Bekijk volle/desktop versie : Aanrijding in Nederland



09-06-2012, 10:25
had onlangs een aanrijding gehad in NL 3weken terug ongeveer.
De politie was er bij betrokken omdat de andere bestuurder de auto hadden laten staan en gevlugd waren, uiteindelijk hadden ze er toch een te pakken.
Het is wel een poolse kenteken en de bestuurder was dronken.
De auto hebben ze weg getakeld.
Uit eindelij hebben we niets meegekregen omdat we thuis een brief een brief zouden krijgen, maar nog niets ontvangen.
Is dat normaal dat je zolang moet wachten op bericht, want we kunnen zo niet naar de verz

ps ben van Belgie

09-06-2012, 10:44


Je had op dat moment jouw schadeformulier moeten laten invullen door de politie.
Ik denk dat het verstandig is om even contact met ze op te nemen en vragen hoe lang het nog duurt?

09-06-2012, 10:50

Citaat door Unfaithfull:
Je had op dat moment jouw schadeformulier moeten laten invullen door de politie.
Ik denk dat het verstandig is om even contact met ze op te nemen en vragen hoe lang het nog duurt?
raar hoor dat de politie daar zelf niet mee omt
mijn man vroeg nog rijgen we niets mee als bewijs, nee zegt ie we rijgen het thuis opgestuurd.
opbellen heeft geen zin heb het 2x gedaan, ze houden je zolang expres aan de lijn zonder resultaat, het is oo nog een duur nummer
maar hoelang duurd zoiets ongeveer

09-06-2012, 10:52
Je had terplaatse een schadeformilier moeten invullen en het kenteken moeten noteren en dit samen met een rapport van de politie inleveren bij je verzekeraar. Ik zou contact opnemen met het bureau en met je verzekeraar van wat je nu het beste kunt doen.

09-06-2012, 11:14



Citaat door OumSalim:
Je had terplaatse een schadeformilier moeten invullen en het kenteken moeten noteren en dit samen met een rapport van de politie inleveren bij je verzekeraar. Ik zou contact opnemen met het bureau en met je verzekeraar van wat je nu het beste kunt doen.
pffff 3la politie, ik d8 de politie was er en had een formulier ingevuld dat dat voldoende zou zijn. als i wist over dat schadeformulier dan had ik het natuurlijk gevraagd.

kan i vandaag nog naar ze toe gaan of gaat dat niet omdat het weekend is.
en stel dat ze op het bureau ons geen bewijs of iets kunnen meegeven

09-06-2012, 22:25
Polen! De nieuwe Marokkanen!

09-06-2012, 22:37

Citaat door zina_hbiba:
pffff 3la politie, ik d8 de politie was er en had een formulier ingevuld dat dat voldoende zou zijn. als i wist over dat schadeformulier dan had ik het natuurlijk gevraagd.

kan i vandaag nog naar ze toe gaan of gaat dat niet omdat het weekend is.
en stel dat ze op het bureau ons geen bewijs of iets kunnen meegeven
Ik zou eerst contact opnemen met de verzekeraar en kijken wat zij zeggen.
En dan naar het bureau gaan en een verklaring afdwingen.

09-06-2012, 22:49
[QUOTE=OumSalim;107211463]Ik zou eerst contact opnemen met de verzekeraar en kijken wat zij zeggen.
En dan naar het bureau gaan en een verklaring afdwingen.[/QUOTE

dat ga ik indd doen maandag inchalah
ben vandaag naar NL geweest alleen het bureau was al gesloten helaas dus voor niets geweest eigenlijk,
en doordeweeks is het moeilijk om te gaan helaas,
ik wacht nog een weekje af of ik toch niets ga ontvangen

echt hatelijk dit, had ik niet verwacht van de Nl politie