Bekijk volle/desktop versie : Kijk hoe vet Ek is .. ze gaan zeuren omdat het veld niet goed gemaaid is..



08-06-2012, 22:52
was dat maar in afrika ook zo.. waarom moeten wij weer HEt voorbeeld zijn voor afrika.. landen die niet over een fatsoenlijk veld beschikken moeten gewoon uitgesloten worden.. Met landen als Marokko Egypte Tunesie enzo zouden we op het EK echt wel beter zijn dan Tjechie hoor.. in ieder geval veel gemotiveerder omdat we tegen westerse landen zijn.. in afrika speel je eigenlijk zonder gevoel.. Bij Gabon uit krijg ik in ieder geval geen gevoel.. als ze verliezen schaam ik me voor mijn land.. Deze landen in Europa zooooo veel geluk.. Let op Marokko - Spanje op Old Trafford je gaat schrikken hoe goed ze eigenlijk zijn let maar op.

08-06-2012, 22:54


NL is poep en blijft poep

08-06-2012, 22:55
marokko moet zich inschrijven bij uefa net als turkije en israel

08-06-2012, 23:22
precies ze moeten gewoon Noord afrikaanse kampioensschappen doen en zuid afrikaanse kampioensschappen. Het is gewoon schandalig dat wij naar dat soort landen moeten met spelers die nooit van fout gras hebben gehoord.. die donkere scheidsrechters hebben hun ogen ingelikt.. totaal omgekeerde wereld daaar..

08-06-2012, 23:34


Corrupte zooi daar

08-06-2012, 23:35
NL wint izan

08-06-2012, 23:39

Citaat door UP.:
ga opdonderen, marokko is gwn kkanker slecht, geen smoesjs.
Ey up... Wat lul jij jonge waarom lult Nederland over het veld dan... Jij lult jezelf alleen maar tegen dwaas... Laat nl maar tegen Gambia ga je zien mafketel Robbe breekt bij de eerste bal al... Praatjes maker...