Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Sproeten Verdwijnen Als Sneeuw Voor De Zon!



04-12-2004, 23:09
Hallo mijn naam is Liwy

Jaren heb ik met sproeten rond gelopen.
Van de huisarts naar de huidarts en van de drogist naar de apotheek.
NEE NEE NEE was telkens het antwoord. Daar kunnen we niets aan doen.
Met reglmaat ging ik toch weer bij de huisarts vragen of er inmiddels niets aan was te doen. Nee... helaas.

Totdat mijn vriendin (die had ook sproeten) iets op internet vond.
Een website waarop ze beweerden dat sproeten konden verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Wij waren helemaal blij en tegelijkertijd nervous om de gedachte dat we er ooit nog vanaf konden komen.

Mijn vriendin ging eerst, want zij had als eerste het geld om het te laten doen.
€300,00 voor het totale gezicht. Er is 1 behandeling nodig, dus dat valt nog wel mee. Toen heb ik het laten doen!
Ik wil het iedereen aanraden die er net zo verschrikkelijk mee zit/zat als ik, want het is fantastisch!!!

Nu ben ik momenteel bezig met, deel voor deel de est van mijn lichaam de sproeten te laten verwijderen.

Als je meerdere onderdelen tegelijk laat doen, hanteren ze ook nog een leuke korting!

Voor een ieder die hier ook meer informatie over wil weten, kijk dan even op hun website.

Studio EsthetiquE te Maarssenbroek (Utrecht)
http://www.studio-esthetique.nl

Hebben jullie vragen, vraag mij gerust!

Groeten Liwy

05-12-2004, 00:10


Ik ben blij voor je meid dat je een oplossing hebt kunnen vinden
Ik hoop dat je er anderen mee kunt helpen succes ermee!!

Veel liefs Nesrin

05-12-2004, 00:36
BEDANKT Nesrin en Lare voor jullie lieve en snelle reakties!

Leuk dat jullie zo snel reageren. Ik weet dat er erg veel mensen met dit sproetenprobleem rond lopen, vandaar dat ik mijn verhaal hier schreef.

Groetjes en een fijn weekend gewenst!

Liwy

05-12-2004, 00:38
Graag gedaanhoor

En jij ook een heel fijn weekend

Nesrin

05-12-2004, 00:47


Ja eigenlijk wel, ga dan ook zo lekker mijn bedje opzoeken!
Welterusten allemaal!


Liwy

05-12-2004, 00:48
Uhmmmm nee ik geloof het niet

Jij wel dan ????