is maar 10 euro betaald.( 3 bakken popcorn, 5 of 6 cola's, wicky ( voor mustapha), een ofa andere drankje voor jebli en die turk wou bier).
en toen we in de zaal aankwamen hebben we wat ( ik iniedergeval )mensen van onze plaatsen getrapt.

verder hebben we tijdens die hele film staan praten en mensen die comentaar hadden, hebben we uitgescholden en bedreigd

we hadden tijdens die film ook die turk opgelicht met zijn popcorn
( ikke en mustapha ).

na de film hebben we In suriname ( want daar leek het op ) gelopen en gezocht naar een MC donalds, maar die apen hebben eentje die al om 2 uur smiddags sluit.

ewa daarna zijn we naar de stad geweest en hebben wat gedronken op het leidseplein.
Daar zijn we nog wat meer Marokko/yasmina.nl leden tegengekomen.

toen we naar huis gingen viel die turk in de bus in slaap

Maar verder was het een geslaagde avond
( de details zijn nog niet uitgewerkt)


Ariveridecci

Vin....
Met andere woorden.....we hebben niks gemist....

17-01-2003, 10:21

Citaat:
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
Met andere woorden.....we hebben niks gemist....
je hebt heel veel gemist ouwe
geloof mij nou maar

17-01-2003, 10:36
naar welke film zijn jullie geweest

17-01-2003, 10:41


Die barbiefilm 8Kilometer

17-01-2003, 10:43

Citaat:
Origineel gepost door Vin
Die barbiefilm 8Kilometer
kig kig kig hoe was die ik ben nl gisteren naar 007 geweest

17-01-2003, 10:46
hij is wel goed heb ik gehoord

17-01-2003, 10:58
èn en en, hoe zijn de anderen in het ECHT?????????????

17-01-2003, 11:00
nou die flim was wel leuk hoor alleen ik hou meestal van films met een echt verhaal wat bij deze dus niet echt was
maar de aktie sprong van het beeldscherm af

17-01-2003, 11:00

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Je hoort t toch, ik ben gewoon GANGSTA
en de anderennnnnn, hoe zien ze eruit???



17-01-2003, 11:02

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Je hoort t toch, ik ben gewoon GANGSTA
TURK alsjeblieft hoor

17-01-2003, 11:03

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Allemaal standaarT Mocros, je weet toch met hun hoogwater broeken, stekels, korte spijkerjasje
hahahahahahahahha echt waar?? hahahaha dat had ik willen zien joh..
hahahahahahhahahahahahahahahaaha

17-01-2003, 11:19



Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Allemaal standaarT Mocros, je weet toch met hun hoogwater broeken, stekels, korte spijkerjasje
hahahahahaahah

hoog water yek

moet je horen wie het zegt
wie zijn benen waren gisteren zichtbaar de jouwne of de mijne en wie is er gisteren geklapt door een meisje???
ja ouwe geen grappen he

17-01-2003, 11:20

Citaat:
Origineel gepost door Vin
En NOG EEN TURK

hahahahahaha

was gaataaar gisteren,
normaal waren de eerste marokanen al te laat.

Die turk die was nog later ( hij moest een andere turk gaan halen ).

Iniedergeval zijn we naar de bios geweest en hebben we de kassier geflesht en gezegd at we allemaal een ov jaarkaart hadden dus i.p.v Euro 8.75 hebben we maar Euro 6.40 betaald

later kwamen we wat jongens uit de buurt tegen die daar werkten en heben we voor , wat normaal zeker 30 euro aaan eten is maar 10 euro betaald.( 3 bakken popcorn, 5 of 6 cola's, wicky ( voor mustapha), een ofa andere drankje voor jebli en die turk wou bier).
en toen we in de zaal aankwamen hebben we wat ( ik iniedergeval )mensen van onze plaatsen getrapt.

verder hebben we tijdens die hele film staan praten en mensen die comentaar hadden, hebben we uitgescholden en bedreigd

we hadden tijdens die film ook die turk opgelicht met zijn popcorn
( ikke en mustapha ).

na de film hebben we In suriname ( want daar leek het op ) gelopen en gezocht naar een MC donalds, maar die apen hebben eentje die al om 2 uur smiddags sluit.

ewa daarna zijn we naar de stad geweest en hebben wat gedronken op het leidseplein.
Daar zijn we nog wat meer Marokko/yasmina.nl leden tegengekomen.

toen we naar huis gingen viel die turk in de bus in slaap

Maar verder was het een geslaagde avond
( de details zijn nog niet uitgewerkt)


Ariveridecci

Vin....
Ewa fijn dat je een leuke avond hebt gehad!!!!!!

17-01-2003, 11:21

Citaat:
Origineel gepost door helleau
je bent er wel erg opgewonden over he vin shieettt hoeveel topics heb je nou geopend hierover enne welke andere leden hebben jullie ontmoet kais??
wat L.U.L jij nou allemaal
welke topics heb ik geopend over onze uitje???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12