Bekijk volle/desktop versie : Mijn domme turkse huisbaas: vrouwen mogen mij niet tegenspreken.



Pagina's : [1] 2 3

08-06-2012, 15:04


Moet ik weer meemaken.. Mijn nieuw huisbaas is zo'n traditionele turk die een vrouw als minder ziet. Bier drinken, roken, niet bidden maar vrouwlief loopt er gesluierd bij en moet volgens de regels van islam leven.
Nou, dan jij je wel voorstellen dat zo iemand als ik in zijn ogen ver heen is..



Ik was tegen hem uitgevallen omdat hij niet naar mij luistert en kreeg me toch een bakkes terug! Hele bekvecht! Ik stond in mijn badjas, wuift ie met z'n worstenvinger handje: ga ga, ga douchen of slapen ga ga.


Dus ik: weet je wat jouw probleem is? Jij bent gewoon op je pik getrapt, jij kan gewoon niet hebben dat een vrouw jou op z'n plek zet. Heel jouw ego naar de klote.
Hij: dat klopt, zelfs mijn vrouw spreekt mij niet tegen laat staan jij.

En weet je wat het probleem was? Hij legt mijn post BINNEN in mijn woonkamer ipv dat ie het door de deur gooit. Als dat geen reden is om te flippen, had al 2 keer eerder aangegeven dat het HUISVREDEBREUK is. En dan wordt hij boos omdat ik daar iets van zeg..


Ik haat sommige mannen zo erg hè

08-06-2012, 15:07


Gatverr wie neemt er nou een turk als huisbaas, dan vraag je er gewoon om.

08-06-2012, 15:09
WTF? Wat een mongool zeg....

08-06-2012, 15:11
Wat een debiel..

08-06-2012, 15:11



Citaat door Shinny:
Gatverr wie neemt er nou een turk als huisbaas, dan vraag je er gewoon om.
die gast spoort m niet


had al een keer eerder mot met hem gehad omdat hij mij op zondag 23u belt: morgen komt er iemand voor internet kijken.
Dus ik: kan je voortaan eerder en vroeger bellen? Is bijna zondagnacht


Weet je wat hij zei: wat ben jij zeg.. zellufs mij moeder gaat pas 12 oer slapen



08-06-2012, 15:14
Dat kan echt niet. Hij heeft gewoon geen respect. Doet hij zelf de deur open en komt hij naar binnen??

08-06-2012, 15:18
xproestx




En wat weet die turk nou van huisvredebreuk, hij denkt gewoon; ish mai housh, dus mag allish doen dar sij tog slachte vraw zai allin wone dar ghegheghe

08-06-2012, 15:18

Citaat door BruidjeJuni2011:
Dat kan echt niet. Hij heeft gewoon geen respect. Doet hij zelf de deur open en komt hij naar binnen??
ja via de nooduitgang, zijn shoarmatent grenst aan mijn woonkamer

08-06-2012, 15:20

Citaat door Shinny:
xproestx




En wat weet die turk nou van huisvredebreuk, hij denkt gewoon; ish mai housh, dus mag allish doen dar sij tog slachte vraw zai allin wone dar ghegheghe
wat denk je van reparatie of onderhoud in het huis

turken zijn korte termijn denkers, gat in de muur? Plastic plaat tegenaan timmeren.
En ze denken dat alles net als in de jaren 70 is. Zijn schoonvader is elektricien. Ja in de jaren 70 in Turkije. Komt ie even boiler maken.. 2 maanden later nog niks.

08-06-2012, 15:21
ja wedden dat ie mij een xxxx vind?

08-06-2012, 15:22

Citaat door Surfster:
ja via de nooduitgang, zijn shoarmatent grenst aan mijn woonkamer
Vind je het zo wel fijn wonen? Turken zijn zowiezo smerig en denken gauw slecht over vrouwen maak niet uit al doe je niks.

08-06-2012, 15:24
Surfster, ik zou maar opzoek gaan naar een ander huis als k jou was...
Gratis welgemeend advies...

08-06-2012, 15:25


Surfster, ik zou maar opzoek gaan naar een ander huis als k jou was...
Gratis welgemeend advies...

08-06-2012, 15:27

Citaat door niesj:
Surfster, ik zou maar opzoek gaan naar een ander huis als k jou was...
Gratis welgemeend advies...
ben er mee bezig

08-06-2012, 15:27

Citaat door BruidjeJuni2011:
Vind je het zo wel fijn wonen? Turken zijn zowiezo smerig en denken gauw slecht over vrouwen maak niet uit al doe je niks.
ik woon zeker niet slecht. Alleen ja, het is gewoon een eerste klas randdebiel.

Pagina's : [1] 2 3