Bekijk volle/desktop versie : Laatste dagen voor Eric Gerets zijn geteld (foto)



08-06-2012, 00:37



08-06-2012, 00:39


Vermoedelijke opstelling zegt dus:

Lamyaghri

El Khaliqi - Benatia - Benlamaalem - Bergdich

El Adoua - Kharja

Chtibi

Amrabat ---------------------- Ait-Fana

El Arabi



Hoop dat Chtibi er wat van gaat bakken. Wat een team zou er staan als Kantari er was voor Benlamaalem, Belhanda voor El Adoua, Taarabt voor Chtaibi, Boussoufa voor Amrabat en Assaidi voor Ait-Fana.

08-06-2012, 00:41
weet je we hebben het aan ons zelf te danken wat denk je.. als hij op het veld had gestaan ging hij met zn torso het veld op.. Wij marokkanen wallah kijk naar jullie zelf man.. ik ben soms totaal niet trots op ons land. Nederlanders hebben meer trots bazz.. schandalig.

al die opstellingen ... en dan komen die spelers en dan hoop je oke laat jij eens wat zien.. en die laat je 80 minuten spelen en blijkt niets beters te brengen.. net zo slecht als de rest.... ik vind assaidi nou ook niet bepaald iets brengen dat je zegt wejow zonder hem dan dan..

Benatia bracht veel maar sinds el kaoutari weg is niet meer. Verder hebben we soms echt veel te danken aan Lemyaghri

08-06-2012, 00:42
Hopen dat deze nachtmerrie verandert in een mooie droom.

08-06-2012, 00:44



Citaat door MounEB:
Vermoedelijke opstelling zegt dus:

Lamyaghri

El Khaliqi - Benatia - Benlamaalem - Bergdich

El Adoua - Kharja

Chtibi

Amrabat ---------------------- Ait-Fana

El Arabi



Hoop dat Chtibi er wat van gaat bakken. Wat een team zou er staan als Kantari er was voor Benlamaalem, Belhanda voor El Adoua, Taarabt voor Chtaibi, Boussoufa voor Amrabat en Assaidi voor Ait-Fana.


Toch de opstelling die ik in gedachten had

kunnen we zo iets van chtaibi verwachten ?

[video=youtube;Mvol-TRLrfM]http://www.youtube.com/watch?v=Mvol-TRLrfM[/video]

08-06-2012, 00:46

Citaat door Les-far-rabat:
Toch de opstelling die ik in gedachten had

kunnen we zo iets van chtaibi verwachten ?

[video=youtube;Mvol-TRLrfM]http://www.youtube.com/watch?v=Mvol-TRLrfM[/video]
Als ie dat doet mag ie van mij een basisplaats, captain worden, bondsvoorzitter en Gerets vervangen als trainer.

08-06-2012, 08:13

Citaat door Les-far-rabat:
Toch de opstelling die ik in gedachten had

kunnen we zo iets van chtaibi verwachten ?

[video=youtube;Mvol-TRLrfM]http://www.youtube.com/watch?v=Mvol-TRLrfM[/video]
Chemssedine Chtaibi viel wel sterk in tegen Senegal hij liet zien dat er geen verschil is tussen hem & onze marokkaanse middenvelders die in europa spelen

08-06-2012, 09:01
Al adoua op links en Kharja op rechts lijkt mij logisch... Al adoua is een links poot...

En het grootste probleem bij Marokko is het middenveld die lopen altijd uit positie... Niemand speelt in zijn zone... En dan kijk ik vooral naar Kharja die over al te vinden is terwijl je een controleur bent en geen tien.... En zo kan ik uren door gaan... Maar goed heb mijn laatste hoop nu gevestigd op zaterdag we zullen zien...

En uhh als het niet vooruit gaat dan speel je de bal breed en verleg je het spel, ook zoiets simpels maar goed zoals ik al zei kan nog uren door gaan.... El ghair inshallah

08-06-2012, 10:48

Citaat door Barcalover:
fuck die atlass poesjes
altijd dezelfde smoesjes
veld dat scheid dat
fuck die almountakhab
altijd stress
die kk kaale kop speelt al jaren land bij marokko en heeft nog niks geleerd van lange ballen
en x op x zie ik lange ballen van hem
als marokko egt iets wil bereiken
dan moeten ze egt barca voetbalspelen
tik tak en bal op de grond houden
geen lange ballen meer want die afrikaane zijn beren
Precies ik zie ze nooit van achteruit opbouwen.. echt en als ze het doen gaat weer iemand verkeerd tikken of staat op de verkeerde positie of geeft een stuiterbal of zijn aanname is niet goed of hij staat weer te slapen.. of de spits is weer niet waar hij hoort te staan.. en als dat allemaal niet lukt gaan ze over op lange ballen.. dan gaat de bal erover heen dan is de bal weer te kort .............

Kwaliteit is het probleem echt op elke positie maar vooral op het middenveld waar de creativiteit te laag is.

08-06-2012, 13:11

Citaat door MarocinoRifino:
Precies ik zie ze nooit van achteruit opbouwen.. echt en als ze het doen gaat weer iemand verkeerd tikken of staat op de verkeerde positie of geeft een stuiterbal of zijn aanname is niet goed of hij staat weer te slapen.. of de spits is weer niet waar hij hoort te staan.. en als dat allemaal niet lukt gaan ze over op lange ballen.. dan gaat de bal erover heen dan is de bal weer te kort .............

Kwaliteit is het probleem echt op elke positie maar vooral op het middenveld waar de creativiteit te laag is.
Het ligt gewoon aan trainer die daar nu een tijdje zit en nog steeds niet ze stempel heeft gedrukt.
Er is na zo een lange tijd nog steeds geen vastigheid nog steeds zo een chaos iedereen loopt door elkaar heen.
Ze bouwen niet op en zit geen structuur in elftal is eigenlijk gewoon een puinhoop.
Elke wedstrijd andere opstelling er is altijd wel iets iedereen loopt uit ze positie.
Zulke dingen hebben ook met discipline te maken vanuit je positie je taken gewoon doen en niet meer niet minder.

08-06-2012, 13:17
Als je elke wedstrijd nieuwe spelers selecteert en bereik je nooit wat. Nu hadden we eigenlijk al een vaste team moeten hebben, terwijl we spelers in de selectie zien die nog hun debuut moeten maken.

Marokko had vorig jaar een vast team en was zeer sterk, Gerets had gewoon met datzelfde team verder moeten gaan om de fouten die er gemaakt zijn op Afrika cup te corrigeren. En paar verterkingen mochten er wel bij maar daar is nu een tal versterkingen bij gekomen. De spelers zijn niet ingespeeld en krijg je dus geen verzorgd voetbal. Heeel jammer!

Ivoorkust speelt al jarenlang met dezelfde spelers en heeft een vast team. Ik hoop dat Marokko voor stunt zal zorgen maar als ik realistisch moet zijn is Marokko kansloos

08-06-2012, 16:09
ik denk dat hij daar gewoon blijft